Encyklopedia Gier Top Gry Premiery Beta testy Screeny Download Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS5 XSX PS4 Xbox One Switch Andro iOS

Najciekawsze materiały do: Earth 2150: The Moon Project

Earth 2150: The Moon Project - Operation X 1.0 Official v.1.0
Earth 2150: The Moon Project - Operation X 1.0 Official v.1.0

modrozmiar pliku: 51,6 MB

Operation X to modyfikacja do Earth 2150: The Moon Project, oprcowan jest Operation X modders. Projekt pełni rolę nieoficjalngo dodatku do gry. W tym celu poprawiono błędy i zbalansowanie rozgrywki, jak również wprowadzono liczne nowe jednostki i...

Earth 2150: The Moon Project - PL
Earth 2150: The Moon Project - PL

demo gryrozmiar pliku: 64,6 MB

The Moon Project – Demo (PL) The Moon Project jest kontynuacją gry Earth 2150 - Escape from the Blue Planet. Jest rok 2150, jeden z najczarniejszych w historii ludzkości. Na księżycu prowadzone są tajne badania, w czasie kiedy Lunar Corporation,...

Earth 2150: The Moon Project - recenzja gry
Earth 2150: The Moon Project - recenzja gry

recenzja gry21 grudnia 2000

Światowa premiera 29 października 2000. The Moon Project jest udaną kontynuacją przełomowej gry z gatunku RTS pt. Earth 2150, pozwalającą wszystkim jej fanom przedłużyć rozgrywkę i przyjemność z nią związaną o kilka bezsennych nocy.

Ruszył sklep internetowy studia Reality Pump. Dodatek do Two Words II -  Pirates of the Flying Fortress - dostępny w polskiej wersji
Ruszył sklep internetowy studia Reality Pump. Dodatek do Two Words II - Pirates of the Flying Fortress - dostępny w polskiej wersji

wiadomość25 września 2011

Twórcy Two Worlds II uruchomili własny sklep internetowy, który na razie jest jedynym oficjalnym kanałem dystrybucji najnowszego dodatku do gry, czyli Pirates of the Flying Fortress. W przyszłości studio Reality Pump zamierza opublikować w sklepie wszystkie swoje produkcje, czyli między innymi cała serię Earth 21xx oraz grę Polanie II.

Earth 2150: The Moon Project - v.2.1 ENG/FR/PL
Earth 2150: The Moon Project - v.2.1 ENG/FR/PL

patchrozmiar pliku: 7,8 MB

wersja: v.2.1 ENG/FR/PL Poprawka systemowa do angielskiej, francuskiej i polskiej edycji gry Earth 2150: Moon Project. Uaktualnia grę ze wszystkich wersji v.1.x oraz z wersji v.2.0 do wersji v.2.1, przy czym zapisy stanu gry z wersji v.1.x nie będą...

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
27.04.2007 08:15
Mati15722
Mati15722
39
Centurion

Ładna sceneria a pojazdy nie są jakoś pięknie zrobione(takie jakieś pozbawione szczegółów)... ale pewnie grywalność świetna. Mam pytanko to jest dodatek czy samodzielna produkcja...czy muszę mieć do tego podstawkę??

09.06.2007 00:46
odpowiedz
zanonimizowany466086
1
Junior

Jest to dodatek, ale samodzielny. Nie trzeba wersji podstawowej. Warto odnotowac, ze gra jest wciaz zywa na muliplayu.

19.03.2009 14:19
Cziczaki
odpowiedz
Cziczaki
190
Renifer

Earth 2150: The Moon Project miał premierę światową miał 11 marca 2001 roku.
Jest to pierwsza gra od Reality Pump która została wydana najpierw w polsce, potem na świecie.

10.02.2010 20:50
odpowiedz
zanonimizowany603893
8
Legionista

Gra jest świetna. Jeden z moich ulubionych RTS-ów.

08.12.2010 15:49
odpowiedz
zanonimizowany766981
1
Junior

wiecie co najbardziej przypadlo mi do gustu w niej, pojazdy lunaru z 4x wyrzutniami rakiet zalewaly wroga morzem rakiet ;]

12.12.2010 21:25
Subversive
odpowiedz
Subversive
72
Pretorianin

Udana kontynuacja E2150. Jeden z najlepszych RTSów.

31.08.2023 00:15
blimsien_yankovic
2
odpowiedz
blimsien_yankovic
40
Centurion

Po ograniu podstawy, którą ukończyłem jakiś czas temu, teraz sobie przypomniałem o istnieniu Moon Project, w którego zagrałem po raz pierwszy. Podstawkę przechodziłem po raz pierwszy krótko po premierze i niedawno - „drugi raz". Drugi raz w cudzysłowu, ponieważ Earth kiedyś gościł bardzo długo na komputerze.

