Najciekawsze materiały do: Gauntlet: Seven Sorrows
Gauntlet: Seven Sorrows do kupienia w USA
wiadomość13 grudnia 2005
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, do amerykańskich sklepów trafiły pudełka z Gauntlet: Seven Sorrows - dynamiczną grą akcji z elementami cRPG (hack'n'slash). Mowa tutaj oczywiście o wersjach, dedykowanych konsolom obecnej generacji, tj. Sony PlayStation 2 oraz Microsoft Xbox. Całość zawita na Starym Kontynencie najwcześniej w przyszłym roku.
Gauntlet: Seven Sorrows nie dla Pecetów
wiadomość4 sierpnia 2005
Osoby z uwagą śledzące wszelkie wiadomości na temat gry Gauntlet: Seven Sorrows z pewnością zaniepokoiły się widząc, jak najpierw z kierowania projektem zniknął John Romero, a następnie prace przy grze porzucił Josh Sawyer. I niestety, pożegnalne słowa Josha zdają się sprawdzać.
John Romero nie przewodzi już projektowi Gauntlet: Seven Sorrows
wiadomość14 lipca 2005
Zaczęło się niewinnie, od plotki. Popularny magazyn Computer Games Magazine poinformował, że jedna z bardzo dobrze znanych w branży elektronicznej rozrywki postaci, pożegnała się z pracą w ogromnym koncernie – kolokwialnie mówiąc, została „wylana”. Wieścią tą podzielił się ze światem David Jeffe – szef projektu God of War – nie określając jednak z imienia i nazwiska, o kim mowa.
Jedna z lepszych gier cRPG na PS2 w jakie grałem, dobra oprawa graficzna, fabuła, możliwość rozszerzania czarów postaci i zdobywania nowych sprawia że gra jest ciekawsza i bardziej wciągająca. Tryb dla dwóch graczy jest bardzo dobrym pomysłem w grze cRPG gdzie nie w każdej grze tego gatunku możemy się z tym spotkać i dlatego odbierają nam radość grania ze znajomymi ;]
Tą grę można by było przejść z zamkniętymi oczami. Przeciwnicy sami nachodzą na ostrze i w dodatku za pierwszym machnięciem miecza upada cała armia. Jednym słowem lipa
Dobra gra,Crpg jak na ps2 znakomite ale trzeba grać na poziomie wyższym niz normal bo niżej to strata czasu za łatwo