Najciekawsze materiały do: Loki
Loki - #2 – egiptian mage
demo gryrozmiar pliku: 1252,8 MB
Loki to gra akcji z elementami RPG, która została stworzona przez francuskie studio Cyanide, znane głównie z różnych produkcji sportowych. Mimo, że tytuł jasno sugeruje związki programu z mitologią germańską, tak naprawdę korzysta on także z innych...
Loki - poradnik do gry
poradnik do gry1 października 2007
W poradniku do gry Loki znajduje się opis przejścia czterech dostępnych scenariuszy, w których walczymy z Sethem kolejno jako grecki bóg, nordycki wojownik, potężny egipski czarnoksiężnik oraz południowoamerykański szaman.
Loki - recenzja gry
recenzja gry10 sierpnia 2007
Światowa premiera 4 czerwca 2007. Hack and slash to gatunek, w którym developerzy boją się wprowadzać innowacje. Czy jednak bezczelne kopiowanie Diablo 2 w siedem lat po premierze to sposób na sukces?
A Game of Thrones: Genesis - pierwsze szczegóły gry na motywach sagi George'a R. R. Martina
wiadomość16 lipca 2010
Francuska firma Cyanide Studio ujawniła tytuł nowej gry tworzonej we współpracy z amerykańskim pisarzem Georgem R. R. Martinem. A Game of Thrones: Genesis będzie strategią osadzoną w fantastycznej krainie Westeros, znanej z bestselerowej sagi Pieśń Lodu i Ognia.
Loki w złotej fazie produkcji - premiera w czerwcu
wiadomość23 maja 2007
Francuska firma Cyanide uporała się wreszcie z produkcją gry Loki, kolejnej reprezentantki popularnego wśród posiadaczy „blaszaków” gatunku hack and slash. Niemiecka edycja tego programu osiągnęła już „złoty” status, a to oznacza, że trafił on do tłoczni.
Loki dopiero w czwartym kwartale bieżącego roku
wiadomość19 lipca 2006
Produkt firmy Cyanide Studios o nazwie Loki nie ukaże się w terminie. Pierwotnie planowana na wrzesień gra zaliczyła opóźnienie.
Loki - v.1.0.8.1 - v.1.0.8.3
patchrozmiar pliku: 81 MB
wersja: v.1.0.8.1 - v.1.0.8.3 Poprawka systemowa przeznaczona do gry Loki. Niestety nie dysponujemy szczegółowym opisem patcha.
MI osobiście gra się podoba zresztą tak jak Diablo :)
Siemano!
Mam pytanie: Czy można jakoś ręcznie odblokować wszystkie poziomy trudności?? np. edytować jakiś plik? coś podobnego...?
Mógłby ktoś przesłać mi save z lokiego gdzie ma odblokowane wszystkie poziomy tródności?
Byłbym bardzo wdzięczny.
Na niskim poziomie trudności gra jest za łatwa i szybko się nudzi, poza tym nie ma wszystkich przedmiotów i nie przechodzi się całej gry
Jeśli macie savey ty prześlijcie prosze ;)
Poświęć 4 godz i masz odblokowany 2 poziom. 2i 3 poziom to jeszcze większa nuda.
CD-Action dało tej grze 8+, więc się trochę skusiłem i teraz żałuję. Gra wygląda niczym budżetówka, przyznam że po pierwszych minutach wyłączyłem tą grę. Grafika jest conajwyżej średnia, kiepska animacja, kiepski dubbing i ogólne kiepskie wykonanie. Np kiedy grałem jako wojownik z Skandynawi jakiś wątły pokurcz który wygląda jak każdy inny wieśniak mówi donas synu, a nasz 2,5 metrowy wojownik-pudzian gad do niego lalusiowatym głosem. Jak wracamy do wioski tata leży ranny i mówi że wioska jest atakowana, idziemy tam wioska wygląda samo jak przed atakiem tylko jacyś pięściarze włuczą się. Nie wiem jak jest dalej, ale nie interesuje mnie to skoro gra jest zrobiona tak żałośnie.
ehh pogralem w ta gierke troche czasu moja ocena 3/10 troche nudna i grafika mnie zabija ... totalny nie wypal nieudany tytul ;/
pro9cris
Ta gra ma kilka lat, do tego w siekankach grafika to sprawa drugorzędna.
Co do samej gry przeszedłem ją ponad rok temu i mogłaby być ciekawa (nie najgorsza fabuła) gdyby nie potworna schematyczność która spotykamy bardzo szybko.
Pierwszy taki mega schematyczny etap to takie chyba lodowe jaskinie w drodze do tego wielkiego wilka.
CAŁY czas identyczne korytarze i dziesiątki ubijanych takich samych stworków...
Lubię gry typu siekaj i rąb ale tu przegięli.
Do tego to 3 krotne przechodzenie TEGO samego by ukończyć grę.
Szkoda czasu na grę, z tamtego okresu polecam Titan questa, dużo lepszy.
