Najciekawsze materiały do: Age of Conan: Narodziny Zabójcy Bogów
Przegląd MMO (20/05/2014) – m.in. Age of Conan, Black Gold, Shards Online
wiadomość20 maja 2014
W dzisiejszym Przeglądzie MMO omawiamy m.in. 6. urodziny Age of Conan, rozpoczęcie zamkniętych beta-testów Black Gold oraz kickstarterowy debiut Shards Online.
W co pograć za darmo - część 15 (Age of Conan, APB, Ruins, Black Lodge)
wiadomość26 września 2011
W piętnastym przeglądzie najciekawszych gier darmowych nadrabiamy zaległości i sprawdzamy Age of Conan oraz APB: Reloaded. Oprócz tego, mówimy o zaskakujących niezależnych produkcjach Ruins i Black Lodge oraz streszczamy najważniejsze wydarzenia ze świata free to play.
Mikropłatności wypierają abonamenty z gier MMO
wiadomość16 września 2011
Najnowszy raport firmy badawczej IHS Screen Digest udowadnia rosnącą popularność mikropłatności w grach MMO. W 2010 roku przychody uzyskane z tego modelu znacznie wzrosły, podczas gdy popyt na abonamenty zaczyna spadać.
- 300 tysięcy nowych graczy. Age of Conan: Unchained święci sukcesy 2011.08.11
- Age of Conan rusza w wersji darmowej 2011.07.01
- Age of Conan za darmo jeszcze tego lata 2011.05.25
- Age of Conan - Funcom tworzy dodatek powiązany z filmem Conan the Barbarian 2011.05.25
- Age of Conan za darmo do końca miesiąca 2011.05.20
- Świat Age of Conan zostanie powiększony o dwie nowe lokacje? 2011.05.09
- Age of Conan na Xboksa 360 skasowany? 2011.01.13
Dogmaticus - DZIĘKI ZA SZYBKĄ ODPOWIEDŹ! :)
Wymagania akurat nie są dla mnie straszne bo np. Crysisa mój PC ciągnie bardzo płynnie na high w rozdzielczości 1280:1024 więc z tym nie ma problemu.
Świat rzeczywiście przemawia za AoC. A do tego jak napisałeś w tej grze jest niezła walka. To na pewno są plusy zachęcające do gry.
Drugim MMORPG, który brałem pod uwagę był właśnie LotRO i fajnie, że akurat jego także poleciłeś.
Wisz może jak wyglądają te same sprawy z LotRO? Tzn. wiem, że abonament jest droższy (to akurat dla mnie nie ma znaczenia).
W każdym MMORPG najbardziej zależy mi na tym, żeby było jak najwięcej graczy bo nie chciałbym kupić gry po czym po kilku(nastu) miesiącach okazuje się, że serwery zostają zamknięte ze względu na małą liczbę graczy. Niestety taka niepewność jest największą bolączką każdego MMORPG, dlatego chciałbym wybrać taki, którego serwery potencjalnie byłyby bardzo długo utrzymywane.
Ps. WoW w ogóle mnie nie interesuje ;) Wiem, że jest łatwy i przystępny dla początkujących, ale ten świat, ten styl graficzny... Brrr...
Z LotRO sprawa się ma ciutkę inaczej.
O ile w AoC przyciąga właśnie system walki, świetne PvP i możliwość budowy miast Gildii, a także atakowania wrogich miast, o tyle w LotRO jest bardzo przyjemny system housingu, polegający na tym, że gracz za relatywnie wysokie, ale możliwe do zdobycia (i to na niskim lvlu) pieniądze może wynająć sobie domek (w stylu Bree - ludzie, Shire - "hobbitowy" czy Thorin's Hall - krasnoludzki) i relatywnie dowolnie udekorować. Stricte RP-owa rola - żadnego znaczenia dla samego grania to nie ma (w przeciwieństwie do wspomnianych wcześniej miast gildii w AoC). ALe jest to przyjemne, zwłaszcza, że np wędkując można złowić różne ciekawsze okazy ryb, oddać je do taxidermisty i po oprawieniu powiesić własnoręcznie zdobyte trofeum na ścianie swojego domu. Taki smaczek.
