Call of Duty: Infinite Warfare - Sabotage
Pierwsze oficjalne rozszerzenie do gry Call of Duty: Infinite Warfare, które najpierw trafiło do posiadaczy konsol PlayStation 4, zaś użytkownikom pozostałych platform sprzętowych zostało udostępnione z niewielkim opóźnieniem.
To jest dodatek do gry Call of Duty: Infinite Warfare.
producent: Infinity Ward wydawca: Activision Blizzard Strona oficjalna
Sabotage to tytuł pierwszego oficjalnego dodatku DLC do wydanej z początkiem listopada 2016 roku na platformie PC, XONE i PS4 strzelaniny FPS Call of Duty: Infinite Warfare studia Infinity Ward. Dodatek wchodzi w skład przepustki sezonowej do gry, ale może być także zakupiony oddzielnie. Na mocy umowy zawartej przez Activision Blizzard z firmą Sony, opisywane DLC trafiło w pierwszej kolejności do posiadaczy konsol PlayStation 4, zaś z niewielkim opóźnieniem do użytkowników pozostałych platform sprzętowych.
Mechanika
Call of Duty: Infinite Warfare – Sabotage oferuje dość typowy zestaw atrakcji, do jakiego zdążyli się już przyzwyczaić fani słynnej serii Activision Blizzard, a pierwszą z nich stanowią cztery całkiem nowe mapy do trybu wieloosobowego. Mapa Noir przenosi nas na brudne ulice dystopijnego miasta inspirowanego nocnym Brooklynem, zamienionego w prawdziwą strefę wojny. Mapa Neon to wirtualne centrum treningowe i jednocześnie wyjątkowa, cyfrowa arena walki, na której niespodziewanie pojawiają się samochody oraz inne obiekty, a pokonani wrogowie rozpadają się na setki pikseli. Mapa Renaissance rzuca graczy na tereny północnej Italii i wąskie uliczki słynnej Wenecji, gdzie specyficzna zabudowa sprzyja działaniu w ukryciu oraz przemieszczaniu się za pomocą sieci kanałów. Ostatnia z map, czyli Dominion to odświeżona wersja klasycznej mapy Afghan z gry Call of Duty: Modern Warfare 2. Choć w tym wypadku akcja gry przeniesiona została na Marsa, lokacja zachowała jednak wszystkie charakterystyczne elementy oryginału, wnosząc jedynie kilka poprawek uwzględniających nowy system poruszania się.
Drugim z elementów dodatku Sabotage jest zupełnie nowy rozdział kooperacyjnej minikampanii zombie, w której tajemniczy reżyser Willard Wyler uwięził bohaterów w scenografii ze swoich filmów grozy. W epizodzie zatytułowanym Rave in the Redwoods przenosimy się do utrzymanego w stylistyce horrorów z lat 90. opuszczonego, leśnego obozu, zamienionego w imprezową miejscówkę w stylu techno. W owej lokacji pojawiają się nowe wcielenia bohaterów znanych z gry podstawowej, których w walce z zombie wspomaga grający samego siebie reżyser Kevin Smith (twórca takich obrazów jak Clerks – Sprzedawcy, Fujary na tropie czy Jay i Cichy Bob kontratakują). Zestaw nowości DLC Sabotage uzupełniają dwaj nieznani dotąd przeciwnicy – Slasher oraz Sasquatch, nowe bronie, a także niedostępne wcześniej pułapki, elementy kosmetyczne i Karty Losu.
Kwestie techniczne
Wydany na platformie PC, XONE i PS4 dodatek Call of Duty: Inifnite Warfare – Sabotage nie wprowadza względem gry macierzystej żadnych istotnych poprawek – zarówno pod względem trybów gry, jak i w kwestiach technicznych.
Ostatnia modyfikacja 30 stycznia 2017
Tryb gry: single / multiplayer Tryb multiplayer: Internet
Klasyfikacja PEGI Call of Duty: Infinite Warfare - Sabotage
Call of Duty: Infinite Warfare - Sabotage Wymagania sprzętowe
PC Windows
- Minimalne:
- Intel Core i3-3225 3.30 GHz
- 8 GB RAM
- karta grafiki 2 GB GeForce GTX 660/Radeon HD 7850 lub lepsza
- 70 GB HDD
- Windows 7 64-bit