

Najciekawsze materiały do: Farmer's Dynasty 2
Pierwsza część miała spory potencjał, ale nie został on wykorzystany. Największą wadą był brak samouczka i trzeba było się ze wszystkim samemu domyślać i nie raz wpadało się we frustracje bo gra nie podpowiedziała o oczywistej rzeczy , o której przeciętny gracz nie będzie miał pojęcia. Drugą potworną wadą była nuda, która wkradała się już po godzinie gry. To ciągłe jeżdżenie tymi ciągnikami po 20km/h przez całą mapę było nużące i niewygodne. Warto wspomnieć też o masie bugów głównie związanych z zadaniami. Np. naprawiam stodołę a tam wyskakuje mi ukończenie kurnika i szklarni, które były tylko ruszone, ale nie skończone, albo dostaje zadanie wyremontować stodołę u sąsiada, dojeżdżam do niego i nagle zadanie samo się wykonało. Trzeba było grę od nowa zacząć.
Plusami było między innymi pięknie odwzorowane gospodarstwo i klimat wsi i co ciekawe łowienie ryb. Co jak co, ale ciekawy pomysł. Jeśli w drugiej części pozbędą się tych mankamentów to jest szansa na udaną odsłonę o ile dorzucą jeszcze coś ciekawego bo inaczej będzie nuda.
Moje propozycje:
1. Symulacja farmy
-Przydałoby się przetwórstwo tak by można było produkować masło, ser, miód z własnych produktów, w końcu to wieś.
-Dodać sadownictwo wiśnie, jabłka, śliwki, robienie dżemu, suszonych owoców.
-Produkcja wina w gąsiorach
2. Elementy RPG
-Dostawanie expa za poszczególne segmenty np. sianie i zbiory na polu dostajesz exp do uprawy, produkcja wina też oddzielnie i przetwórstwo oddzielnie.
-Mieć możliwość sprzedawać swoje produkty na ryneczku i w zależności od tego jaki mamy poziom w danym segmencie ceny będą dla nas bardziej korzystne na dane produkty bo ludzie będą bardziej chwalić nasze wyroby przez co wzrośnie popyt,
-Możliwość zatrudnienia pracowników także na ryneczek, z czasem możliwość otwarcia swojego sklepu z naszymi przetworami, w którym musielibyśmy uzupełniać zapasy. Na dzienny utarg miał by wpływ nasz poziom danego segmentu wraz z poziomem pracownika.
3. Życie na wsi
-skoro wieś i gospodarstwo to i ogródek kwiatowy przydałby się dla naszej małżonki, o który by dbała. A studnia w końcu przydałaby się do napełniania wiadra wodą, którą podlewałaby kwiaty.
-A jeżeli mamy małżonkę i kwiaty to może dodać handel kwiatami początkowo pod bramą potem może rynek lub kwiaciarnia, mogłaby nawet i ona sprzedawać jako NPC.
Ogólnie przydałoby się takie urozmaicenie gry, żeby za szybko nie wkradła się nuda. Nawet zdobywanie doświadczenia w rybołówstwie a potem sprzedawanie świeżych świeżych lub wędzenie itp dawałoby wiele frajdy.
Pomysłów jest wiele.
Ja pierwszą część gry grałem dość długo była mega tam brakowało tylko wszystkich pór roku bo poza brakiem pór roku było wszystko można było dodać sadownictwo i wycinka oraz przetwórstwo lasów gra miała ogromny potencjał ale zostawiono grę po premierze tak więc była fajna ale nie zaskoczyła.Miejmy nadzieję że druga część gry będzie o wiele bardziej rozwinięta i będzie więcej do zaoferowania niż tylko uprawa pól zbieranie mleka jajek i naprawianie budynków .