No i właśnie - LotRO to głównie smaczki. Podobno świetny w PvP jest tryb potyczek (skirmishes) ale jest on dostępny dla wysoko lvlowych postaci, a ja takiej się nigdy nie dorobiłem ;), więc nie wiem. Istnieje też możliwość tworzenia samemu na wysokim lvlu epickich broni, któe niejako rozwijają się wraz z graczem i jego dokonaniami. Od strony craftingu ciekawe jest to, że np jubiler tworząc bardziej wyjątkową biżuterię (np pozwalającą Scholarowi mieć specjalną odmianę kruka :) ) może na niej coś wygrawerować.
Od strony rpg (które nie wiem czy Cię interesuje) LotRO oferuje bardzo dużo. Włącznie z możliwośćią uprawiania "zioła" :), im bardziej wysublimowana odmiana, tym ciekawsze wzorki można puszczać z fajki ;).
Sam system walk - zdecydowanie mniej interesujący niż w AoC. Są dwie nieco bardziej rozbudowane klasy (które są w dodatku Mines of Moria), ale generalnie to jest system - złap cel, kliknij. Podczas gdy w AoC można parować ciosy, no i są genialne fatality (nic nie pobije rozkoszy dekapitacji przeciwnika... zwłaszcza gracza).
Zasadniczo są to baaaardzo różne gry. AoC to przede wszystkim genialna walka i PvP, ale świat sprawiający na mnie wrażenie mniej otwartego i mniejszego. LotRO to przepiękny, wielki świat Tolkiena, oferujący piękne przygody i przede wszystkim niesamowitą eksplorację. LotRO jest lżejsze klimatem, urzekające, ale nie dorasta do pięt PvP i walce z AoC.
Polecałbym Ci spróbować triala jednej i drugiej gry :).
"Przez" Ciebie sam zacząłem się zastanawiać czy nie kupić sobie prepaida na dwa miesiące i nie pograć w AoC; właśnie doświadczam mojego cokwartalnego zagubienia w MMO i próbując w jakimś się na chwilę zadomowić kupuję jeden abonament za drugim ;). Na szczęście w LotRO mam lifetime'a ;).
Z innych niefantasy MMO to polecałbym ewentualnie Star Trek Online :). Specyficzny, wciąż jeszcze trzeba czekać na dodawanie contentu, ale jest przyjemnym casualowym oderwaniem od bardziej hardkorowych MMO. Ahhh no i ja też czekam na TOR, oj czekam... i na DC Universe Online (no bo jak nie chcieć stanąć u boku Batmana czy Jokera? ) ;)
Daj znać na co się zdecydowałeś :D. To ja w to też zagram, wiedząc że jest jeden człowiek więcej ;).
Ahhh... zapomniałbym. Co do populacji to w styczniu w AoC było łączenie serwerow. "Polskie" są chyba teraz wszystkie "polsko-rosyjskie", a w EU generalnie został zdaje się jeden PvP serwer.
W LotRO podobno ludzie nie grają. Mówię "podobno", bo ja tego nie doświadczyłem. Zawsze widywałem ludzi i to w relatywnie dużych ilościach. W AoC też nie było tragicznie, choć jakby mniej niż w LotRO; ale ja gram zwykle na niskim lvlu, a AoC ma ponoć większość ludzi na wysokich.
W ramach uzupełnienia - w opisie na gram pl można wyczytać:
Opakowanie nie zawiera płyty - zamawiając ten produkt otrzymasz wyłącznie klucz i instrukcję w pudełku.
Dodatek działa wyłącznie na polskich serwerach i wymaga zainstalowania podstawowej wersji gry Age of Conan: Hyborian Adventures.
