Najciekawsze materiały do: Dragon Quest IX: Sentinels of the Starry Skies
Dragon Quest X będzie sieciowym RPG - zaprezentowano pierwszy zwiastun
wiadomość5 września 2011
Dziesiąta odsłona kultowej serii gier jRPG Dragon Quest umożliwi zabawę przez sieć z innymi graczami, zarówno na konsoli Nintendo Wii, jak i Wii U.
Dragon Quest IX jest najlepiej sprzedającą się odsłoną serii
wiadomość18 marca 2011
Firma Square Enix poinformowała, że Dragon Quest IX: Sentinels of the Starry Skies jest najlepiej sprzedającą się odsłoną w historii całej serii. Popularna produkcja z gatunku jRPG została wydana w czerwcu 2009 roku w Japonii i dwanaście miesięcy później na świecie. Do grudnia ubiegłego roku gra sprzedała się w nakładzie 5.3 miliona egzemplarzy.
Wyniki finansowe Square-Enix. Milion sprzedanych Kane & Lynch 2: Dog Days
wiadomość3 lutego 2011
Japoński gigant przemysłu rozrywkowego – Square-Enix – wydał raport dotyczący swoich wyników finansowych z okresu obejmującego 9 miesięcy pomiędzy 1 kwietnia a 31 grudnia 2010. Dodatkowo w wyżej wymienionym dokumencie znalazła się informacja o tym, że gra Kane & Lynch 2: Dog Days sprzedała się w liczbie ponad miliona egzemplarzy.
- Wieści ze świata (Dead Space 2, Magicka, Mortal Kombat) 28/01/11 2011.01.28
- Xbox 360 najlepiej sprzedającą się konsolą w lipcu w USA 2010.08.13
- Square Enix - imponujące wyniki finansowe, świetna sprzedaż Final Fantasy XIII i Batman: Arkham Asylum 2010.05.18
- Rynek japoński w roku 2009 2010.04.02
- Europejskie daty wydania kluczowych gier Nintendo 2010.02.26
- Wieści z amerykańskiej konferencji Nintendo [news uaktualniony] 2010.02.25
- Next Gen - odc. 15 - Worek 2010.01.20
no jak na ds,to na prawde starannie zrobiona oprawa graficzna ,Sama pewnie jest fajna
Gra jest bardzo fajna,ale szkoda,że polega trochę na domyślaniu się : P
Po prostu genialna kazda czesc byla dobra na Dsa byly to piekne czasy bo gralo sie wysmienicie polecam.
45h
+ wciągająca
+ dobra grafika 3d jak na DSa (lokacje, postacie, potwory)
+ niezła fabuła
+ klasyczny system walki się sprawdza
- z początku łatwa, potem trudna
- w związku z powyższym wymaga grindowania
- za mało muzyki, szybko się nudzi, melodyjkę z walki słyszymy tysiące razy
- jakby była krótsza to niewiele byśmy stracili