Battlefield 3
newton82
Od dawna świat wie, że tekstury w becie były najgorszej jakości i nic nie dawało zmienianie ich z low na ultra i odwrotnie.
Battlefield 3 będzie się roić od camperów, małe dzieci (11-13 lat) już zacierają ręce na myśl o tej grze.
@Up czyli ty będziesz biegał jak CODijczyk? Bo campienie jest częścią gry nie tylko dla dzieci... i wiesz daleko nie zajdziesz jak chociaż nie schowasz się raz żeby uleczyć się tylko wychodzisz z 15% życia i co jedna kulka i pozamiatane
Campienie to normalna kolej rzeczy w każdym FPS i w życiu, jeżeli na serwerze znajdują się randomowi gracze nastawieni na chaotyczną walkę to nie dziwne, że jest to raj dla Campera. Campienie było, jest i powinno być obecne w takiej rozgrywce, a jeżeli gramy z zespołem doświadczonym z uwzględnieniem taktyki to żaden camper nam nie straszny. Sam się wkurzam na osoby campujące, jednak wiem, że jest to konieczność.
Ja do camperów nic nie mam, każdy robi, co mu się podoba, przynajmniej trzeba biegać od osłony do osłony:) Chować się, nie wystawiać.. dla mnie to tylko podnosi realizm:) tak samo jak znienawidzone czołganie
hahaha bardzo dobrze tym zasranym konsolowcom beda mieli gorsza grafę niz kompy zawsze nam zanizali pcetowcą głupie gnoje wy i te wasze konsolki skurwy.....
Jak tak bardzo nienawidzicie camperów to zróbcie sobie jakiegoś moda na ciągłe bieganie gdzie nie można się zatrzymać...
Chyba nikt w Homefronta nie grał. Tam wszystko jest odwrotnie - ludzie obrażają się na graczy, którzy raszują... Battlefield 3 to nic w porównaniu do HF, jeśli chodzi o kampy i ilość kampiących, także po co się tak bulwersujecie? Czy jedynym FPSem, w jaki graliście dotychczas to był Call of Duty?
@Up Medal of Honor np. tam się nie da nie campić bo 2x szybciej zabijają niż w jakichkolwiek innych fpsach, no oprócz Arma ale to jest symulator a nie arcade jak BF lub COD
Ja tylko powiem Ż.A.L W.A.S .... gra dopiero pod koniec października wychodzi a wy już wiecie o niej więcej niż twórcy -.- .. Graliście 30min w bete i się sracie .. moim zdaniem! grafa wymiata zobaczymy co z multi i fabułą z single. A widze że nawet więcej tu komentujecie MW3 niż BF3 ;] CoD i BF to 2 różne gry
Grafa jest dobra ale cryengine 3 lepszy , jeszcze pewnie w singlu jak i multi będzie 100 bugów
@up
CryEngine 3 lepszy? HAHA... Przecież od CryEngine 3 dużo lepszy jest CryEngine 2... A Frostbite 2 miażdży ten silniczek crysisa...
Cry engine 3 jest słabszy, dwójka niestety też, ale zobaczmy w którym roku powstał cry engine 2, a w którym frostbite 2.0 :)
Ktoś grał w bete BF 3 na GeFroce 460 i może powiedzieć jak gra działa ?
Właśnie gram w Crysisa 2 i po 2 dniach ciskania zdecydowanie bardziej wolę CE3 od Frostbite 2. Gra chodzi zajebiście płynnie (50 - 60 FPSów na ustawieniach "extreme"), a w BF3 na najniższych detalach i rozdzielczości gra się niemiłosiernie cięła. Ba, nawet BC2 chodzi gorzej od najnowszego dzieła Cryteka. W czym jest więc problem? Może w tym, że DICE faworyzuje fanatyków kupowania komputerów co 3 lata? Osobiście nie powiedziałbym, że Frostbite generuje ładniejszą grafikę niż CryEngine 3, co najwyżej oba silniki stoją na równi, więc co jest u licha? Nauczcie się (wreszcie) czegoś od chłopaków z Cryteka.
a niby czego mieliby sie uczuc? jak zmarnowac 4 lata i zrobic konsolowy silnik gorszy od poprzedniego?
no dobra nie bede przesadzal nie zmarnowali 4 lat ale technologicznie zrobili krok w tyl
@amigo2000
Działa na HIGH w min. 30fps.
@Nikuu
Nie zgodzę się, Frostbite 2 to technologia która generuje zniszczenia o wiele bardziej zaawansowane niż CryEngin 3, efekty świetlne bardziej zaawansowane, i generalnie CE3 robiony pod konsole był z tego co wiem, wiec o czym tu rozmawiamy ? :) a co do wydajnosci na moim Phenomie II 955, GTX 560Ti i 4GB ram, gra działa w 1680x1050 na maxymalnych detalach dostępnych w wersji BETA i wygładzaniem x2 średnio 40-50fps, w Metrze sięgało do 90-100, a w Crysis 2 na najwyższych detalach fps oscylują u mnie 50-80fps więc dużej różnicy nie ma patrząc na całokształt.
Właśnie gram w Crysisa 2 i po 2 dniach ciskania zdecydowanie bardziej wolę CE3 od Frostbite 2. Gra chodzi zajebiście płynnie (50 - 60 FPSów na ustawieniach "extreme")
Ciężko ci zrozumieć, że crysis 2 to gra robiona głownie pod konsole, więc oczywiste jest to, że gra chodzi lepiej. Zainstaluj sobie patch dx11 zobaczymy czy będziesz wyciskać przynajmniej te stałe 30fps. Po za tym mapki w cry2 są dużo mniejsze i często przeciskamy się przez ciasne pomieszczenia nie to co w bf3.
w BF3 na najniższych detalach i rozdzielczości gra się niemiłosiernie cięła
Tu się muszę jednak z tobą zgodzić Grałem na Caspianie na gtx460, phenom955, 4gbram, win732b i gra u mnie stawała się dopiero grywalna na low detalach i to tylko w 1280x1024, na ultra, high, med częste spadki z 60 do 20-30 w środku mapy. Rozumiem, że mapa jest wielka i nie da się osiągnąć takich rezultatów jak w crysisie2 ale jednak, przydało by się żeby ta płynność utrzymywała się w rozsądnych granicach. Kupiłem pre-order mam nadzieję, że się nie zawiodę.
K4ROB
Moja karta nie obsługuje DX11 to raz (swoją drogą w BF3 i C2 grałem na DX10). BF3 zacinał mi się nawet na Operation Metro (konkretnie centrum miasta), które jest wielkości takich mapek w Crysis 2 to dwa. Chrzanić to, która gra była robiona pod konsole, a która nie - oczy mam i grafika w Crysisie jest porównywalna do BFa, a mimo to chodzi znacznie płynniej to trzy. Właśnie ja myślałem, że BF3 robiony na PCty będzie mieć niższe lub identyczne wymagania, jakie ma konsolowy BC2. Coś na wzór Crysisa 1 - odpala na każdej konfiguracji, ale skrzydła rozwija dopiero na potężnych maszynach.
GhosT NoErrOr
Ja wiem, że CE3 był robiony pod konsole. Ale dlaczego przy łudząco podobnej grafice w Crysisie mam aż 40 klatek więcej? No bez przesady.
Teoretycznie BF3 nie ma super wielkich wymagań. Boli mnie to, że bez 4 rdzeni gra będzie się ciąć (jeśli nic nie poprawili w tej kwestii z bety) nawet na minimalu. No nic, gra zamówiona, ale nigdy więcej nie kupię tak beznadziejnie zoptymalizowanej gry. Next - gen od siedmiu boleści się znalazł. A ja grafikę mam w dupie. Rzekłem.
