Encyklopedia Gier Top Gry Premiery Beta testy Screeny Download Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS5 XSX PS4 Xbox One Switch Andro iOS
Sancticide
Sancticide
Sancticide Game Box

Najciekawsze materiały do: Sancticide

Polskie uniwersum z pogranicza fantasy i science fiction rozszerza się o nowe gry. Poza bliskim premiery Sancticide Komornik otrzyma „tradycyjne” RPG End of Days
Polskie uniwersum z pogranicza fantasy i science fiction rozszerza się o nowe gry. Poza bliskim premiery Sancticide Komornik otrzyma „tradycyjne” RPG End of Days

wiadomość6 lutego 2025

Polskie studio Red Square Games zapowiedziało zbiórkę na fabularną grę RPG. End of Days, podobnie jak nadchodzący slasher Sancticide, rozwinie książkowe uniwersum Komornika.

Biblijna Apokalipsa posłużyła jako tło fabularne dla mrocznej gry akcji, w której wcielimy się w komornika
Biblijna Apokalipsa posłużyła jako tło fabularne dla mrocznej gry akcji, w której wcielimy się w komornika

wiadomość1 marca 2024

Polski deweloper Red Square Games w duecie z Sylen Studio zapowiedział nową grę akcji TPP z elementami roguelite’a. W Sancticide będziemy świadkami biblijnej Apokalipsy.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
20.10.2024 17:06
1
Mikor78
27
Chorąży
5.5

Jest to moja ulubiona seria książek o Komorniku Ezekielu Michała Gołkowskiego czytanego przez wspaniałego aktora Grzegorza Pawlaka. Jest to wspaniała mroczna przygoda z ciekawym humorem. Więc jak zobaczyłem że jest dostępne demo tej gry, postanowiłem się zmierzyć z wirtualną rzeczywistością.
Niestety nie jest dobrze, lecz jest o wiele lepiej niż z Inkwizytorem. Grafika słaba, optymalizacja słaba, walki na poziomie Gothica czy Elexa jeszcze można przeboleć jak się lubi takie "drewno"
Mam nadzieję że premiera rok 2025 to grudzień, wtedy istnieje szansa że coś z tego wyjdzie. Naprawdę chciałbym zagrać w świecie Komornika, życzę więc powodzenia deweloperom.
PS. Angielski lektor brzmi, jak kiepska wersja generatora mowy sztucznej inteligencji. Mam nadzieję, że ten głos był tylko na potrzeby zrobienia dema gry.

09.02.2025 22:00
odpowiedz
2 odpowiedzi
wcogram
163
Generał

Kolejna Polska gra, która wygląda jak na UE3. Wsparcie wzięte z EU i polskiego rządu w milionach na jakieś systemy będące w biliotece UE5. Hajs się zgodzi i to wystarczy.

11.02.2025 19:30
RoyPremium
RoyPremium
20
Konsul

trudno coś głupszego napisać. no właśnie hajs się nie zgadza i dlatego to tak wygląda. Aczkolwiek na UE3 to Batman Arkham był, który do dziś fajnie wygląda.

12.02.2025 22:22
heretyk199
9
Legionista

Gry na UE3 wyglądały lepiej. I to nawet nie wina twórców gry, po prostu wszystkie gry na UE5 wyglądają jak kupa.

11.02.2025 21:45
baltazar1908
odpowiedz
baltazar1908
35
Konsul

z opisu wygląda ciekawie trzeba będzie się zainteresować nawet dlatego że rodzima produkcja.

11.02.2025 23:24
odpowiedz
user8945218371
3
Legionista

Rosyjskie gry mają dubbing rosyjski, ukraińskie gry mają ukraiński dubbing, polskie gry NIE MAJĄ polskiego dubbingu. Dziękuję wam polscy producenci gier (ironia).

12.02.2025 07:25
odpowiedz
gedlanek
53
Centurion

dajcie na PS5...

13.02.2025 04:15
RoyPremium
odpowiedz
RoyPremium
20
Konsul

Odpaliłem gierę i muszę przyznać, że to nie jest takie gówno, jakiego można się było spodziewać. Jest drewnianie, w walce brakuje bardziej kierunkowych ciosów, ale wypada to nawet przyzwoicie. Jak w pierwszych 15 minutach można znaleźć zarówno Daikatanę jak i karabin maszynowy, to znaczy, że jest dobrze.

Hub całkiem spoko, widać, że to będzie miało historię i sensowny świat. Nie znam książkowego pierwowzoru, ale dali tu lepsze dialogi, spoko dubbing, więc można nawet tego słuchać.

Tylko no znowu jest problem z systemem zapisu i respawnem. Umarłem, odrodziłem się praktycznie w tym samym miejscu, ale straciłem cały dobytek i nie mam jak wspomnianego karabinu zdobyć, więc drżę przed przeciwnikami z bronią palną. Też niby wszystkie oba levele straciłem, ale perki mi zostały, więc??? Przy poprzedniej grze tego studia odradzanie się też powodowało bugi, więc mam nadzieję, że tutaj to w końcu ogarną.

Ostatecznie skończyłem granie, bo na końcu planszy wpadłem w dziurę, z której nie mogę się wydostać i muszę od nowa cisnąć, co trochę irytuje, no ale to na karb wczesnego dostępu to zwalam.

Ogólnie nie chce mi się we wczesny dostęp grać, jak widzę te błędy, ale pewnie jeszcze trochę pocisnę, bo klimacik fajny jest. Na razie zapowiada się to na sensowną, liniową grę akcji, na całe szczęście, a nie jakiś badziewny rogue-like.

17.02.2025 20:19
RoyPremium
odpowiedz
RoyPremium
20
Konsul
Image
3.0

O jejku, o nie. Co za gówno.

Tragedia, po prostu tragedia. Właściwie nic tu do końca nie działa.

Nie wiem, czemu to ktoś rogue-lite'em nazywa. Chyba tylko dlatego, że po śmierci trzeba poziom zaczynać od nowa. A levele są trzy, jeden z nich przechodzimy dwa razy, jak ktoś będzie często ginął to nieźle się sfrustruje, ale na całe szczęście gra jest prosta, więc można ją przejść bezboleśnie. Tylko w sumie nic z tego nie wynika. Jakaś historia tu jest, ale otrzymujemy jedynie jej pierwszy akt z niby zwrotem akcji na końcu, więc wszystko jest dalej możliwe.

Nie ma żadnych znajdziek. Jedynie bronie białe gęsto występują, ale nic zbroi, żadnych amuletów, nawet surowców odpowiedniej rzadkości nie znalałem do ulepszenia mojego miecza. Choć nie rozumiem, po co ulepszać oręż, skoro po ulepszeniu randomowego miecza ten zadaje mniej obrażeń, ale jest "koszerny"? O co chodzi z mechaniką "koszerności" nie mam pojęcia, ale nie trzeba na nią zupełnie zwracać uwagi, bo na nic nie wpływa w sumie, nie wiem czy w ogóle istnieje w tej grze, może tylko w dialogach o niej mówią.

W ogóle zabawna sytuacja. W całej grze raz tylko znajdujemy karabin i raz znajdujemy strzelbę, więc jeśli po znalezieniu karabinu lub strzelby zginiemy, no to w grze nie będziemy mieć więcej tych broni palnych i pozostaje tylko pistolecik. W ogóle balans leży. Przeciwnik ma nieskończoną ilość amunicji, a po jego zabiciu dostajemy jeden dosłownie nabój. System strzelania ssie. Odrzut nie istnieje. Pociski latają tak "mniej więcej" do celu i nie ma znaczenia czy staniesz i wycelujesz spokojnie, czy w biegu walisz, strzały to zawsze trochę loteria.

Chociaż walka sama w sobie nie jest tragiczna. Przeciwnicy są agresywni, nie mają za wielkiego zakresu ataków, ale daje satysfakcję ich pokonanie, kilka spoko finisherów wstawiono, krew leci, ciosy naszej postaci celnie trafiają, względnie działa nawet system blokowania.

No i niektóre lokacje są ładne, kilka fajnych miejscówek wstawiono, choć oczywiście są też oklepane kontenery oraz kanały. Fajnie, że areny do walki nie są totalnie oderwane od reszty świata, tylko spacerują po nich npc normalnie.

No ale to jest pełne bugów, pełne bezsensownych mechanik, no i robienie z tego rogue-like'a to tylko taktyka developera, żeby ich gra dłużej czasu zajęła do przejścia.

W ogóle na steamie napisane jest, że wczesny dostęp ma potrwać 5-10 miesięcy... Jest to kłamstwo w żywe oczy. Patrząc na to, że systemy są niegotowe, content jest niegotowy, no nic nie jest finalnie w pełni działające, to ze 2 lata przy dobrych funduszach by potrzeba, no a tu dobrych funduszy nie będzie, więc gra raczej na zawsze pozostanie w nie grywalnym stanie.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze