Encyklopedia Gier Top Gry Premiery Beta testy Screeny Download Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS5 XSX PS4 Xbox One Switch Andro iOS

Najciekawsze materiały do: Neon Abyss

Neon Abyss - Cheat Table (CT for Cheat Engine) v.28062023
Neon Abyss - Cheat Table (CT for Cheat Engine) v.28062023

modrozmiar pliku: 2,2 KB

Cheat Table to skrypt do programu Cheat Engine do wykorzystania w Neon Abyss. Autorem jest Piotrixek.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
03.09.2020 18:18
Xevik
9
Legionista
6.5

No niestety 6.5 głównie za kiepską optymalizacje na Xbox One i za resetowanie konsoli, jak się grę zminimalizuje na zbyt długo(tylko z tą grą tak miałem). Co do optymalizacji, to niestety.. jak się zdobędzie zbyt dużo dobrych przedmiotów i mamy strzały praktycznie na większość ekranu, to już można grę wyłączyć, bo nie ma szans wygrać :D. Jak na razie 6.5, bo mogę przegrywać przez swoją głupotę lub jak się uczę w to grać, ale nie jak przegrywam przez fakt, że gra się co chwile tnie. Ciekawi mnie jak sprawa ma się na PC, czy też jest podobnie.

post wyedytowany przez Xevik 2020-09-03 18:19:40
15.09.2020 13:01
odpowiedz
Mackill
1
Junior

Niestety optymalizacja na Switchu leży i kwiczy. Mało tego gra potrafi się wywalić bez większej przyczyny a po "głównej walce" to już norma i raczej jestem zaskoczony że gra jednak sięnie wysypałą. A szkoda bo ta gra ma bardzo przyjemny gameplay.

03.11.2020 16:38
ArtystaPisarz
odpowiedz
ArtystaPisarz
53
Centurion
6.5

Najłatwiej byłoby po prostu powiedzieć, że "Neon Abyss" to, najzwyczajniej w świecie, wertykalne "Enter the Gungeon" osadzone w cyberpunkowej rzeczywistości, w której bossami są "bogowie" takich zjawisk, jak fast food, infuencerzy czy darknet. Ten ostatni pomysł jest zresztą jednym z większych przebłysków kreatywności w produkcji, która na innych polach wydaje się bądź odtwórcza, bądź uboga - rodzajów wrogów to niewiele, a i różnorodność wystroju poziomów nie powala. Mechanika strzelania jest jednak satysfakcjonująca, a plusy należą się też za możliwość m.in. dostosowania poziomu trudności, co w gatunku rougelike nie jest wcale takie oczywiste. Wziąwszy to wszystko pod uwagę, powiedziałbym, że w moim prywatnym odczuciu gra wychodzi nieznacznie na plus, choć bardziej ze względu na przyjemne odczucia (i skojarzenia), które wywołuje, niż na obiektywną jakość produkcji.
(Opinia wyrażona po dwóch czy trzech godzinach gry i dojściu do ostatniego poziomu, przed pierwszym ostatecznym bossem).