Najciekawsze materiały do: Rush for Berlin: Rush for the Bomb
Rush for Berlin: Rush for the Bomb
demo gryrozmiar pliku: 422,6 MB
Rush for the Bomb to pierwszy, oficjalny dodatek do strategii czasu rzeczywistego o nazwie Rush for Berlin. Za produkcję rozszerzenia odpowiada węgierskie studio Stormregion, mające na swym koncie takie tytuły, jak S.W.I.N.E. czy popularną, aczkolwiek
Pierwszy dodatek do gry Rush for Berlin jest już gotowy
wiadomość12 kwietnia 2007
Węgierskie studio Stormregion zakończyło prace nad pierwszym rozszerzeniem gry Rush for Berlin, która na rynku elektronicznej rozrywki zadebiutowała w połowie ubiegłego roku. Rush for the Bomb, bo tak nazywa się dodatek, najpierw doczeka się premiery u naszych zachodnich sąsiadów.
strategia uuuuuuu to nie dla mnie
Ble...
realizmu ani grywalności tam nie uświadczę to pewne, tylko po co tyle jednostek, na dodatek z różnych okresów wojny skumulowanych, w Panzer wystarczało wziąść uberczołga postawić 3 wozy naprawcze i po misji.
No ale za to mamy gamę fajerwerków i kolejne jednostki z arsenału dziwactw aliantów i osi brakuje tylko "batbomby" i działa kolejowego Dora do ostrzeliwania ogniem bezpośrednim czołgów.
No cóż ale i tak niektórym będzie się podobać.
Film naprawdę przyzwoity. Ciekawe, jak sama gra? Oby nie było to powielanie schematów z Sudden Strike i nowszych strategii militarnych.
cienkie cienkie
no no pierwszy dodatek !
Hehehe tytuł śmieszny :D a no i wymagania smieszne heheheehe 1 MB RAM !!?? :D
cholera z tych opisow nic nie wynika! mam pytanie - czy w tej serii gier budujemy i produkujemy (tzn jednostki sa tworzone w np koszarach fabrykach)???
Fajne wymagania
Rozsądne wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.7 GHz, 1 MB RAM, 128 MB akcelerator 3D (DirectX 9.0c), 4 GB na HDD, Windows 2000/XP.
hehe
Nie mogę się doczekać. RFB wciąga. Jak na RTS to jedna z przyjemniejszych
pozycji. Wzorsły wymagania o 100% bo co do procka z 1.7GHz na 2.7 GHza i na RAM z 512 MB
do 1GB co wrózy tylko jedno - podbajerowali grafikę, fizykę, AI, powiększyli mapy i dodali full bajerów (już w RFB było pod tym względem naprawdę dobrze). Jeśli dodatek nie jest gorszy (rokuję po wymaganiach) to biorę w ciemno dodatek...
Co do wymagań już w scenach RFB gdzie brało udział dużo jednostek na moim poprzednim konfigu potrafiło niezle przychaczyć grafikę (wtedy miałem PIV 2,4@2,8GHz z 1 GBRamu 400MHz i GF7900GT MSI 540/1450) Teraz z C2DE4300 1,8@3,4 , 2 GB RAMu 800Mhz i 7900GS 600/1700 nie obawiam się dodatku (choć czuję,że będzie to minimum do płynnej gry.... Nie sugerowałbym się więc zbytnio optymistycznie opisami minimu mbo może na nim czasem przychaczyć mimo nawet 100% lepszego konfigu od minimum jak na poprzedniczce. Oczywiście problem dotyczył wszystkich detali i efektow ustawionych na full.
Nie rozumiem tych wymagań.
Niestety nie jest tak różowo jak myślałem. Na C2D 1.8@ 2.3ghz z GF7900GS (600\1700) z 2GB
szybkiego Ram DDR2 800Mhz CL4 przy 1280/1024 dla 19 calowego LCD w misjach z duza iloscią jednostek zaczyna strasznie chaczyć! Mimo instalki ostatniego pacha nic się nie poprawiło. Wymagania kosmos! Jesli dodatek ma 100% większe to nie pogram sobie na moim konfigu póki nie dokupię HD2900XT lub GF8800GTS. Przegięli,albo patch do d.....!
nie chcę sie nawet wypowiadać jak chu***a jest ta gra..
Czytając opis tej gry jedno mnie zdziwiło. Po co niemieccy szpiedzy mieli by kraść plany bomby atomowej skoro w 1942 byli bardziej zaawansowani od USA. Jednak norwescy komandosi wysadzili fabrykę ciężkiej wody.
Ludzie! mi też nie ta. Ale pierwsza część, Rush for Berlin. Zacina! Musicie zrobić tak. Jak robiłem w Just Cause. I teraz, w Rush for Berlin. Włączacie Grę. Po chwili wychodzicie z Gry. I od razu po wyjściu z Gry. Musicie wyłączyć kompa. I Po wyłączeniu kompa. z powrotem włączyć. I Od razu włączyć Grę. Rush for Berlin. I jak to zrobicie. Już nie będzie lagowało. Oczywiście jeżeli macie wymagania. Takie jak są potrzebne do gry. Albo lepsze. Wiem, że może być to zabawne. Ale prawdziwe! Nwm czemu, ale w tych 2. Grach co wymieniłem powyżej. Tak trzeba robić. Żeby wam, jak i mi. Nie zacinała. Siema.