@Nikuu
Weź pod uwagę, że prócz tego ze gra wygląda bardzo dobrze (niech Ci będzie "podobnie do Crysisa") to jeszcze sypie się tam wszystko co możliwe praktycznie, zaczynając od szyb w samochodach, przechodząc po drewniane deski, sypiące się kafelki i na betonowych ścianach kończąc. No powiem Ci że w Crysisie (jedynce) nawet takiej rozwałki nie było. Więc nie dziw się że tam gdzie się najwięcej niszczy masz najmniej klatek (centrum miasta)
A co do optymalizacji to nie wiem czemu narzekacie. Mój kumpel na C2D @3,6GHz, 8800GTS 512MB, 4GB ramu, grał w betę na low (chociaż low to pojęcie względne bo w becie textury były zawsze ULTRA obojętnie czy miałeś ustawione low czy ultra) przy 25-30 fps a weź pod uwagę, że ten sprzęt ma już dobre 4 lata :)
I teraz dla jasności, to nie jest robienie pod górkę ludziom z tymi wymaganiami, tylko krok w przód w jakości gier, zostawiając za sobą konsole na ten moment :) Bo jeśli ktoś jest ogarnięty i PC upgrade(uje) systematycznie, to nie ma problemów ani finansowych ani z wydajnością, a jak ktoś nagle dla jednej gry musi całego kompa kupić bo wcześniej nic w nim nie robił to już jego problem ;)
Mój dziad ma 3 lata. A teraz Cię zagnę - w centrum miasta mam tylko 30 FPSów na PUSTYM serwerze (Crysis 2 - w sytuacji, gdzie walą się wieżowce, atakuje mnie milion obcych, a na ekranie widać tylko wybuchy mam 40 - 45 FPSów). Proca podkręciłem do 3.6 GHz, ale wróciłem do defaultu, bo dla 3 FPSów więcej grzać go nie będę - musi mi posłużyć jeszcze co najmniej do maja. W teorii oprócz tej ostatniej fazy na OM mam 30 - 50 FPSów, w samym metrze jest jeszcze lepiej, ale ja jestem trochę bardziej wybrednym graczem i chcę 45 - 60 klatek w każdej sytuacji. Jeśli grafika z bety będzie taka, jak w pełnej wersji na lowie, to dla mnie jest zbyt przesadzona - dadzą mi możliwość wyłączenia cieni, zmniejszenia jakości tekstur, odległości rysowania i przede wszystkim - zmniejszą jakość efektów oświetlenia, to od razu będzie się przyjemniej grało.
I teraz dla jasności, to nie jest robienie pod górkę ludziom z tymi wymaganiami, tylko krok w przód w jakości gier
Nie mam nic przeciwko temu, ale jakoś w Crysisie dało się pogodzić niemal wszystkie konfiguracje. A tu co - minimalne wymagania są istnym kłamstwem, bo na takim sprzęcie można odpalić grę, ale po co, skoro będzie pokaz slajdów. A ten cudowny can you run it krzyczy, że BF3 spokojnie będzie działał na średnich detalach -.-
Ja mam zasadę - jak kupuję kompa to na minimum 5 lat. Wyjątkiem jest ten rok, po prostu jestem zmuszony kupić laptopa - nawet dla BFa, na którego czekam dzień i noc nie mam zamiaru wydawać więcej, niż 140 zł. Zresztą pisałem już wcześniej - grafika nie ma dla mnie większego znaczenia.
Nikuu jak czytam Twoje posty to mam wrażenie jakbyś był jakimś dzieckiem, które płacze, bo mu komp BF3 nie pociągnie... ok Crysis 2 jest zajebisty, super zoptymalizowany, grafika wymiata, tak na moje oko to jest z 50x lepsza niż w BF3.. idź sobie w niego grać i już nie marudź... a nam zostaw BF3;)
Chłopy beta była z stadium gry z sierpnia?
i miała na celu przetestować serwery ,battleloga
więc się zmieni dużo
hokr
Ja powiedziałem tylko, że Crysis jest świetnie zoptymalizowany, natomiast gameplay to już całkiem inna bajka. Czy płaczę? Tak, płaczę, bo BF3 jest genialny, chcę sobie w niego pograć, a panowie z EA najwyraźniej sobie nie chcą zarobić. Zresztą już pisałem - gra zamówiona, więc czy bym chciał, czy nie - i tak zagram. Ja w przeciwieństwie do Was nie sram kasą i nie wydaję każdego grosza na nową super SŁITAŚNĄ grafę, czy od razu po wypłacie lecę po nowego proca.
dmcNero92
Już na Nvidia evencie przecież głośno się mówi o usunięciu niemal wszystkich bugów dokuczających w becie. A, co z optymalizacją - ch*j go wie.
Masz podkręcony procesor ale pewnie 2 jajka a ta gra niestety po macoszemu jest zoptymalizowana na 2 jajeczne systemy. W sumie powoli odchodzą do lamusa jak xp system z 2001 roku, ale wszystkim się by chciało najnowsze gry na niego :P
No fajnie, na prawdę. Proc ma 3 lata (właściwie 2, 3 rok kończy dopiero w grudniu), a ja na minimalnych pograć nie mogę? Zaczynam wierzyć w koniec świata...
Nowe dziecko DiCE naprawdę zasługuje na miano gry roku i zapewne takowe zgarnie. Jedyna gra która dorównuje Battlefield'owi to nowy Batman mimo iż ma mniej zwolenników. Ale to też dopracowana, świetna i wciągająca gra.
A tak poza to KTO OBNIŻA OCENĘ ? Buraki było 9,5 a teraz 8,7.
To jest po prostu chamstwo.
Podobno poprawili okno czatu tzn. ma taki sam kolor jak całe GUI ale jest w tym samym miejscu( czyli lipa) ale "jest tak jak w bf2 i bc2" Czyli jak?
A tak wracając do tematu CE3 i całego Crysisa2 to nie byłbym pewien że był robiony pod konsole, bo jak przerabiali kod gry z PC na PS3 to potem tak zrobili że obraz zamiast mieć normalną rozdzielczość to był rozciągnięty na boki o jakieś 10% Takie wrażenie było.
Nie robiliby takiej chały pod Konsole gdyby były ich priorytetem
@Nikuu
Ja też nie sram kasą. Mojego kompa kupiłem w maju 2009 roku. Phenom II x4 3.2 4GB ramu i słabe GPU, bo na lepsze nie miałem kasy. Przed wakacjami poleciały ceny ramów, więc sobie dokupiłem kolejne 4 GB praktycznie za grosze. Do tego cooler i zrobiłem OC na 3.8. Po odpaleniu bety, chociaż inne gry mi śmigały na starym GPU wiedziałem, że nadszedł czas zmiany karty graficznej. Na szczęście planowałem to od kilku miesięcy, więc systematycznie odkładałem kasę, kupiłem GTX 570 i jestem happy;) No niestety technika idzie do przodu i trzeba się liczyć ze zmianami kompa co jakiś czas. Nic na to nie poradzisz. Też bym wolał żeby śmigał mi na starej karcie, na wysokich detalach w Full HD, i 1400zł zostało w kieszeni, no, ale nic nie zrobię.. a BF3 to gra "na przyszłość" bo tak naprawdę niewielu może sobie pośmigać w ULTRA 60+FPS :)
Mnie się wydaje, że rozumiem:) Z tego, co widzę, to kompa kupiłeś w mniej więcej w tym czasie, co ja. Nie wiem, po co pchałeś się na 2 rdzenie... ja nie miałem kasy na intela, więc kupiłem AMD i do BF3 bety mi śmigały wszystkie gry jakie próbowałem na maxa. W Crysisa nie grałem to się nie wypowiem, ale na moim sprzęcie + geforce 9800GT w BF3 na low dało się grać całkiem przyzwoicie, przynajmniej na metro, bo tylko w tę mapę grałem, no i oczywiście nie w HD... Na razie i tak możemy sobie gdybać.. jak to będzie zobaczymy za kilka dni:) Mam nadzieję, że będzie lepsza optymalizacja i jakoś to pójdzie na tych ultra low:)
Wstyd dla EA! Skidrow już wydał! Tyle dni przed premierą takiego tytułu, to wielki wstyd!
wstydzic to powinien sie rosyjski sprzedawca u ktorego wyciekla pelna wersja
hokr badz gotowy na spadek -10-15 fps przy caspian border :P ale nie ma sie co dziwic wielka mapa i duzo graczy
angielska wersja tez wyciekla
@Steveo
na 9800GT grałem tylko w metro, ale na GTX570 już w caspian i jestem zadowolony:)
hokr
Dwa rdzenie kupiłem, bo nie było lepszego proca w tej lub niższej cenie. A musiałem jeszcze kupić nowy monitor, drukarkę, skaner, głośniki, słuchawki, klawiaturę, myszkę, bla bla bla i ostatecznie za cały sprzęt zapłaciłem prawie 5000 zł. No nic, jestem dobrej myśli, a w ostateczności zostaje mi jeszcze Skyrim i Crusader Kings II :)
@Nikuu
Ty masz C2D E8500 3.16 tak? Patrze teraz na necie i on kosztuje ponad 700 PLN !! Kurde.. ja tyle dałem za mojego P II x4 955 BE 3.2 i to prawie 2,5 roku temu!! Nie wiem czy to taki zajebisty proc czy tylko przepłacone za intela;)
I tak go kocham =) A na serio to pewien pan w Komputroniku doradził mi szybkiego C2D niż wolnego Quada (nie brałem pod uwagę AMD, bo miałem wiele kłopotów z nimi w odległej przeszłości). A, że zależało mi na szybkim kupieniu komputera i nie interesowałem się wcześniej technikaliami, to teraz mam za swoje. Lapek będzie już bardziej przemyślany.