Jak dla mnie gra świetna. Dużo umiejętności, świetna jak na taką grę grafika, i ogólnie niezła akcja. Szczerze powiem, że gra mnie nie nudzi jak niektórzy sugerują. Gram po 1.5-2 godziny dziennie, wciąga jak Diablo. Na przejście potrzebowałem około 20 godzin. Po 5 godzin na krainę. A to mniej więcej tyle co przejście Diablo II.
Nie znęcajcie się nad tą grą aż tak bardzo.
Twórcy lokiego mieli tak małą fantazję, że zamiast zrobić wiele różnych lokacji, zrobili kilka, które co jakiś czas się powtarzają. Ogólnie gra jest nużąca. Poza ciekawymi postaciami i ich zbrojami cała reszta leży. Ta gra zasługuja na 4/10.
każdy zna wady tej gry więc nie będę się powtarzał:) Ale napisze zalety tejże niestety kiepskiej gry:) zakupiłem ją dawno temu za 19,90 ale miałem jakieś problemy więc musialem jakiegoś patcha skołować a potem już było dobrze z grafika:) na plus mogę zaliczyć efekty jakimi można oddziaływać na wrogach albo one na tobie, to znaczy żę można powalić swojego wroga będą nordyckim wojem ale i niektore potwory mogą cię powalić itp, drugi plus to w miare rozbudowane drzewka umiejetności z mozliwością resetowania:) 3. dużo różnorodnych przedmiotów plus oryginalna możliwość ich wzmacniania(różne rodzaje materiału, np srebro, złoto, runy itp) ciekawy system zdobywania doswiaczenia (punkty standardowego doswiadczenia potrzebne do rozwoju statystyk podstawowych plus punkty doświadczenia potrzebne do awansowania w drzewku umiejętności danego bóstwa). 4 plus to pasek gniewu. kto grał to wie że fajny bajer:) ja wytrzymałem egipskim magiem z piorunami do 58 poziomu i zmiękłem, uninstall hehe, za duża monotonia:) to by było na tyle
Na nudę lub czekanie przed poważniejszymi tytułami całkiem niezła zwłaszcza że grafika na swoje lata jest dobra a postacie imponujące. Moja ocena to jak na tamte lata i swój typ 8/10
zeby oficjalnie przejsc gre trzeba 3 razy (!!!) przejsc od poczatku do konca.... głupota i bezsens :/
aaa! ku...! co to za daunięta nazwa! loki! ha! żenada, jeśli już. gra dla neokidów.
Jakbyś się trochę wysilił, zauważałbyś, że nazwa nawiązuje do jednego z nordyckich bogów.
Inna sprawa, że Loki jest w najlepszym razie średni.
Jak czytałem niektóre wypowiedzi to zastanawiałem się skąd się biorą tacy ludzie. Zauważcie że ta gra niedługo będzie miała 6 lat. Jeśli ktoś wyłącza grę po kilku minutach bo mu coś niepasuje, to jest dupa nie prawdziwy gracz. Zgadzam się z tym że grafika nie powala ale autorom też chodziło oto by gra mogła działać na większości kompów, bo nie każdy ma peceta za 5000 zł. Ja daje tej grze 8/10 bo moim zdaniem jest dobra.
Zabawne są niektóre komentarze... "Poświęć 4 h i masz odblokowany 2 poziom trudności" - grałem i wiem że samo przebiegnięcie (z bonusem 15% do szybkości poruszania się) jednej mitologi od początku do ostatniej mapy zajmuje najmniej godzinę. A gdzie wykonywanie misji? A gdzie czyszczenie terenów z potworów? A gdzie czas konieczny na ubicie bosów (średnio potrzeba 5 minut na każdego, a jest ich około 10 na jedną mitologię)?
Niektórzy narzekają na grafikę. Ciekaw jestem ile osób odpaliło chociaż pełne detale a nie grali na domyślnych ustawieniach. Co prawda liczne tereny są w wielu miejscach niedopracowane, ale za to potwory i główne postacie wraz z uzbrojeniem prezentują się świetnie.
Kolejni narzekają na konieczność przejścia tej gry 3 razy by zapoznać się z pełną historią, a czy te osoby chociaż wiedzą jak to zostało uzasadnione przez fabułę? A czemu by nie? Niektórzy, i nie jest to nieliczne grono, przechodzili Diablo i Diablo 2 po kilkanaście razy i nie widzieli w tym problemu.
Jeszcze jeden zarzut: powtarzalność poziomów. Tak, jest ona i widać to np. na mapie (domyślnie klawisz [M]) ale dotyczy to elementów składowych na całe lokalizacje. Składają się one z pojedynczych elementów powielonych kilka razy i połączonych w jedno z niewielkimi dodatkami bądź różnicami. Ale nie mogę przyznać racji w braku różnorodności potworów: na każdą mitologię przypada około 30 różnych potworów nie pojawiających się w innych mitologiach oraz około 20 powtarzających się.
