Najciekawsze materiały do: Battle Isle: The Andosia War
Battle Isle: The Andosia War - MP
demo gryrozmiar pliku: 74,3 MB
Demo to udostępnia graczowi: 3 mapy dla trybu singleplayer
Battle Isle: The Andosia War - recenzja gry
recenzja gry17 kwietnia 2001
Światowa premiera 24 listopada 2000. Celem ludzi z Blue Byte było stworzenie gry o takiej głębi, jakiej nie dorównuje żaden inny gatunek gier komputerowych. Postanowiono połączyć elementy dwóch popularnych obecnie gatunków strategii: RTS ze starą, poczciwą turówką.
Recenzja Battle Isle 4: The Andosia War
wiadomość17 kwietnia 2001
Niemiecka firma BlueByte swojego czasu zasłynęła dzięki świetnej grze strategicznej pod tytułem Battle Isle. Było to w 1991 roku. Niedawno wydała czwartą część tej wspaniałej niegdyś gry. Czy dzięki „The Andosia War” BlueByte zasłynie ponownie?
Konkurs „Battle Isle 4: The Andosia War” rozstrzygnięty!
wiadomość9 kwietnia 2001
Wczoraj został zakończony konkurs p.t. „Battle Isle 4: The Andosia War”. Nagrody w postaci gier zostały rozlosowane.
Konkurs "Battle Isle 4: The Andosia War" rozpoczęty!
wiadomość2 kwietnia 2001
Jeden z konkursów został wczoraj zakończony, a My, już dziś rozpoczynamy kolejny! Biorąc w nim udział macie szansę na wygranie gry Battle Isle 4: The Andosia War. Zapraszamy!
- Nowe gry w serii Fajna Cena 2001.10.05
- Premiera Battle Isle 4: The Andosia War 2001.03.29
- Najbliższe premiery w CD Projekt 2001.03.08
- Bonusowy dodatek do Battle Isle 4 2001.01.16
mam ta gre ale nie lubie grać w strategi rts i rpg
To masz pecha
Ta gra jest zjebana jak huj!!!!!!!!!!!!!!!
jedna z najlepszych gier jakie gralem, bardzo trudna i wymagajaca ze specyficznym klimatem
Popieram. Tam było chyba połączenie tur i czasu rzeczywistego. Fabryki działały w czasie rzeczywistym i produkowały jednostki co kilka minut, a tura mogła trwać od 1 do 3 minut. Pamiętam, że po poruszeniu jednostek, czekałem do końca tury, żeby je maksymalnie wydłużyć i siłą rzeczy przyśpieszyć produkcję nowych jednostek.
Nie 3minut a 30. I też korzystałem z tego, że fabryki wciąż produkowały jednostki gdy te na polu bitwy skończyły swoje akcje. Niezły sposób by co kilka tur dostarczyć sporo wojska na pole bitwy. Zresztą tylko dzięki temu dawałem radę ukończyć misje na czas. Wysłać masę jednostek na śmierć ale część przetrwa dotrze do celu.
Z chęcią zagrałbym w dobry remake tej gry.