Ja na Twoim miejscu wziąłbym wtedy wolnego Quada:) zresztą tak zrobiłem tylko że AMD :) ostatnie moje 3 procesory to AMD i nigdy nie miałem z nimi problemów. Tak samo teraz jakbym kupował to brałbym wolnego x6 niż szybkiego x4, chociaż na razie to chyba bez różnicy... jak tylko do gier to pewnie x4 styknie póki co:)
Jak myślicie czy na low pociągnie płynnie:
AMD Phenom X3 2,8 BE
6 GB RAM DDR 3
Asus HD 4870 1 GB
Nie zgadzam się z wami ze ce 3 jest gorszy od frostbite , po prostu jak grałem w bfa to nic mi się nie spodobało graficznie , animacja jest sucha , lepszy ce3
ta gra ma dosyc slaba grafike wiec watpie zeby miala wieksze wymagania chyba ze slaba optymalizacja albo poprostu w singlu bedzie lepsza grafika bo w multi grafika jest jak z przed 5 lat i 0 zniszczen co tez ma duze znaczenie jesli chodzi o sprzet
jeden powie ze beta ale porownajcie sobie bete BF3 a bete Crysis 2 poprostu taki silnik a najgorsze sa te krzaki ktore z blika wygladaja jak w minicraft
Grafika sprzed 5 lat? W takim razie porównaj BF2142 i BF3. Jeśli dalej nie zauważasz żadnej różnicy w grafice, to jesteś łagodnie mówiąc - niemądry.
Oj zamknijcie się że nie ma systemu zniszczeń zobaczcie ten filmik i zmienicie zdanie http://www.youtube.com/watch?v=FRqfFfuVuNE&feature=feedlik
Nikuu tak cwaniaku to porównaj sobie Crysis 1 i BF3 i gdzie jest lepsza grafika?
chodzi o to ze graficznie gra nie wniesie nic nowego nie prześcignie starszych gier nawet o kilka lat rozumiesz teraz o co mi chodzi?
Crytek ma najlepszych techników od grafiki na świecie, a poza tym zarówno Crysis 1, jak i Far Cry 1 były robione właściwie pod PCta i twórcy mogli sobie trochę poszaleć.
PS. BF3 i Crysis wyglądają podobnie.
Jeżeli ktoś uważa, że w BF3 jest słaba grafika niech sobie odświeży pamięć i zobaczy jak wyglądał BF2 :).
Jasne, że BF3 ma słabą grafikę jak ma się sprzęta co ciagnie tylko na full detalach mario to nie dziwota :-D
Nikuu no zgadza się bf3 tyle na nas zarabia ze się nie boj tez ich stać na najlepszych grafików a jak na te czasy i takie duże wymagania gry nie jest to atutem tej gry
Kserkses no jasne ty masz taki sprzęt ze sam ci robi nowe tekstury do gry :) widać sam masz slaby sprzęt skoro taka grafika ci się podoba sory ale te rozmycia światła na mnie nie działają :)
graficznie gra nie wniesie nic nowego ---> Człowieku, srasz głupotami jakby cie czyściło...
Nieograniczone źródła światła, rendering, ilość detali, 60 klatek na sekundę. To jest nic? Reszta, co też jest w innych grach lepiej lub gorzej oddane to:
- Ostre tekstury
- Skala map, zasięg widoku
- Obiekty w tesselacji
- Oświetlenie i cienie (smugi słońca robią wrażenie i w żadnej innej grze czegoś takiego nie zaobserwowałem)
- 64 gracze (przy takiej grafice to jest nie lada wyczyn, a FB2.0 radzi sobie nawet z 250)
- Niszczenie otoczenia
I nie pitol mi tu że gra "nie prześcignie starszych gier nawet o kilka lat", bo ma w sobie to co gry z otwartym i zamkniętym światem na raz...
Edit: Beta? Mam wybuchnąć śmiechem, czy co?
Wstrzymaj się może dnia premiery, wtedy będziesz mógł stulać że trawka i drzewa są jak w minecrafcie, jeżeli wtedy będą tak wyglądać...
Grę oceniasz po Becie, a Beta to nie jest demo. Nawet nie obsługiwała DX11...
no chyba sobie kpisz nie grales w bete lub jestes nieobiektywny przypatrzyles sie z bliska tym swoim wysokim teksturom? juz nie mowie jakie zniszczenia przeciez tam nawet skrzynki granatem sie nie dalo "ruszyc"
a co do światełek to jak już mówiłem nie dzialaja na mnie te tandetne rozmycia które próbują podnieś poziom grafice bo te drzewa i trawa w multiku wyglądały tak brzydko jak w minicraft
amor goto---> wiesz jaki to musi być potężny silnik żeby udźwignąć 250 graczy w multi?? mało kto się zna na technologicznym skoku tego silnika. Juz sama animacja żołnierza z ilu klatek się składa? Mapy są przeogromne, wiesz jak BF3 w multi wygladał na tym silniku jakby zmniejszyli mapy do wielkości chociażby coda? Nie mogę doczekać się jak to wszystko w singlu wygląda na DX11. To jest taki sam przełom jak niegdyś Crysis tylko z tą różnicą, że multi w Crys. nie istniał a tu mamy singla jak i multi...
silnik nie dźwiga graczy tylko serwer jak już coś poza tym co z tego ze mapa jest duża jak tekstury są takie same w dodatku liche i jak możesz mówić ze jest przełomem jak Crysis skoro nawet graficznie nie dorównuje Crysis'owi 1 z 2007 roku? który jeszcze paradoksalnie miał mniejsze wymagania :) a jak sie tak bardzo jarasz tym ze jest duza mapa i duzo graczy to graj w tibie tam masz pare tys graczy i jeszcze większą mapę :)
Nie ma co się wdawać z nim w dalszą dyskusję. Nie trafiają do niego żadne argumenty...
spoiler start
haters gonna hate
spoiler stop
No słuchaj dyskutować zawsze można to ze jest 250 graczy na takiej mapie jest niczym bo są gry od 10 lat które to przebijają wielkość mapy jak i ilość graczy wiec jaki to jest przełom? ja jeszcze przed zagraniem w bete miał podobne zdanie do ciebie ale po zagraniu mam już swoje zdanie
jak ktos nie zauwazyl w nowym trailerze to macie
destrukcja przed http://imageshack.us/f/685/destrukcja1.jpg/
destrukcja po http://imageshack.us/f/401/destrukcja2.jpg/
mysle ze wszelkie watpliwosci na temat destrukcji otoczenia zostaly rozwiane
BF3 beta korzystał z innego silnika niż ten który będzie w końcowej wersji, było to podkreślone w FAQ podczas bety. Beta korzystała z dx 10 a końcowa wersja korzysta z dx 11, co również wniesie jakąś poprawę.
BF3 jest na razie kandydatem na najbardziej przereklamowaną gre roku, ładne wybuchy, dym gra świateł to trochę mało a to leżenie w krzakach całymi drużynami ehh szkoda slow.
a co ma leżenie w krzakach do gry? to już gracze są zjebani, a nie gra...