Ahhh... prawdziwych "hardkorowców" już nie ma... wszyscy (niemal) rozleniwieni przez gry AAA, które "się same przechodzą" wieczorkiem w weekend...
Loki od nordyckiego boga zartu i psoty, RPG zajefajny lepszy niz nudne diablo 3, fajnie sie gra i czas nawet leci, Diablo 2 mialo i ma swoje miejsce 1 ale loki tez jest ok,. titan quest tez sie powtarza potwory te same tylko nazwa zmieniona a w lokim przynajmniej karzda kraina ma swoje potwory dostosowane do lokacji ja daje 9|10
Gra jest mocno zabugowana i niedopracowana, ale... Ale i tak, parę lat temu, poświęciłem jej kilkadziesiąt godzin życia, by pewnie jako jeden z nielicznych, dopaść Lokiego (ew. można też walczyć ze wszystkimi bogami na raz) na najwyższym poziomie trudności :) Jakby firma nie padła i wydawała patche niwelujące bugi (niektóre uniemożliwiają przejście gry!) i podkręcające grafikę, gra byłaby megafajna... Jak dla mnie i tak jest w czołówce ze względu na rozwój postaci podobny do D2. 7,5/10
Poszukując gier diablo-podobnych natknąłem się na tą grę. Okazało się że mam numer CD-Action z płytką z tą grą. Odpalam z nadzieją, że średnie oceny tej gry to może jakaś przesada. Niestety nie. Gra jest mega niedopracowana. Tzn. postać nordyckiego wojownika w sumie ujdzie - wg. mnie chyba włożono w nią najwięcej pracy (wygląd lokacji, mechanika etc.) a gdy taki egispki czarodziej to dno totalne, gdzie ja w takich grach ubóstwiam granie postaciami magicznymi (ciskanie fireball'ami itd.) Choć nie powiem skille wyglądają całkiem spoko, ale reszta gry leży. Fabuły w sumie nie ma. Nie potrzebne są jakieś przekombinowane aspekty gry tj. nawet sprzedawanie itemków u wendora z początku sprawiło mi problem co nie powinno mieć miejsca w takiej grze. Mając setki godzin na koncie w Titan Queście Torchlight 2 czy serii Sacred ta gra całkowicie mnie od siebie odrzuciła. Może gdybym wcześniej nie grał w te tytuły a w to, to może może. Jednak gra nie jest nawet jakimś tam średniakiem. Jest dość słaba. Ode mnie naciągane 4.
Fajna oprawa graficzna i ciekawy pomysł przejścia gry, bo żeby ją przejść to trzeba to zrobić kilka razy, ale wątpię żeby komuś się chciało. Labirynty są zawsze takie same, a ja przez całą grę za pierwszym razem zdobyłem tylko jeden przedmiot żółty, co jest nieporozumieniem w hackaslashu. W polsce gra była nawet ładnie wydana przez Techland.
Na papierze ta gra wygląda świetnie. Niestety tylko wygląda. O ile klimat miejscami jest naprawdę okej, tak wszystko inne leży. Sprzęt jest ograniczony tematyką, tj. inaczej niż w Titan Quest nie znajdziemy w Grecji przedmiotów dla barbarzyńcy - będą nadal dropić domyślne nordyckie. Tyczy się to wszystkich postaci. Lokacje są duże, ale wiele z nich to kopiuj-wklej, do tego są ZALANE przeciwnikami, więc przebycie ich potrafi zajmować po kilkanaście minut. Najlepiej mi się grało klasami dystansowymi, po prostu były najbardziej skuteczne, co chyba jest spodowowane bugiem - spamując przycisk myszy prędkość ataku jest większa niż podczas trzymania go. Gra niestety jest bardzo mocno zarobaczona. Dla przykładu, jeden ze współczynników miał zwiększać szansę trafienia, a robił dokładnie odwrotnie. Zaliczenie fabuły jest kwestią dyskusyjną, gdyż wymaga przejścia gry trzykrotnie. Jest to jakoś uzasadnione fabularnie, ale technicznie nie ma sensu. Podziwiam osoby, które wytrzymały przedzieranie się przez te same lokacje tyle czasu. Gra jest zwyczajnie niedokończona i jakościowo przypomina Legend: Hand of God. Co ciekawe, obie dostawały dość wysokie oceny w polskiej prasie. Hm. Cóż, są gorsze gry w kategorii (chociażby Frater), ale polecam trzymać się z daleka - chyba, że ktoś jest na kompletnym głodzie i musi zagrać w każdego h'n'sa w historii.
Moja gra dzieciństwa.Wiele aspektów w Niej kuleje. Najciekawsze były dla mnie elementy mitologiczne .Gdyby ktoś jednak zechciał zagrać w 2023 ,i przymknął oko na bardzo wiele aspektów, to wciągnie się bez reszty.