Najciekawsze materiały do: Railway Empire
Railway Empire - Railway Empire Cheat Mod
modrozmiar pliku: 13,8 MB
Railway Empire Cheat Mod to modyfikacja do gry Railway Empire, której autorem jest benfolka.
Railway Empire - poradnik do gry
poradnik do gry1 marca 2018
Poradnik do Railway Empire to kompletny tutorial, który nauczy Cię budować tory, sygnalizatory (semafory), uruchamiać gałęzie przemysłu i pomoże przejść kampanię. Nie zapomnieliśmy o poradach na start czy rozdziale Jak zarabiać w Railway Empire.
Nadjeżdża sequel urokliwej strategii o budowie kolei; trafi do Game Passa
wiadomość22 sierpnia 2022
Kalypso Media zapowiedziało kolejową strategię Railway Empire 2. Tytuł zadebiutuje w przyszłym roku na PC oraz konsolach PS5, Xbox Series X|S i Nintendo Switch. Produkcja ma również trafić do biblioteki Xbox Game Pass.
Railway Empire od dziś za darmo w Epic Games Store [Aktualizacja]
wiadomość10 września 2020
Dziś o godzinie 17:00 czasu polskiego na platformie Epic Games Store udostępnione za darmo zostaną dwie kolejne gry – Railway Empire oraz Where The Water Tastes Like Wine. Produkcje będzie można przypisać do swojego konta do 17 września.
Railway Empire - zapowiedziano strategię ekonomiczną od autorów Patrician IV
wiadomość24 lutego 2017
Studio Gaming Minds i firma Kalypso Media zapowiedziały grę Railway Empire. Będzie to strategia ekonomiczna, w której zajmiemy się rozbudową sieci połączeń kolejowych w Stanach Zjednoczonych w XIX i XX wieku.
Pociąg do gier, czyli sentymentalna podróż po grach kolejowych
artykuł28 stycznia 2018
Kolejowe gry to ten rodzaj rozgrywki, który powstał w wyniku ogromnej miłości do kolei. Postanowiliśmy przypomnieć najlepsze gry z pociągami, ale również te, o których zwyczajnie warto pamiętać. Przed Wami kawał niesamowitej historii kolei w świecie gier.
Gra gorsza od wszystkich wcześniejszych Railroad Tycoon-ow.
Minusy:
1) Scenariusz opiewa na okres czasu. Tylko w piaskownicy można zacząć od roku 1830 aż do lat 1900+. Scenariusz blokuje Cię na okresach np od 1830 do 1851. Dalej technologią nie pójdziesz dalej. Chyba że zaczniesz scenariusz od 1850. - wielki minus. W Tycoon-ach grałeś grałeś i jeszcze raz grałeś nawet w roku 2100+....
2) Po 15 latach masz wsyztsko lub wszytsko jest zablokowane przez graczy AI lub Ciebie. Nie masz już miast do których możesz doprowadzić kolej. Jest OGRANICZENIE DO 2 STACJI KOLEJOWYCH NA MIASTO!!!!.... czyli daje to w sumie tylko 8 możliwych torów do miasta... PORAŻKA. W Tycoonie nie było żadnego ograniczenia.
3) Do miasta można dorobić (rok1845) tylko 1 budynek specjalny do każdego miasta. Nie to co w tycoonie można było zbustować pasażerów/pocztę kilka fabryk ipt... Tutaj w Railway Empire można wybudować TYLKO 3 FABRYKI I 1 BUDYNEK SPECJALNY na 1 miasto.
4) MAPY SA TAK MAŁE ŻE AŻ WKURZAJĄ..... tyle miast co kot napłakał.
5) W tabelach informacyjnych na temat giełdy/ papierów wartościowych jest tak mało informacji że aż boli. Nie można pokazać roku przedniejszego nie ma podsumowania miesiąca. TAK MAŁO zawartych zmiennych..... a ten podział na kwartały powoduje że nie grasz na poziomie prędkości 1 lecz cały czas śmigasz na 2.
6) Prędkość gry.... 0 1 2.... serio ????? nie dało się więcej ? co to gra na komórkę? a grze 1/2 czasu 1/4? ŚMIESZNE!!!!!!!