'human centipede' ;D Widać że już wyszły ruskie Zombi Mody do bety ;D
7 DNI
7 NOCY
NA NIEGO CZEKAĆ BĘDĘ NAWET PO PÓŁNOCY
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=a0P7G2e0iig
@up
Nie kiepski ten twój rym xD
Ja tam mam nadzieję że ruszy chociaż na low, skoro przy becie na niedopracowanej wersji gry n low 25-30 klatek to w finalnej wersji powinienem mieć ciut więcej.
@steveo this is script !
Gra moze i bedzie fajna, ale MP mnie nie obchodzi a SP z tego co slyszalem ma byc tylko krotkim "tutkiem" a wiec lipa, na dodatek chyba znowu nie ma obslugi pada wiec gra nie dla mnie, chyba ze na ps3.
W BFBC2 z musu gralem na klawie ale po przejsciu odinstalowalem i zapomnialem o niej (szkoda ze nie kupilem na ps3 zamiast PC), probowalem roznych mapowaczy pada na klawe ale dzilalo to srednio wiec po co sie meczyc jak jest wiele innych gier ktore z obsluga pada nie maja problemow a singiel nie jest tylko malym dodatkiem.
no Battlefield od pierwszej części był robiony pod MP lub grę z botami..i dla tego MP grę się kupuje... SP to tylko taki "dodatek"..
Nie wiem jak w takie gry, gdzie liczy się reakcja i szybkie operowanie widokiem na wszystkie strony można grać na padzie:O oglądnąłem sobie kilka filmików z multi na ps3 i xboxa..to jest śmieszne jak ludzie tam celują do siebie hehe ;)
tylko w BF3 multi wypada bardzo slaba tylko w singlu nadzieja :)
Jakos ludzie nie umiejacy grac padem zawsze wala te same argumenty i najlepiej wiedza jak gra sie padem w FPS'y, ja kilkanascie lat grajac klawa tez tak myslalem, od jakiegos czasu gram padem we wszystkie gry na PC ktore to umozliwiaja (w te ktore nie umozliwiaja lub nie obsluguja nie gram wcale bo nie ma frajdy z grania).
Przesiadka z klawy na pada nie jest prosta i nie nadaje sie za bardzo do MP w przypadku PC ale w SP jest znakomicie, w MP dodatkowo przeszkadzaja wszelkiego rodzaju oszustwa, ludzie marudza ze konsole sa "be" bo maja autoaim w FPS'ach ale wiekszosc gier pozwala wylaczyc ta ulatwienie dla "poczatujacych" a sami w MP zasuwaja na roznych "ulatwiaczach" i kozacza jacy sa zajebisci.
Dlatego nie grywam w MP na PC, na konsoli sporadycznie, wole COP'y jak juz.
Umiem grać padem, bo sam na nim gram i sobie chwalę, ale nie w takie gry jak BF czy Quake, chodzi mi o multi, bo w sp ultra celność i czas reakcji nie jest aż tak potrzebny, a w mp po prostu z gościem, który gra klawiatura+mysz nie ma szans
@amor
co Ci słabo wypada? oceniasz to po zagraniu w betę? czytałeś ten długi tekst, który wkleiłem kilkanaście postów wyżej? przetłumaczyć Ci??
przeciez w multi Bf3 wszyscy kampia wiec po co ci celnosc kladz sie w trawie i strzelaj w plecy
powiem ci o co mi chodzi o to ze ktos do mnei strzela ja sie obracam i go nie ma bo lezy gdzies w krzakach i konczy sie tak ze 80% dedow nie wiem kto mnie zabil i co mi da w tej grze chocby najlepszy refleks?
a co myślisz, że na prawdziwej wojnie nie ma snajperów, którzy leżą w trawie i ładują? latasz od osłony do osłony, a nie łazisz po otwartym terenie.. a jak Ci to aż tak bardzo przeszkadza, to będzie przecież kilka mapek bez trawy
a jeśli chodzi o refleks i pada to mi chodziło ogólnie o mulit w grach fps
amor goto --> Właśnie tym różni się BF od CS czy COD. Tutaj nie leci się na pałę i strzela do wszystkiego, co się rusza. Musisz się kryć, ostrożnie przemieszczać i wiedzieć, gdzie kryje się wróg.
dobrze wiec BF3 polega na lezeniu w trawie i kampieniu dziękuje za takie multi
nie lubie gier w ktory sie gra na pale jak w cod ale tutaj znowu jest w 2 strone przesadzone jak wszyscy beda kampic to ci co chca grac normalnie tez zaczna kampic i cale drużyny będą kampic
pozatym nie masz pojecia o csie tam sie nie leci na pala to jest gra taktyczna i teamplay
Wiadomo ze padem nie mam zbytnich szans w czasie reakcji ale gralem nieco w COD BO jak i inne gry i jakos dwalem rade ustrzelic paru kolesi z duzo wyzszymi rangami a ze nie grywam w tego typu gry to ani nie znam map ani specjalnie mechaniki rozgrywki, przy odpowiednim treningu pewnie nie bylo by tak zle, owszem wymiatac bym nie mogl ale nie kazdy by mnie lal ile wlezie:).
Granie w MP widze sens tylko w dobrze zgranych druzynach z komunikacja glosowa, sam gralem zawsze z "randomami" bo nie nam znajomych specjalnie ktorzy pogrywaja w sieci, o ile w ogole wiekszosc jeszcze w cokolwiek pogrywa.
Granie w MP z doskoku nie ma zadnego sensu, moze w takim COD'zie da rade bo tam lata sie w kolo po maciupkiej mapie:)
Tu rozwiazuje sie problem snajperow, majac komunikacje i zgranych kumpli mozna na delikwenta zapolowac, oddaje to realizm i jest jak najbardziej oki.
amor
nie, nie polega na tym, ktoś musi zdobywać flagi;) ale kurde no! grałem w multi i przez snajperów byłem ściągany tylko wtedy, kiedy stałem i oglądałem chmury hehe
Narmo dobrze napisał!
Pamiętam jak wyszedł pierwszy CS, a prędkość netu była po 16 Kb/s ciupaliśmy w niego z kumplami w sieci... było skradanie, latanie od osłony do osłony, jakoś to wyglądało, były emocje, później jak net się rozwinął i zacząłem przez niego grać, to masakra, wszyscy lecą na pałę, brak grania z głową... tak to sobie można pykać w q3;)
dobra nie ma co się sprzeczać zobaczymy po premierze multi im średnio wyszło ale 13 latki będą pocieszone a dzieci w końcu tez muszą w coś grac
hokr tylko w cs najpiekniejsze sa wlansie te ataki i nie na pale bo musisz uzywac fleszow i sg na pale zeby grac to trzeba miec skilla ktorego sie robilo 5 lat po kilka h dziennie zeby to mialo sens a bf3 jakiego bys nie mail skilla to co obrócisz sie i nikogo nie widac bo lezy gdzies w trawie dlatego uwazam ze bf3 jest dla dzieci ktore nie graly w gry mp
chce sie jeszce mylic dlatego nie wycofuje zamowienia ale jelsi mnie rozczaruje tak jak beta to bedzie koniec bf'a dla mnie i mysle ze dla wielu myslacych ludzi
armor skoro zabijają cię z krzaczków to po jaką cholerę tam stoisz albo idziesz nie wszędzie są krzaczki, tylko jak się idzie w jedno i to samo miejsce taki jest wynik tego
gdy dostanę bf3 w datę premiery to wco mam grać na początek?W multiplayer czy singla?
Singiel. Może się dowiem, dlaczego Putinowi zachciało się Paryż zdobywać, a potem jeszcze zdesantował się w Nowym Jorku...
jak masz więcej niż 13 lat to raczej multi cie nie zadowoli
Amorze, przestań pieprzyć i odpowiedz mi na jedno pytanie - w BF3 tylko 2 mapy są typu close quarter combat, a więc jak Ty widzisz camperów na pozostałych 7 mapach, np. na takim Caspianie, czy Operation Firestorm? No zastanów się kolego.
będzie wgl dubbing polski? 5 dni do premiery a tu nic nie wiadomo
Jak nic nie wiadomo jak od dawna wiadomo! Bez filmowych aktorów ale niby równy poziom dialogów ;)
Amor Goto najwyraźniej kończy 17 w tym tygodniu wiec przeżywa swoją dorosłość. Po co tu wchodzi jak nie bedzie w to grał ? Aj to dojrzewanie i hormony ;D
Nikuu - Putin zaatakuje Francję bo ma najwięcej uranu w Europie, a do NY jest najbliżej na desant z Europy. Powód ataku ? Zawsze chodzi o kobiete ;D
Nikuu - Rosja dziś musi importować uran z Ukrainy i Kazachstanu. Nie chodzi też o sam uran ale o drogie elektrownie których Francja ma pełno.
