Najciekawsze materiały do: GlobalPower
GlobalPower
demo gryrozmiar pliku: 122,7 MB
SuperPower to strategia turowa znana poprzednio pod roboczą nazwą Defcon. Jej akcja zaczyna się w latach dziewięćdziesiątych XX wieku i pozwala graczowi poprowadzić wybraną nację do międzynarodowej dominacji. Nie oznacza to jednak tylko wojny. Gra...
SuperPower 2 w produkcji
wiadomość10 kwietnia 2003
Firma DreamCatcher podała do wiadomości, iż zawarła umowę ze studiem GolemLabs, na mocy której wyda drugą część strategii turowej zatytułowanej SuperPower (grę pod tytułem GlobalPower wydała w Europie firma GMX Media). Była to pierwsza nie-przygodowa pozycja w planie wydawniczym DreamCatchera i okazała się sporym sukcesem, dlatego też wspólnie z zespołem GolemLabs, podjęto decyzję o stworzeniu jej drugiej części. Wstępnie planuje się, że gra trafi do sprzedaży pod koniec 2004 roku.
GlobalPower - v.1.4
patchrozmiar pliku: 7 MB
wersja: v.1.4 Poprawka systemowa do gry Global Power (aka SuperPower). Wydawca, firma GMX, nie ujawnił, co ów patch modyfikuje w grze.
Zaatakowałem Japonię (grając USA). Wszystko było by ładnie, ale Japonia związana była sojuszem z Kanadą. Japonia uległa, ale ciągle miałem stan wojny z Kanadą. Ani ja ani Kanada nie chcieliśmy się nawzajem zaatakować (ponieważ spowodowałoby to reakcję reszty NATO). Pomyślałem, że jedną szybką kampanią zajmę miasta na południu Kanady i wojna się skończy (przez separatystyczne pokoje z resztą NATO). Nieoczekiwanie duża część moich wojsk została rozbita w Toronto. Dało to bodziec dla Niemiec, któe przesłały swoje wojska w okolice Florydy. Tam Niemców pokonałem, jednak wślad za nimi poszły inne kraje NATO. Kanady nie zdobyłem, Japonia nie zgadzała się mimo usilnych prób na zmianę rządów na bardziej mi uległy, a wojska NATO zaczęły atakować Waszyngton.
I pytanie: Jak atakować przy nie tracić CAŁEJ piechoty (nawet jak atakuję byle wieś to tracę całą piechotę). No i czym różni się HOSTILE od COVERT STRIKE?
W jakim sklepie mozna nabyc ta gre??