Najciekawsze materiały do: Twin Sector
Twin Sector - ENG
demo gryrozmiar pliku: 796,5 MB
Twin Sector to gra akcji z widokiem z pierwszej osoby opracowana przez studio Headup Games. W produkcji postawiono mocny nacisk na fizykę przedstawionego świata.
Trwa trzecia edycja akcji The Indie Gala - zapłać dowolną kwotę za pakiet gier niezależnych
wiadomość28 marca 2012
Ruszyła trzecia edycja akcji The Indie Gala. Za jej sprawą możecie zaopatrzyć się w kilka gier niezależnych na PC, wspierając przy tym organizacje charytatywne. Z czasem odblokowane zostaną kolejne bonusy dla niektórych uczestników.
"W grze wykorzystano silnik graficzny Havok"
Powinno być "silnik fizyczny" a nie graficzny.
Kolejna gra z cyklu ,,zły dotyk boli,, ;) haha
Coś małe wymagania ma. Ponad 2x mniejsze niż inne gry. Zoptymalizowana dobrze czy po prostu słaba grafika jest?? Po pierwszym zdaniu opisu, wydaje mi się że to będzie jakieś demo technologiczne. Ale może być ciekawa, choć w to trochę wątpię...
Aby zapewnić realistyczne wrażenia interakcji z otaczającym uniwersum w grze wykorzystano silnik fizyczny Havok.
Czy kiedykolwiek Havoc byl realistyczny? Nie, predzej fizyka z Source'a czy GTA4
Fizyka tej gry na pewno nie pobije Mirror's Edge xD
ad Tórek syf na maxa
Grałeś, że się wypowiadasz? Jak nie, to przymknij dziób, trollu.
Przyjemna mała gierka z bardzo fajnymi zagadkami. Niewiele ma wspólnego z Portalem, to raczej takie Research and Development (mod do HL2) przerobione na komercyjną grę. Widać niski budżet (słabe głosy, chociaż w przypadku pomocnej AI: Oscara to akurat wychodzi mu na dobre, fatalne cut-scenki (jeśli nie mieli funduszy na porządne powinni byli opowiadać historię w 100% w czasie samej gry), fizyka ma trochę niedoróbek (obiekty zdają się nie mieć żadnego ciężaru, i z jakiegoś powodu karty/bezpieczniki leżace na ziemi nie dadzą się podnieść telekinezą) no i wielka szkoda, że lokacje są bez polotu. Ale poza tym gra jest naprawdę świeża, ta sama mechanika jest używana zarówno do rozwiązywania zagadek, jak i do walki/elementów platformówki) i ogólnie całkiem wciąga. Żadna rewolucja, ale nie żałuję wydanych na nią pieniędzy
Szparas: przecież w Mirrors Edge prawie w ogóle nie było fizyki (jeśli ma ktoś kartę z PhysX to mógł to włączyć, ale nawet wtedy fizyka była czysto wizualna, nie wpływała na samą grę, podczas gdy w Twin Sector cała gra opiera się właśnie na fizyce)
Swoją drogą dobrym pomysłem byłoby dodanie zagadek typu Twin Sector do Mirror's Edge 2, było by to znacznie lepszym elementem niż walka w oryginalnym ME
Gra będzie wydana w pierwszym kwartale 2010 roku przez TopWare Interactive!
GRałem kiedyś, w każdym razie, gra teoretycznia powinna być fajna ale wszystko wydaje się takie bardzo sztywne i monotonne...
Gra jest całkiem niezła ( patrząc chociażby na jej cenę ), sporo tu ciekawych zagadek, fizyka też całkiem niezła ( choć zdarzają się drobne błędy ot chociażby szkło z pękniętej szyby rzucone o ścianę pięknie się od niej odbija ), przedmiotów wziętych do rąk niestety nie można obracać co sprawia spore problemy kiedy beczką mamy zablokować wiązki laserów. Graficznie mogłoby być lepiej, ale nie jest aż tak źle jak zdawać by się mogło. Woda wygląda ładnie, wrogowie także, ale poziomy są tragicznie nudne ( szare, nieciekawe, nużące ). Fabuła nie jest najmocniejszą stroną gry, ale nie odstrasza swoją naiwnością. Mimo wszystko myślę, że warto w nią zagrać, zagadki potrafią wciągnąć, zabawa fizyką daje sporo frajdy ( można ją kupić w każdym chyba kiosku w cenie 10 zł ). Idealna w małych dawkach. Warto jeszcze wspomnieć, że gra nie posiada polskiej wersji językowej, dlatego lepiej nie zasiadać do niej bez znajomości angielskiego ( choćby podstaw ).
Gierka bardzo , podkreślam bardzo dobra. Nie dałem rady przejść finałowego bossa .Ciekawe czy komuś się udało ?
Można teraz kupić w kiosku za 8,50 z Czarnobylem jedynką. Chyba się skuszę :)