Moon Project jest rozwinięciem Escape form the Blue Planet. Jest to dodatek, który wprowadza wiele nowości — bardzo znaczących. Rozbudowano i dodano nowe technologie, dodano też kilka jednostek. Widać zmiany. Poprawiono balans walczących stron — jest to najważniejsza zmiana według mnie. Zaczynając kampanię LC nie jesteśmy już najsłabszą stroną konfliktu. Do dyspozycji dostajemy jednostkę z czterema gniazdami broni do zamontowana już od pierwszych misji.

"Best of the best" w the Moon Project są przerywniki filmiki frakcji ED. Występują tam prawdziwi żywi aktorzy na komputerowym tle. Reszta frakcji ma przerywniki wykonane cyfrowo. Jednak przerywników jest mało i się powtarzają dla ED, jednak cieszy coś takiego. Ciekawy jestem jakich aktorów zatrudnili.

Osią fabuły jest tym razem walka pomiędzy LC a UCS. Frakcja ED w tym przypadku jest stroną dodatkową i ma swoją wyjątkową w 90% niepowiązaną kampanię — typowego dowódcy, który pnie się po szczeblach kariery i wykonuje najbardziej standardowe zadania. Fabuła opowiada o inwazji UCS na księżyc a frakcja LC się broni. Misje LC oraz UCS wykonujemy na księżycu, misje ED wykonujemy na ziemi — wyjątkiem jest ostatnie zadanie. UCS dokonuje inwazji na srebrny glob, ponieważ wywiad donosi, że LC opracowuje tamże specjalną broń "Projekt Sunlight".

Frakcja ED w jest wykastrowana z broni specjalnej. Nie wystrzelimy nuki na nikogo, ponieważ wycięto to z zawartości. Wzmocniono ED "defensywnie" dodając budynki obronne (przechwytywacz rakiet, wzmocniona wieżyczka z trzema gniazdami broni oraz budynek obrony przed bronią główną przeciwnika). Tak samo potraktowano UCS - nie ma działa plazmowego. Nie poprawili windy — tunele to nadal porażka ED (powolny transport jednostek do tuneli). Natomiast dodano tunele dla LC oraz specjalny pojazd przeznaczony do ich drążenia — technicznie kopia USC.

Kampania z każdej ze stron składa się z około 10 misji. Dostajemy trzy małe mapy na początek: bazę główną, bazę naukową i trzecią bazę w zależności od strony (ED - złomowisko, LC - tajną bazę z bronią, UCS - wyjątek ma tylko jedną bazę główna po rozegraniu 3 misji wstępnych). Na bazy główne ED czasami przeciwnik może przeprowadzić szturm zatem trzymamy kilka jednostek w bazie lub budujemy wieżyczki. Przeciwnik się spawnuje na północy - u mnie był kilkukrotny atak na bazę główna i bazę naukową.

Nie trzeba się martwić o kasę. W podstawce każdy kredyt był ważny - w końcu musieliśmy uzbierać milion kredytów na statek (LC - pół bańki). Tutaj wydaje się kasę lekką ręką. Przykład na jednej z map kampanii LC jest około bagatela pół miliona kredytów. Ma księżycu jest tyle kasy (na 4 głównych mapach kampanii LC) że można by zebrać na statek LC i jednego z przeciwników z podstawki - mocno się to kłóci z historią opowiedzianą wcześniej. Po co LC poleciało na ziemię po kredyty jak miało pod dostatkiem ich na księżycu.

Limity jednostek są podniesione i gra się przyjemniej. Dodano też recykling pojazdów. Stary sprzęt możemy ulepszać (jednak nawet stary sprzęt ma swoje limity) lub zezłomować za kasę. Mały dodatek w postaci stacji recyklingu spowodował że nie musimy posyłać jednostek jako mięso armatnie lub sami je niszczyć. Limit jednostek - nie możemy wybudować i zalać mapy swoimi jednostkami, mamy od góry przydzieloną ilość mierzoną wartością jednostki.

Kiedyś hit, dziś raczej zagrają tylko najwierniejsi fani oraz gracze którzy nadrabiają zaległości. Moje zaległości do Moon Projekt nadrobiłem po 23 latach i jestem zadowolony. Kampania i misje są bardziej urozmaicone. Poziom trudności jest problematyczny ponieważ nawet na łatwym gra jest wymagająca.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze