Encyklopedia Gier Top Gry Premiery Beta testy Screeny Download Redakcja poleca Katalog firm SłownikZręcznościowePC
Okładka 1... 2... 3... KICK IT! (Drop That Beat Like an Ugly Baby) (PC)
Okładka1... 2... 3... KICK IT! (Drop That Beat Like an Ugly Baby) (PC)

1... 2... 3... KICK IT! (Drop That Beat Like an Ugly Baby) PC

Musorqua

Oryginalna gra zręcznościowa, w której wykonujemy karkołomne skoki ze spadochronem z zawieszonych kilka kilometrów nad ziemią drapaczy chmur. Gra rozwija pomysły wykorzystane w wielokrotnie nagradzanej produkcji AaaaaA!!!

Zręcznościowe | muzyczne | indie | singleplayer

Kolekcja gier
Obserwuj grę

1... 2... 3... KICK IT! (Drop That Beat Like an Ugly Baby) Premiera PC

anulowana

producent: Dejobaan Games, LLC wydawca: Dejobaan Games, LLC Strona oficjalna

Angielskie napisy i dialogiAngielskie napisy i dialogi

Gry podobne do 1... 2... 3... KICK IT! (Drop That Beat Like an Ugly Baby)

Audiosurf

AaaaaA!!! - A Reckless Disregard for Gravity

Skydive: Proximity Flight

1... 2... 3... KICK IT! (Drop That Beat Like an Ugly Baby) to znana wcześniej jako projekt Musorqua oryginalna gra zręcznościowa, w której wykonujemy karkołomne skoki ze spadochronem z zawieszonych kilka kilometrów nad ziemią drapaczy chmur. Gra została opracowana przez założone w 1999 roku amerykańskie studio Dejobaan Games, znane graczom głównie z wielokrotnie nagradzanej produkcji o równie nietypowym tytule - AaaaaA!!! A Reckless Disregard for Gravity i w twórczy sposób rozwija pomysły wykorzystane w swojej poprzedniczce.

Akcja gry toczy się w zawieszonej pięć kilometrów nad ziemią części Bostonu zwanej Boston Sky – dokładnie 10 lat po wydarzeniach opisanych w AaaaaA!!!. W tym to właśnie czasie myśl techniczna poszła do przodu tak bardzo, że dzięki wykorzystaniu gigantycznych drukarek 3D niemal każdy może we własnym zakresie tworzyć wymyślne struktury architektoniczne. Bohaterką gry jest spadochroniarka imieniem Azumi, która urodziła się niewidoma, lecz dzięki najnowszej technologii odzyskała zdolność widzenia. Teraz nasza protoplastka pragnie wykorzystać ową technologię, aby podzielić się z milionami ludzi na całej Ziemi wrażeniami, jakich doświadcza podczas swoich karkołomnych skoków.

Mechanika 1... 2... 3... KICK IT! bazuje na tych samych schematach co AaaaaA!!! A Reckless Disregard for Gravity oraz jej kontynuacja, AaaaaA!!! for the Awesome. Naszym zadaniem jest więc oddanie skoku z dużej wysokości, by lawirując pomiędzy kilkukilometrowymi drapaczami chmur finalnie bezpiecznie wylądować na ziemi. Aby nasz skok był możliwie jak najbardziej efektowny, podczas lotu musimy trzymać się możliwie blisko ścian, kolekcjonować punkty i eliminować rozmaite przeszkody oraz napotkanych wrogów. W kolejnych levelach gry poziom trudności wzrasta dzięki coraz większemu zagęszczeniu architektury oraz nowym ewolucjom, których uczy się kierowana przez nas postać.

Podstawowa różnica między 1... 2... 3... KICK IT! a jej poprzedniczkami polega na tym, iż poszczególne poziomy gry nie zostały odgórnie zaprojektowane. Każdy z nich generowany jest proceduralnie w takt podkładu muzycznego z naszej własnej biblioteki audio. Gra pozwala na wybór dowolnego utworu w formacie mp3 i dzięki specjalnie stworzonemu algorytmowi, na jego podstawie tworzy zupełnie nowy świat uzależniony od tempa, rytmu i innych cech wykorzystanego podkładu.

Gra została wykonana w tym samym stylu graficznym, co wspomniane wcześniej produkcje studia Dejobaan Games. Podobnie jak w AaaaaA!!! for the Awesome wykorzystano popularny silnik Unity 3D, który gwarantuje znacznie lepsze doznania wizualne niż w pierwowzorze. Autorzy zaimplementowali też mechanizmy, pozwalające na streamowanie przebiegu rozgrywki za pośrednictwem serwisu Twitch.

Ostatnia modyfikacja 14 marca 2014

Tryb gry: single player  

Nośnik: dystrybucja cyfrowa

Oczekiwania czytelników: 2.6 / 10 na podstawie 10 głosów czytelników.

Wymagania wiekowe 1... 2... 3... KICK IT! (Drop That Beat Like an Ugly Baby): Odpowiednia dla każdego wieku.

1... 2... 3... KICK IT! (Drop That Beat Like an Ugly Baby) Wymagania sprzętowe

PC Windows

PC Windows

  • Zalecane:
  • Pentium 4 1.7 GHz
  • 2 GB RAM
  • Karta grafiki 512 MB
  • 500 MB HDD
  • Windows Vista/7/8