Oj się będzie działo już dzisiaj właśnie można pobrać już z ORIGIN ehhhh wreszcie miła niespodzianka od EA
Bar K bede gral
beta zakończyła się już bardzo dawno, nawet nie pamiętam ale grałem:)
Ja wczoraj zainstalowałem bf2 pobrałem moda na odblokowanie broni oraz na zwiększanie liczby botów z 16 na 72 w każdej drużynie i teraz to rzeźnia więc nie wiem jaki problem EA miało żeby to zwiększyć :D dopiero teraz dają a mogli odblokować już w poprzednich tylko się nie chciało i szczerze powiem że bf3 się nie umywa do bf2 grafika grafiką ale bf2 ma to coś co przyciąga i chce się grać choćby z botami :)
Dodam też że EA dało dup* nie wspominając na samym początku o durnych origin, pass online i przypisaniu klucza do kodu przez co zakup wersji pudełkowej za 150 PLN jest nie opłacalny ponieważ w takiej sytuacji lepiej kupić sam klucz za ok 90 PLN szkoda że poinformowali jak już ludzie złożyli kilka mln pre-orderów wszyscy narzekają na cod że chłam itp a poczekajcie tylko jak EA zacznie z nas doić za dlc które będzie podobne do tych z cod czyli 2 mapki co miesiąc z tym ze tam mamy abonament i wszystko w nim a tu za każde będziemy płacić jak za woły po 30-50 PLN
@misiek891 - Dobrze to ująłeś. Dlatego właśnie ja się wstrzymuję z oceną obu tych gier do czasu aż w nie zagram. Zgadza się, ze ludzie psioczą na CoD-a. Zapominają o tym, że CoD na starcie będzie miał ok. 15 map a Bf 3 tylko 9 + mapy z dodatku Powrót do Karkand jeśli ktoś będzie miał edycję limitowaną. Zobaczymy jak będzie po premierach.
Hahahahaha, frosbite 2 sobie nie radzi ?! hahahaha....
Tak sie składa chłopaki, ze Frosbite 2 ma takie możliwości :
PONAD 250 graczy na multi
Możliwość trzęsienia ziemi na MULTI co moze właśnie na nim powstać, DICE ma to "przemyśleć" względem DLC
Grafika, ale to później.
amor goto - synku... Podaj mi jakąkolwiek gre, która jest ładniejsza graficznie od BF3, wklej tu GAMEPLAY NIE TRAILER TYLKO GAMEPLAY, a ja Ci wkleje ze 2 z BF3. Wrzuć gameplay z singla.
Ludzie piszący " w BF3 będzie dużo kamperów", ludzie skończcie grać w Battlefield'y i idźcie grać w CoD'y. Dla graczy Battlefielda, którzy grają w to od BF2 nie ma czegoś takiego jak kamper, to jest normalne, ze na ogromnej mapie ktoś gdzieś siedzi snajperem i zabija ludzi z dalekiej odległości, to nie jest kampienie tylko gra "zwiadowcą", kampieniem można nazwać gdy ktoś kampi na malutkiej mapie "na siłę" np. na Operation Metro w Becie BF3, bo tam być snajperem to już przesada, tak samo w każdym CoD na multi.
amor goto - Kolejny post w Twoją strone, BF ma słabe multi ? Battlefield'y mają najlepsze multi w histori, żaden CoD, ani inne gó*no ( za przeproszeniem ) nie dorówna multi Battlefield. Pojazdy takie jak czołgi, jeepy transportery, samoloty, heli, funkcjie drużyn klas i w BF2 komendanta, dowódcy drużyny, możliwość rozkazów czy komunikacja między zespołem "kontrolowana". Jedyne gry, która ma na multi pojazdy to BF3 i Operation Flashpoint, ciekawa i dobra gra dla ludzi lubiących realistyczne pole bitwy, ale nad mechaniką multi muszą jeszcze troche popracować.
amor goto - Refleks w BF3 jest zbędny, każdy BF polega na inteligencji, pomyśl chłopie, jak ktoś Cię zabija kilka razy z krzaków to weź snajpera i posiedź chwile aż w koncu go znajdziesz, na tym polega BF, bez inteligencji się nie obejdzie...
Uwaga możliwe literówki.
Gdybym miał luźne 2500 zł to bez mrugnięcia okiem wymieniłbym kompa pod BF3 :D
No ale niestety nie mam, więc gry też nie kupie, a pobierać najprawdopodobniej sie nawet nie opłaci, bo maszyna mi nie wyrobi :p
No, także zycze udanej zabawy.
przydałby się tu komentarz Bogusława Lindy :D
" Co wy wiecie o zabijaniu" (jak komuś nie pasuje BF3) xD
Skończcie piepszyć, ze PC pod BF3 kosztuje 2500 zł.
Ja na swoim, którego kupiłem w czerwcu, i zapłaciłem za niego 1400 zł grałem w Bete na HIGH i było płynnie.
Procesor 3,6 Gh, 3 rdzeniowy i karta graficzna GeForce 9800 warta niecałe 200 zł.
To całe gadanie, ze BF3 na wysokich czy średnich pociągnie tylko karta za + 800 zł to zwykłe naciąganie i większość nastolatków się na to nabiera, nawet jeżeli pełna wersja będzie mi chodzić na Medium max, to kupie se drugą tą samą kartę grafiki za 150 zł i pójdzie mi na luzie, a sami producenci twierdzili, ze BF3 na Medium już będzie graficznie tak urozmaicony, ze HIGH i ULTRA będą tylko poprawiały detale małych szczegółów, wiec pełna wersja BF3 na ultra mi nie jest potrzebna.
Do BFa wymagany jest tylko procek. Oglądałem parę filmików na yt i byłem zaskoczony, jak koleś na moim procu i Radeonie HD6xxx miał średnio 30 FPSów na ultra. Całkowicie inna sprawa, jak ktoś gra na mojej grafie i ma proc Intel I5 - BF3 pięknie śmiga. Mimo wszystko 1500 zł dla jednej gry to strata pieniędzy.
W moim przypadku PC nie zakupiłem do gry tylko do ogółu, poprzedni miał ponad 5 lat i ledwo działał.
flype - jak na razie i zapewne w dalszym terminie frostbite i DICE będzie mieć jedynie możliwość zatrzęsienia naszymi portfelami z kolejnymi durnymi dlc tak jak to jest obecnie w grach nic nie wnoszą sporo kosztują co do ładniejszej gry bardziej mi się podoba Mirror Edge szczególnie jeśli się ma dobrą grafę poza tym dobra gra nie szczyci się piękną grafiką i reklamą wartą połowę kasy na jej stworzenie lecz samą rozgrywką,zawartością która zatrzyma tego gracza na dłużej bez jakiejkolwiek monotonii,nerwów,problemów itp, a co do zdolności i inteligencji zagraj chłopie w starcrafta 1-2 a potem pieprz że w fps liczy się inteligencja odnośnie że nie dorówna żaden cod bardzo dziwne że każdy COD sprzedaje się w cholerę lepiej niż bf i powiedzmy bf kupi 5 mln a cod 15mln i cóż nie wszystko piękne co się świeci.
Nikuu - moim zdaniem wymagania nie beda takie wysokie bo grafika jest srednia slabe tekstury slabe zniszczenia to jest marketing zeby ludzie sprzet kupowali nowy
zauważ ze konsole maja ten sam sprzet od x lat i caly czas nowe gry na nich dzialaja moze z gorsza grafika niz pc ale dzialaja
misiek891 - a ja gdzies przeczytalem ze dlc maja byc darmowe
Amor goto
Na jakiej podstawie sugerujesz, że będą słabe tekstury/zniszczenia? Na podstawie samej bety? Już Ci pisałem - obejrzyj streama z nvidia event...