Na Zachodzie wersja pudełkowa ma zawierać podstawkę z wszystkimi patchami i jeszcze jakieś bonusy (przy niewiele wyższej cenie). Tak że nas jak zwykle robią w ciula.
Jeśli chce ktoś kupić dodatek to tu macie opis wszystkich wersji
Sam dodatek - Narodziny Zabójcy Bogów 99.99zł
Edycja Kolekcjonerska 39.99zł
zawiera
* Kappa (towarzysz)
* Grabieżca Jhil (towarzysz)
* Pierścień zwiększający szanse trafienia
* Tatuaże
* 10 eliksirów zwiększających otrzymywane doświadczenie
* 10 eliksirów AAXP zwiększających otrzymywane doświadczenie dla nowego systemu progresu postaci.
Zestaw Przetrwania Tortage 89.99zł
zawiera
* Możliwość wyboru broni dla początkujących
* Totem początku
* Runiczny Pierścień Kosalański
* Torbę Przechowywania
* Śnieżnego mamuta
* 10 eliksirów zwiększających otrzymywane doświadczenie
* 30 dni dostępu do gry
* Dwa rodzaje sztucznych ogni
Moc Croma 199.99zł
zawiera
* Wszystkie przedmioty z Zestawu Przetrwania Tortage (z wyjątkiem eliksirów doświadczenia).
* Pierścień Acheronu
* Nosorożca
* Mamuta Bojowego
* Amazoński łuk
* Kosalański Talizman Przejrzystości
* Kappa (towarzysz)
* Hyrkański Hełm Wodza (10% xp)
* 20 eliksirów zwiększających otrzymywane doświadczenie
* 20 eliksirów AAXP zwiększających otrzymywane doświadczenie dla nowego systemu progresu postaci.
* Pierścień Chtonicznych Koszmarów
* 60 dni dostępu do gry
"Zestaw Przetrwania Tortage" oraz "Moc Croma" nie są wymagane aby móc w pełni cieszyć się zawartością dodatku. Są to jedynie specjalne oferty dające możliwość zgarnięcia ciekawych przedmiotów. Na stronie register.ageofconan.com, po zalogowaniu się na swoje konta będziecie mogli dokładnie przyjrzeć się poszczególnym ofertom.
11 maja 2010 ( światowa data premiery )
11 maja 2010 ( data wydania w Polsce )
11 maja 2010 ( data premiery w USA )
Ale badziew. I został wydany w Polsce a świetne cities xl i the movies stunts and effects wydane w Polsce nie zosatały. W co wy gracie ludzie!!! O P A M I Ę T A J C I E - S I Ę ! ! !
Ej te wymagania w tym do dodatku co tu są podane to minimalne czy zalecane bo mają mniejsze wymagania niż podstawka.
hej! mam pytanie, posiadam podstawke age of conan, kupiłem w dniu polskiej premiery troche pogralem i lezy. Teraz mam ochote pograć ale nie mam zbytnio kasy żeby poza pre-paidem kupić jeszcze dodatek , czy można nadal grać bez dodatku??
Witam mam takie pytanie czy może ktoś dać konto trial na polski server jeśli tak to roszę pisać na skype sawo1122
Dodatek wyglada zachecajaco... jest moze jakis trial podstawki ? Bo cos nie moge znalezc..
Czemu na GOL'U nic się nie mówi o Rise of the Godslayer? Ta gra subiektywnie mówiąc jest najlepszym mmo na rynku, nie rozumiem zachwytu nad wowem, skoro ta gra go bije w każdej dziedzinie. Grafika, muzyka, klimat, system walki, lokacje, miodność, w tej grze jest wszystko. Zresztą na żadnym serwisie nic nie ma na jej temat, absolutnie nic. Czemu?
Conan rządzi-gram na Fury i sobie chwalę.
Powody dlaczego nie pisze się o AoC:
1.Gra płatna
2.Potrzebny mocny i drogi sprzęt
3.Wymagania wiekowe 18+
4.Redakatorzy wolą WoW,WaR itp bo pewnie mają abonamenty za free;]
5.System combat zbyt skomplikowany dla w/w i większości forumowiczów:]
jeszcze by się parę powodów znalazło...
