Najciekawsze materiały do: Divinity: Fallen Heroes
Przed Baldur’s Gate 3 Larian Studios próbowało stworzyć własnego XCOM-a. Divinity: Fallen Heroes miało być „kompaktowym” tytułem
wiadomość6 października 2024
Po premierze Divinity: Original Sin II, a przed debiutem Baldur’s Gate III, ekipa Larian Studios pracowała nad innymi projektami. Jednym z nich było Divinity: Fallen Heroes, tworzone z zespołem Logic Artists. Bliżej byłoby mu do serii XCOM niż do klasycznego RPG-a.
Prace nad Divinity: Fallen Heroes zostały wstrzymane; Baldur's Gate 3 priorytetem
wiadomość15 października 2019
Firmy Larian Studios i Logic Artists ogłosiły, że wstrzymały prace nad grą Divinity: Fallen Heroes. Oba zespoły zamierzają teraz skoncentrować się na swoich własnych projektach, na czele z Baldur’s Gate III oraz trzecią częścią serii Expeditions.
Divinity: Original Sin 2 będzie wciąż rozwijane
wiadomość22 września 2019
Deweloperzy klasycznego RPG Divinity: Original Sin II, który zadebiutował w 2017 roku, potwierdzili po raz kolejny, że mają zamiar nadal rozwijać grę oraz jej uniwersum.
Po świetnej Original Sin i genialnej dwójce, fajnie że twórcy proponują graczom coś nowego i odmiennego zamiast wydawać D:OS 3 na zasadzie ''wszystkiego więcej, mocniej, fajniej'' tak jak robi większość deweloperów. Sam Swen Vincke powiedział że kończą z Original Sin 2 i zabierają się za inne produkcje. Fallen Heroes jest jedną z nich, ale jestem pewien że Larian pracuje jeszcze nad czymś innym, bo Fallen Heroes jest tworzone przez Logic Artists pod nadzorem chłopaków z Lariana, więc Larian na pewno tworzy coś innego, być może jeszcze ciekawszego od FH :)
Tak czy tak czekam z niecierpliwością, dobrze że Larian po wielu problemach odbił się od dna i serwuje nam bardzo dobre gierki.
Btw polecam obejrzeć fanom serii Divinity: https://www.youtube.com/watch?v=YZF_cP_oLH4
Ja nie czekam bo od obu Original Sin starsznie się odbiłem, choć MOŻE dwójce dam jeszcze szansę....
Ja za to pokochałem serię Divinity. Od początku Divine Divinity, potem było słabsze Beyond Divinity i Divinity 2, ale dwie części Original Sin ponownie rozpaliły we mnie miłość do gier RPG. Dzięki temu ograłem Tyranny, PoE 1 i 2, które przed zagraniem w D:OS mi się nie podobały.
Dziwne, ale prawdziwe :D
Akurat Divine Divinity to sam bardzo lubię.
Pamiętam jak kupiłem za 6.99zł na 3 płytach CD... zainstalowałem wieczorem i dopiero późnym rankiem odszedłem od kompa. Stare dobre czasy :)
Daj D:OS 2 szansę, jest lepsza od jedynki, to fakt. Więcej możliwości walki, lepszy balans, ciekawsze dialogi. Jedynka nie musi się podobać każdemu, ale dwójka to mus dla fanów RPG.
Ja żałuję że rozpocząłem D:OS2 na trudniejszym poziomie. Cała taktyka walki to:
1. Użyj umiejętności do czasowego wyłączenia przeciwnika z walki.
2. Napitalaj w niego wszystkim ofensywnym czym dysponujesz.
3. Wróć do punktu 1.
Tak mi to grę obrzydziło że nie wiem czy ją kiedykolwiek skończę.
To co mnie najbardziej denerwowało w 2-ce to te dodatkowe paski życia (fizyczny i chyba duchowy). Bardziej prostackiego rozwiązania nie mogli już wymyślić.
Jak ktoś się zastanawia kim są ci ludzie z Logistic Arts niech spróbuje ich gier z serii Expeditions (Conquistador oraz Vikings) by przekonać się, że są w dobrych rękach :]
Prace nad grą idą kiepsko? Najpierw premiera miała być pod koniec 2019, potem 2020, a teraz nieogłoszona? Dziwne i podejrzane...
http://forums.larian.com/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=656219
niestety projekt poszedł do szuflady a współpraca z Logic Arts, z tego co widziałem w innym serwisie, się zakończyła mimo że była bardzo krótka.
Bardzo mnie ta wiadomość smuci bo obie ekipy robią świetne cRPGi i takie połączenie mogło skutkować tylko dobrą grą a tu takie coś...
potwierdzili że projekt poszedł do kosza
szkoda
na pocieszenie można wrócić do Expediiton Rome oraz Viking bo jeszcze nie ruszone...