Darmowe hehe to chyba z torrentów jak ktoś pirata pobierze teraz każdy chytry na kase i acti i dice wojna o kase już przed betą gadali że cena dlc wyniesie więcej niż roczny abonament w cod mw3 czyli jak zapłacimy w cod 50$ to za dlc do bf zapłacimy ponad 60-70$ jak nie lepiej poza tym jeśli utrzymanie paru kb,mb statystyk na serv mnóstwo kosztuje przez co wymusza się dokupywanie jakiś durnych pass online po np zgubieniu hasła i loginu EA dołóżmy do tego faktu że ktoś wykupił tam sporo dlc i wpompował mnóstwo kasy i musi kupić gre ponownie to czy to nie jest jebnięt***
Jedyne gry, która ma na multi pojazdy to BF3 i Operation Flashpoint
I tu się mylisz. Red Orchestra również ma pojazdy i jest to także jedna z lepszych gier do multi, gdzie nie masz szans granie w stylu Call of duty. Ten kto grał w ten tytuł dobrze wie o czym piszę.
Nikuu no widzę ze są słabe przykryte padającym światłem tylko to im pomogło a zniszczeń w multi nie było chodź nie wątpię ze w singlu będą
Misiek - Napiszę wprost, gadasz bez sensu, dlaczego ?
Po 1 Nikt nie wie czy KAŻDE DLC będzie darmowe, powrót do karkand, będzie owszem, ale raczej po to by ludzie zamawiali pre ordery, kampania marketingowa, lecz gdy kupimy pre order zaoszczędzimy 60 zł, szczęście w nieszczęściu, a to czy kolejne dodatki będą płatne to nie wiemy, w BC2 płatne były tylko "stroje" i kilka pierdółek, no i Vietnam, ale Vietnam zasługuje na to, aby zarobić. Chodzi mi o to, ze jest to duze DLC wiec nie dziwie się, ze jest płatne
Po 2 Mirror Edge kiedyś było ładne, chodzi mi o to, ze kolejna część jeszcze nie wyszła, lecz i Mirror Edge 2 będzie na silniku Frostbite 2, dlaczego? Proste bo Mirror Edge robi DICE tak samo jak Battlefield'y.
Po 3 Taki właśnie jest Battlefield, bynajmniej dla ludzi lubiących taką rozgrywkę, rzecz gustu.
Brak monotonii itp.
Po 4 Gra FPS, wojenna do której trzeba użyć jak najwięcej inteligencji to Operation Flashpoint, lecz na multi jest to nie grywalne, fajny pomysł lecz źle wykonany.
Po 5 CoD sprzedaje się lepiej bo na świecie gra więcej dzieci niż ludzi dojrzałych, dlatego CoD tak się sprzedaję. Od razu piszę, ze nic nie sugeruje względem wieku użytkowników gry online. Poza tym sprzedaż jest nieważna, co z tego, ze CoD się lepiej sprzedaje skoro jest kilka lat do tyłu za takimi grami jak BF3 czy operation flashpoint ?
crysis 1 tez mial pojazdy
Chodzi mi o gre na multi, może pominełem 1-2 tytuły, ale nie chodzi mi o pojazdy dwa czy trzy rodzaje, zaczynając od jeep'ów i kończąc na Heli, albo samolotach. I na Multiplayer, bo na singlu to nawet CoD 2 miał czołg.
Nikuu ogladalem ten filmik dobry minicraft zobacz na cienie xd
to kiedy ta premiera 25 czy 28? mam zamówione na origin ale tam coś jest że 28:/
flype - nie wiemy hehe dobra dobra same EA pisało że będą płatne DLC poza tym w której grze nie masz teraz płatnych dodatków nawet jak gra wspaniała kupuje ją miliony to twórcy i tak zrobią byle co i zarobią więcej co do wieku ludzi nie ważny jest wiek tylko jaki kto jest bo nawet nie raz zdarzy się że grając w jakąś produkcje natrafimy na chama po 30-tce więc powiedzenie dzieciaków to jest tu nie na miejscu aczkolwiek nie powiem że nie zdarzają się kilkunastolatkowie z adhd którzy uprzykrzają innym grę i w czym cod jest zacofane że nie jest ich klonem że jest inna niż wszystkie że daje radochę
SoulBOSS - wiekszość sklepów wysyła gry 25 paź a 27 ponoć premiera aczkolwiek było coś o 25
dlatego ja nigdy nie kupuje dlc w geście sprzeciwu tylko jak już to ściągam to jest naciąganie ludzi w niektórych grach specjalnie wydaja niepełną grę zęby potem wydać dlc
ok dzieki tylko że ja kupiłem do ściągnięcia z sieci Origin i mam nadzieje że już 25 będzie można grać bo mam wolne w pracy hyhy
Misiek - Daj link do tego jak tak pisali, ze WSZYSTKIE DLC jakie wypuszczą będą płatne.
SoulBOSS - Jeżeli zamawiałeś na origin to jeszcze przed 25 będziesz mógł ściągnąć, myślę, ze gdzieś 23 w niedziele, gdzieś czytałem, poszukaj na origin czy w wiadomościach o BF3.
SoulBOSS
W konkurencyjnym serwisie, gdzie zamówiłem pre - ordera wysyłka będzie 25 października. Premiera w Polsce - 28 października.
aha no jest tam napisane że 21 pre load tylko mam nadzieje ze grać bedzie można już 25 ogólnie jestem w uk to może zagram już 25
Jak jesteś w UK to zagrasz 28, bo wtedy jest tam premiera. Chyba, że pobawisz się w różne proxy czy inne rzeczy by wcześniej aktywować.
Ja tam nigdzie nie widziałem żeby premiera w Europie była 28. Wszędzie jest napisane, że 27. Najgorsze jest w tym to, że załóżmy grę mi przyślą już 25 a pozostanie czekać pewnie 2 dni z pudełkiem w ręku. Chyba,że chociaż w kampanię da się zagrać wcześniej, mam taka nadzieję.
ale nawet tu na stronie jest napisane że światowa premiera to 25 a polska 27 :/ wiec może jednak zagram 25 :P
USA: 10.25.2011
Canada: 10.25.2011
France: 10.27.2011
Poland: 10.27.2011
Russia: 10.27.2011
Germany: 10.27.2011
Netherlands: 10.27.2011
Australia: 10.27.2011
Spain: 10.27.2011
UK: 10.28.2011
Czech Republic: 10.28.2011
Italy: 10.28.2011
Misiek - W pierwszym linku nie widzę nic o płatnych późniejszych DLC, jest tam mowa o "psychical Warfare Pack", ze ma być płatne, ale nawet to płatne nie będzie bo po tych buntach graczy zdecydowali, ze dodatki do broni wypuszczą darmowe po pewnym okresie gry. A to, ze pierwsze DLC "back to karkand" ma być płatne to jest jasne od połowy roku.
Ten drugi link nie działa o ile go udostępniłeś.
SoulBOSS - Będziesz mógł zagrać 21 czyli jutro, ale nie wiem czy na multi też. Jak by Ci się udało zagrać to wrzuć jakiś filmik na YT z singleplayer'a ;)
To jest tylko preload na pobranie samych plikow gry niby po to zeby rozlozyc troche obciazenie serwerow pamietamy jak bylo z open beta i pobieraniem z origin. Zagrac bedzie mogl najwczesniej w nocy z 24 na 25 pazdziernika mp/sp jesli jest z USA/Canada. Polska bedzie miec dostep w nocy z 27 na 28 października nieważne gdzie sie zamawia ogirin czy gdzies indziej
http://battlefieldo.com/bf3-pre-load-october-21st-2011/
http://www.enterbf3.com/topic/2482-battlefield-3-release-dates/
btw dobra wiadomosc patch ktory bedzie w dzien premiery doda miedzy innymi commo rose
http://bf3blog.com/2011/10/commo-rose-coming-to-battlefield-3-in-day-one-patch/
W Poniedziałek już pewnie w Saturnie czy MM będzie.