--->sawo18
aktualnie mam obronę mgr inż. w czerwcu i kończę pisać pracę więc mam przerwę, ale jak się obronie to wracam do gry:)
dobra mroku napisz jak będziesz grał bo ja też trochę miej gram bo się muszę uczuć
JihaaD
Szybkie pytanko, zraziłem się do AoC jakieś 3 miesiące po premierze, ogólnie nie zadawalał mnie poziom zrównoważenia pomiędzy klasami. Grałem Herald of Xotli i niby miał być to taki glass cannon tyle że walcząc wręcz. W PvP okazywało się, że jednak jego obrażenia są dość mierne a zabić było go bardzo łatwo. Pytanie to czy równowaga została poprawiona, czy jest sens abym wracał do gry nie irytując się, że nic się nie zmieniło.
Pytanie 2: czy nie kupując Rise of the Godslayer tracę coś w PvP? Czy ten dodatek to tylko nowy content do PvE? Czy poziom z 80 poszedł w górę?
xMAXIMx
1. To wina Twojego builda postaci -HoX wymiata od początku od 0-80 w PvP ,w końcu to HoX ;]] -jak ja nienawidzę tego ognia;p
2. Nie tracisz-bo dodatkowe AA System w samej podstawce tez podobno jest.
2. Nie tracisz-bo dodatkowe AA System w samej podstawce tez podobno jest.
Nie ma AA w podstawce, to znaczy masz panel z perkami, ale je sobie możesz tylko pooglądać, a nie zdobywać. Tak że jeśli ktoś nastawia się na pvp to dodatek to must-buy.
Maks. poziom to nadal 80.
ja właśnie wracam do aoc i nie mniej zdziwiło mnie że ten dodatek jest sprzedawany bez płyty tylko jakiś tam kluczyk dany no chciałem uniknąć ciągnięcia tego z neta a jednak patcher włączony i jak na razie domaga się 2 gb. Ale wiem ze będę zadowolony jedne z lepszych mmo jakie grałem chyba w sumie najlepsze. Co najważniejsze walka nie nuży jak w wowie tam to tylko zaznacz wciskaj co pewien czas 2 3 przyciski i ok walka warkiem tam to totalna nuda :P... A tu kombosy trzeba moja assasynke rozruszać ^^
kupując tą gre jest jakies doładowanie? chociaz kilkudniowe?
Właśnie zacząłem grę. Wygląda interesująco. Wie ktoś coś na temat 3 dodatku, będzie?
3 dodatku? Jak się orientuje to jest pierwszy dodatek.
ile kosztuje gra podstawka i czy w podstawce jes wkiczony abonament i ile kosztuje sam abonament
podstawkę możesz na allegro kupić od 20zł plus dodatek 80zł.
abonament to jest około 40zł .
Niedawno była promocja że można było kupić cały rok gry za 240zł i się dostawało najszybszego mounta w grze plus takie tokeny weterana za które można kupić w grze bardzo przydatny staff.
AoC jest o 100 razy lepsza od WOWA, bardzo duzo zmienilo sie, gra jest poprawiona, wiec smialo zapraszam nowych i starych graczy.
Gra ogólnie jet teraz darmowa, no prawie... Nie ma abonamentu, są za to mikropłatności, spore ograniczenia dla graczy, którzy nie zamierzają wykupić tzw. "abonamentu PREMIUM", między innym i ten dodatek jest zablokowany...
Gdyby nie zryta polityka Funcomu to gra spokojnie by mogla wciagnac nosem WOWa i zrownac go z ziemia juz dawno temu. Chyba najlepszy system walki w grach tego typu ever w ktorym gracz mogl obserwowac swoj realny progress zamiast tepego powiekszania statystyk sprzetu i naparzania na slepo randomowych przyciskow.