Najciekawsze materiały do: Tyranny: Bastard's Wound
Obsidian Entertainment pyta graczy o zdanie na temat DLC
wiadomość3 października 2017
Studio Obsidian Entertainment najwyraźniej poszukuje złotego środka dla swoich przyszłych produkcji – zespół postanowił wsłuchać się w opinie graczy i zapytać ich o zdanie na temat DLC.
Bastard's Wound - dziś premiera drugiego dodatku do Tyranny
wiadomość7 września 2017
Dziś wieczorem na Steamie ukaże się drugie rozszerzenie do gry RPG Tyranny od studia Obsidian Entertainment. W Bastard's Wound pojawi się m.in. nowa lokacja, a oprócz samego płatnego DLC ukaże się też darmowa aktualizacja.
Tyranny: Bastard’s Wound z datą premiery
wiadomość23 sierpnia 2017
Na trwających targach gamescom w Kolonii zademonstrowano zwiastun Tyranny: Bastard’s Wound, rozszerzenia do ubiegłorocznej gry RPG Tyranny. Poznaliśmy również datę premiery.
Mam nadzieję, że Tyranny 2 to tylko kwestia czasu. Osobiście gra przypadła mi dużo bardziej do gusty niż Pillars of Eternity, który swoją droga też jest dobry. Mimo to Tyranny oferował ciekawsze spojrzenie na świat w tejże produkcji i większy wachlarz możliwości wyboru rozwiązywania poszczególnych zadań.
W Tyranny dało się odczuć że paru rzeczy w grze brakuje (poza optymalizacją bo na ten aspekt Obsydian w ogóle uwagi nie zwraca, loadingi kilkukrotnie dłuższe niż w Wiedźminie), towarzysze nie mieli wiele do powiedzenia, frakcje sojuszników słabo rozbudowane, a gra skończyła się w dziwnym momencie.
To rozszerzenie powinno być za darmo, bo nie wyrobili się w czasie bądź nie zmieścili w budżecie żeby grę zrobić w 100%, jednak nie miałem odczucia że coś wycięto i uważam ze Tyranny to naprawdę świetna gra i czekam na kontynuację bardziej niż na PoE 2.
przeszedlem podstawke dwa razy, raz bedac totalnym dupkiem w imie sloganu "jak dobrze byc zlym" ;)
drugi raz bedac czlowiekiem o dobrym sercu, otoczonym tym co na wskros zle, i to bylo bardzo fajne, kazda twoja decyzja nawet gdy dobra, miala tez zle strony... i to bylo takie prawdziwe, bedac bohaterem czasem musimy mierzyc sie z tym, ze nie kazdy nasz ruch bedzie krystalicznie dobry, zycie to przeciez odcienie szarosci. i wlasnie tak to wygladalo jezeli chodzi o Tyranny i probe bycia dobrym w swiecei zlych wartosci. - czekam na ten dodatek, mam nadzieje ze rozbuduje pewne sytuacje, swoja droga chcialbym zobaczyc tez 2 na tym samym systemie
Może mi ktoś powiedzieć na ile godzin to DLC wystarcza? i czy gra się w nie osobno, czy jest ono połączone z podstawową wersją gry?
Moja ocena 5.0
Interesujący koncept miasta pod starymi murami. Intryga polityczna i zależności miedzy mieszkańcami są nieźle nakreślone. Gdy stopniowo odkrywamy karty Bękarciej Rany dochodzimy do wniosku że pozostaje nam wybór miedzy złem a złem. Niemniej jednak całość jakoś nie wciągała, nie czułem parcia by ciągle wracać do produkcji. W ostatecznym rozrachunku ukończyłem ją chyba dopiero po 10 dnia.
Z racji umiejscowienia akcji lokacje w większości niestety to eksploatacja podziemna. ( cztery/pieć questów jest w innych częściach Taras ). Zagadki związane z dopasowywanie kluczy o ile można je nazwać łamigłówkami są bardzo prymitywne.
W podstawce nie ma wielu towarzyszy, a i tu wbrew moim cichym oczekiwania nie spotykam nikogo nowego. Jednakże najlepszą elementem dodatku jest możliwość pomocy Barikowi. Niestety dopiero w III akcie.
Ogólnie zadania związane z Barikiem i Zwrotką są na tyle osobiste iż jestem przekonany o ich wycięciu z podstawowej wersji co jest moim zdaniem dość słabym i widocznym zagraniem.
Wie ktoś jak zaczac ten dodatek?
spoiler start
po zajęciu pierwszego terytorium w akcie II powinieneś dostać pismo z zadaniem udania się do Bękarciej Rany.
spoiler stop
Jednak czytałem iż czasami występuję problem iż wiadomość nie przychodzi. Paradoks radzi użyć komendy konsoli, aby to naprawić: setglobalvalue 0106_Main_Quest_Advancement 18
Spowoduje to powrót do stanu, w którym kwalifikujesz się do wiadomości , więc podczas następnej podróży powinieneś otrzymać go.
https://forum.paradoxplaza.com/forum/threads/bastards-wound-quest-not-triggering.1043001/