@newton1982 - to z Tobą coś chyba jest nie tak. Czytanie ze zrozumieniem się kłania. W tym filmiku grafika jest jakieś 30x ładniejsza niż w becie. Co z tego, że pochodzi ona z prealphy. Może nawet pochodzić sobie z gammy :P Grunt, że jeśli tak będzie wyglądać finalny produkt, będzie to oznaczało, że gra spełni moje oczekiwania pod względem graficznym, bo wygląda znacznie ładniej. Poza tym nie czytałem tych napisów bo skupiałem się na samym filmie z gry. No i czy ja Cię obrażam ? Nie życzę sobie tego i żądam przeprosin w imię prawa :P
Hydro2 jak myslisz ze gra tak bedzie wygladala to pomysl jeszcze raz jak juz mowilem ja i wiele osob slabe tekstury pokryte swiatelkami i dymkami ktore na mnie nie dzialaja grafika jest srednia jak na te czasy wszystko na ten temat
Ludzie co wy wygadujecie ;/ Jak mozna oceniac grafike w wersji beta? Gdy w owej wesrji grafika jest meeega uproszczona i nie ubsluguje bibliotek dx11;// Do :armor goto- Czlowieku nie chce ciebie obrazac bo nie mam takiej potrzeby, glupio sie poczujesz gdy zobaczysz pełna wersje gry 'NIE BETE" Jak tekstury moga byc wyrazie gdy sa one pisane pod dx11, wymagaja one tesselacji, a w becie niestet tego nie bylo. Po prostu masakra co niektorzy ludze pisza ;/ Silnik graficzny frostbite 3 pokazuje dopiero swoja moc pod dx11 tak bylo napisane na stronie roducenta, jak i rowniez gdy sciagalo sie bete bylo tez napisane ze gra nie wyglada jak rodukt koncowy ktory otrzymamy w dniu premiery. PZDR
To jest minimalny poziom graficzny jaki oczekuję od tej gry i też Ci powiem, że wiele osób jakoś uważa, że nie ma żadnych przeciwwskazań, by gra tak nie wyglądała :>
Moj bład ;/ Myslalem o battlefieldzie 3 i jakos zamaist 2 wskoczyło mi 3 ;)
No nie powiem, dla mnie zapowiada się świetnie. Ale o gustach sie nie dyskutuje :P
Hehe i co amor goto? Widziales kurwa ten filmik? I to jest gameplay z ps3;P To wiesz co to bedzie na pc ;D
Gdy to teraz zobaczyłem to jestem w stanie euforii, że będę mógł w to zagrać, całkowity opad szczeny, ten trailer nie zostawia żadnych wątpliwości
http://www.youtube.com/watch?v=Q7GVSx7yMaA&feature=feedu Kampania PC
Trailer po prostu wgniata w fotel. Ciekawe ile będzie misji w kampanii.
I czym wy się tu spuszczacie grafiką która powinna być już od kilku lat na rynku tylko przez durne konsole weszła dopiero teraz w obieg zobaczymy jak będzie wyglądać cała gra i nie tylko od strony graficznej
Jasne, a wtedy komputer, który zdołałby odpalić grę na full detalach kosztowałby z 10 patyków.
EDIT: Trailer wymiata. Zaczynam bać się o CoDa, bo nawet w singlu może nie podołać BFowi.
@Nikuu - Myślę, że obie te gry są jedyne w swoim rodzaju. Każda oferuje nieco inne doznania. Mam złożony preorder zarówno na MW3 jak i Battlefield 3 i sądzę, że się nie zawiodę na żadnej z nich.
bez przesady gdyby była dobra optymalka to by nic nie trzeba było
Jenot
Mi szkoda pieniędzy na kolejnego CoDa, jednak nie znaczy to, że w niego nie zagram. A zagram, u kumpla na konsoli.
Jeszcze tak szczegółowych tekstur nie widziałem, oprócz Army.... ale nie przecież tekstury są rozmazane i w ogóle słabo to wygląda co po niektórzy pier..pisali..
Chyba trzeba brata bliźniaka załatwić do SLI
---> Uwielbiam tego typu ujęcia, to ma swój urok. Na pewno lepsze to niż walące się budynki no i pan po prawej jest rewelacyjnie wykonany.
S.T.R.I.E.L.O.I.K dlaczego oceniam bete bo to praktycznie to samo co pelna wersja grales w bete multi crysis 2 w pelnej wersji grafika byla podobna do bety tak samo bedzie i tutaj moga naprawic bugi ale nowego silnika nie zrobia
a ci co dają się zwieść tandetnymi filmikami reklamowymi są na poziomie przysłowiowej blondynki :) myślicie ze czemu oni inwestują tyle w nachalne reklamy - bo gra jest słaba i tyle
Battlefield 3 a crysis 2 to dwie rozne gry. I kazda beta jest inna, W crysysie grafa byla taka sama jak w koncowym produkcie w bf3 tak nie jest, nawet grafiki nie dalo sie w becie zminic... Na niskiej wygladala tak samo jak na wysokiej. Czy teraz dotrze to do ciebie? Bf3 Bedzie kozakiem!!!
nie wyglądała taks samo i są na to dowody aczkolwiek nie wątpię ze w końcowej wersji grafika będzie lepsza co i tak nie zmieni faktu ze grafika BF3 będzie średniej klasy
amor goto - skoro twierdzisz, ze BF3 ma słabą grafikę, tak wniskuję po Twoich postach to proszę podaj mi jakąkolwiek inną grę z lepszą grafiką ogólną czy oświetleniem. Twierdzisz, że grafika jest słaba, to Ty chyba jesteś ślepy, w żadnej grze nie ma tak zaawansowanego poziomu oświetlenia i grafiki ogólnej gry. Nawet w Crysis nie ma tak dobrej grafiki.
Co do pojęcia Bety, Beta to wersja testowa gry, która powstała na kodach sieciowych z sierpnia, i obsługująca Dx.11, a różnica graficzna jest ogromna. Beta BF3 była bardzo okrojona, poza tym Operation Metro na trailerach nie wygląda pięknie, to już jest wina mapy nie silnika. Grałeś w Caspian Border ? Pewnie nie skoro tak piszesz, mimo ze ta Beta cała była niedopracowana (Bo nawet nie powinna być bo to wersja testowa) to Caspian Border wyglądał w Becie IDENTYCZNIE jak na trailerach, ba identycznie, jeszcze lepiej, np. patrząc się na trawę, na trailerze w scenie gdy kieruje się jeepa nie widać "odstającej" trawy, jest płaska powierzchnia, a w Becie było to bardziej dobracowane, jak grałeś to zgodził byś się z moją opinią, chyba, ze jesteś ślepy, jeżeli Ci się rozmazują tekstury to kup sobie okulary.
flype - twierdze ze jak na te czasy i na takie wymagania sprzętowe na taki medialny szum jaka to jest technologia itp grafika jest średnia BF3 pod względem grafiki może czyścic buty Crysis'owi z 2007 roku i mniejszymi wymaganiami co do światełek to jak mówiłem światełka i dymki to nie wszystko to raczej tylko dodatek mniej istotny który przy słabych teksturach wygląda tandetnie
@amor goto cos moze byc na rzeczy, moze nie slaba ale nie taka zajebista jakby chcieli zeby wszyscy mysleli. Dla mnie gry z wczesnym preorderm pudelkowym sa podejrzane o to ze zwyczajnie zawioda oczekiwania, producent za wszelka cene jak najszybciej chce sperzedac ile sie da kopii zanim sie ludzie zorientuja ze sa ladowani w kakao.
Nachalna wszedobylska reklama i zagrania firmy w norwegii czy gdzie to bylo ze nie dawali do testow gry nikomu kto cokolwiek zlego o grze powiedzial nie pomagaja grze, buduje sie atmosfera wielkiego balonu ktory moze peknac i okaze sie ze wiele krzyku o nic.
Gralem w C2 BETE a nawet dwie i wersja finalna byla pozbawiona pewniej ilosci bledow z bety ale wygladala dokladnie tak samo wiec tu pewnie sytuacja bedzie bardzo zblizona.
Mimo tego ze pewnie nie kupie tej gry uwazam ze bedzie to solidny tytul ale nie w dniu premiery, pare miesiecy pozniej jak poprawia te tony bledow jakie w becie byly.
progs - w końcu jakaś myśląca osoba jest ktoś jeszcze?
amor goto---> średniej klasy? hehe to miedzy czym sie uplasuje? co jest wg Ciebie wysokiej klasy? tylko nie mów mi o Crysisie bo sama gra już nie jest piękna tylko z modami i upiększaczami wyglada jeszcze znośnie, poza tym sa juz podmienione tekstury. Wiem co mówie bo sam troche modów napakowałem do edytora. Wiec Crysis jest juz sredni.
Moim zdaniem bedziesz grał na srednich detalach i dlatego caly czas sypiesz takimi tekstami.
Gralem w C2 BETE a nawet dwie i wersja finalna byla pozbawiona pewniej ilosci bledow z bety ale wygladala dokladnie tak samo
Nie wiem jak było tuż po premierze ale w tej chwili nie wygląda tak samo z prostego powodu. Crytek wypuścił później paczki z wysokiej jakości teksturami, dodali więcej opcji graficznych i co najważniejsze wprowadzili obsługę dx 11. Gra wygląda dużo lepiej z tym wszystkim od tego co było w becie. Tutaj będzie od początku obsługa dx 11, czyli to czego w becie nie było a co rozwija skrzydła przy układach graficznych (mówię tu akurat o geforce) 4xx i wyżej.
amor goto - Wiem, jestem tego świadomy, że conajmniej połowa trailerów BF3 jest doszlifowana, bo gameplaye nie są, widziałem na własne oczy gameplay Thunder Run z BF3 na kodach z lipca i wyglądał tak samo jak filmik. Porównując misję "Thunder Run" z kawałkiem tego traileru też z "Thunder Run" wygląda tak samo, ogółem trailer jest doszlifowany, ale na 100% jestem pewien, ze finalna wersja na ultra będzie wyglądać tak samo. Poprostu zlepek najlepszych scen, dodana muzyka z Battlefield'a powodują, że gra wygląda tak "ładnie" sam gameplay będzie wyglądać tak samo, lecz gdy oglądamy tak sklejony trailer fascynacja jest większa niż sam gameplay.
Co do kłótni czy Crysis jest ładniejszy... rozstrzygniemy to po premierze i porównamy 2 filmiki z singla na Full Detalach, narazie Battlefield 3 nie wyszedł więc nie ma się o co kłócić, poza tym Crysis 1 jest teraz ulepszony patchami i innymi pierdołami co za tym idzie nie wygląda tak jak w dniu premiery, z tym tez musisz się liczyć.
Omg jakie dzieci. Beta BF3 - dx 10, Pełna wersja BF3 - dx11. W skład dx11 wchodzi tesselacja, dynamiczne oświetlenie, miękkie cienie, nowe sposoby AA, Większy zasięg widzenia, odbicia powierzchni. Taka ciekawostka dx10 od dx9 różni się tak naprawdę kilkoma rzeczami np.:
- ulepszony blur (rozmycie)
- minimalnie lepsze cienie
- troszkę wręcz minimalnie lepsze oświetlenie
Więc równie dobrze mogli grę zrobić na dx9 bo róznica dx10 i dx9 jest niewidoczna. Przykład crysis 1 na dx9 very high vs dx10 very high ma tylko lepszy blur i oświetlenie nic więcej, ale nawet ta różnica jest znikoma. Z użyciem dx11 można zrobić 2x lepszą grafikę niż z dx10, ale do tego trzeba sprzętu.
Ja tam patrząc na gameplaye wnioskuje, że taki geforce 580gtx nie starczy do 60fps na dx11 i full hd może będzie miał najwyżęj 30fps.
Nie nakręcajcie amor goto on wie swoje, ma wkręconą swoją wersję i nikt i nic go nie przekona. Taka rozmowa nie ma sensu. BF3 ma grafikę na poziomie gier z 2006-7 roku i koniec :d .
Pojawił się dzisiaj launch trailer do tej gry w końcu: The launch trailer for Battlefield 3 http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=9DM7NsxOS0Q ta muzyka w tym trailerze to współczesna wersja znanego wszystkim kawałku z pierwszego Battlefielda, jest świetna.
WlodarW - Ten trailer został wklejony 23 posty temu ;) Ale wgniata w fotel.
jest w ogole znany zarys fabuly ? bo ciekawe o co sie bija
Jak nie wiadomo o co sie biją to pewnie się biją o kobietę... albo o kasę hehe:)
Nayro
Afera z krzyżem w polskim sejmie wzburzyła opinią publiczną. Rosjanie uznali ten fakt za niedorzeczny i w imię socjalizmu zaatakowali Polskę. Amerykanie jednak chcieli mieć gaz łupkowy na wyłączność i wraz z siłami NATO zaatkowali Rosjan. Ci jednak odkryli niesamowite właściwości gazu łupkowego i dzięki niemu zbudowano broń masowego rażenia o mocy kilkuset bomb termojądrowych typu "Car Bomba", tzw. "Łup - Łup". Zdezorientowani Amerykanie musieli się wycofać do Paryża i dopiero tam, w metrze odkryto uboczne efekty wprowadzenia na wojnę tej nowinki technologicznej. Amerykańscy żołnierze zostali zmutowani, o czym świadczy ten trailer: http://www.youtube.com/watch?v=aE3zESmcqwA. Wkrótce cała armia amerykańska stała się niewidzialna i dzięki temu sztab NATO zorganizował kontrofensywę. Rosjanie byli jednak w zaawansowanych badaniach nad gazem łupkowym i zbudowali maszynę do, jak sami nazwali, "superdestrukcji jankeskich pojazdów" (CYAA): http://www.youtube.com/watch?v=lAn8BFhD0t4. Wcielasz się w jednego z paryskich mutantów, ale póki co DICE nic nie powiedziała, jaką rolę będziemy pełnić w tej "dziwnej wojnie".
Hahahahahahaha, rozjebałeś mnie haha.
Shuffler
My już o tym wiemy od dawna. Poczytaj sobie wszystkie posty ze strony 12-tej...
No właśnie ciekaw jestem kiedy zacznie się sprzedaż gier w sklepach stacjonarnych(Saturn, MM itp.)
Jasne, że można było dopicować grafikę, ale wy chyba zapominacie , że w multi zagra 64 soby, nawet na becie grało się wyśmienicie. Jest to bezsprzecznie najbardziej intensywna gra FPS.
DX 11 i pełna wersja pokaże pazur pomimo tłoku na serwerach.
Jeśli macie wersję zakupioną na Originie, to już od paru godzin można wstępnie pobierać.
Tak gadacie o tym filmiku z kampanii a zastanawiam się kto widział to :
Najlepszy trailer jaki powstał.
http://www.youtube.com/watch?v=FRqfFfuVuNE
I nie czepiać się że pod koniec destrukcja nie jest w 100% bo w filmie jest, a poza tym jakby pokazali pełne możliwości F2 to wszystko byłoby w gruzach, a to nie byłoby równie efektowne jak wielkie dziury w domach.
Aha i jeszcze ten filmik. Coś w stylu "dziennik dewelopera" czy epizody tworzenia
http://www.youtube.com/watch?v=JXkmJ_KB418&feature=relmfu
Witam, pójdzie ta gra na:
Intel i7 2.67
Grafika GTX 260 1796 RAM ( niby od 560)
6gb ram ocz? dzieki, niby komp jest ok, ale z tą grafiką nie jestem pewien
slash55 - Oficjalne, minimalne, wymagania sprzętowe to Karta graficzna Nvidia: kompatybilna z DirextX 10.1, z 512MB RAM (Nvidia GeForce, serie 8, 9, 200, 300, 400 lub 500, z wydajnością Nvidia GeForce 8800 GT lub wyższą) więc pójdzie spokojnie na tym GTX-ie.
O procesorze i o pamięci RAM nawet nie piszę, bo to oczywista oczywistość, że wystarczy, aż nadto.
Nie mogę, nie mogę próbowałem wytrzymać, ale uległem zamawiam dziś albo jutro.
Zwlekałem, zwlekałem i dzis mówie kupie limitke patrze a tu nie ma w żadnym sklepie :/
Na orgin jest ale nie ma nieśmiertelników i strojów.
Nawet jak będzie tylko minimalnie lepsza grafa niż w BF:BC2 np to i tak będę się cieszył.