7) MAGAZYNY - budynek który bardzo mnie zaciekawił. Myślałem uda się coś pokombinować i stworzyć ciekawy system logistyczny... Dupa... MAPA mała odległości miedzy budynkami/miastami/fabrykami małe nie ma gdzie postawić systemu. A do tego tylko 8 miejsc w magazynie a sam magazyn zajmuje prawie połowę miejsca całego dużego miasta....
8) Stacje odbierają tylko to co chcą . NIE PRZEKAZUJĄ DALEJ SUROWCÓW.... potrzebne są osobne tory do innych miast lub próba zmieszczenia gdzieś MAGAZYNOW KTORE i tak nie przyjmują pasażerów/poczty itp....
9) Gdy już masz duża ilość pieniędzy... nie ma co robić... wszystkie miasta zajęte , wszystkie fabryki przejęte... Nie da się zmniejszyć przychodów przeciwnika budową KONKURENCYJNEJ fabryki lub konkurencyjnej stacji... Musisz przez 10-20 lat zbierać pieniądze i dopiero wtedy spróbować wykupić całą KONKURENCYJNA FIRMĘ KOLEJOWĄ..... porażka 30min nic nie robienia puszczenia gry na prędkości 2 i czekania na pieniądze.... A jak już wykupiłeś firmę... poprawianie... i znowu czekanie 10-20 lat na pieniądze.... GG
Plusy
1) Ciekawie wprowadzony pomysł technologii. Chodź w Tycoona potrzebowałeś się nauczyć kiedy miasta/fabryki nie przyjmowały już niektórych towarów i przed dostarczeniem do odbiorcy potrzebowałeś innej fabryki przetwórczej.
2)Prosty interfejs
3) Aukcje pracowników / szkodzenie przy użyciu szpiegów/bandytów/handlarzy
4) Ogólny system pracowników i ich zadowolenie. - chodź bardzo mało rozwinięte
Podsumowując
Porażka, dno, TO NIE JEST NASTĘPCA WIELKIEGO NIEPOWTARZALNEGO Railroad Tycoon 3 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Z tego co się dowiedziałem podobno ma być PL ale napisy. Lecz na premierę w wersji PL na steam będziemy musieli poczekać , wszystkie wersje box na terenie PL maja mieć możliwość aktywacji na steam
Tak wiem ale to inny kanał dystrybucji, Ci co kupują bezpośrednio na steam język polski będzie później. To potwierdzone źródło , ja fake-ów nie opisuje i nie wrzucam
Polski będzie później to znaczy? jaki czas? jakieś konkrety? Podpaliłem się kupując na steam a tu lipa
Dokładnie nikt tego nie zna ale wiem że prace są na zaawansowanym poziomie ale wiadomo jak to ktoś zewnętrzny tłumaczy wiec musimy poczekać. Wiem to od wydawcy gry info potwierdzone. Pozostaje czekać
No czegoś nie rozumiem. Wersja pudełkowa ma PL a na Steam-ie jeszcze pracują nad wersją PL!? Przecież to jest jedynie kwestia dołączenia plików językowych do gry.
No jest PL język już na stemie wyrobili się choć samo mówili że nie wiedzą czy zdąża ale zależało to od zewnętrznego zespołu który pracował nad naszym językiem
Gra gorsza od wszystkich wcześniejszych Railroad Tycoon-ow.
Minusy:
1) Scenariusz opiewa na okres czasu. Tylko w piaskownicy można zacząć od roku 1830 aż do lat 1900+. Scenariusz blokuje Cię na okresach np od 1830 do 1851. Dalej technologią nie pójdziesz dalej. Chyba że zaczniesz scenariusz od 1850. - wielki minus. W Tycoon-ach grałeś grałeś i jeszcze raz grałeś nawet w roku 2100+....
2) Po 15 latach masz wsyztsko lub wszytsko jest zablokowane przez graczy AI lub Ciebie. Nie masz już miast do których możesz doprowadzić kolej. Jest OGRANICZENIE DO 2 STACJI KOLEJOWYCH NA MIASTO!!!!.... czyli daje to w sumie tylko 8 możliwych torów do miasta... PORAŻKA. W Tycoonie nie było żadnego ograniczenia.
3) Do miasta można dorobić (rok1845) tylko 1 budynek specjalny do każdego miasta. Nie to co w tycoonie można było zbustować pasażerów/pocztę kilka fabryk ipt... Tutaj w Railway Empire można wybudować TYLKO 3 FABRYKI I 1 BUDYNEK SPECJALNY na 1 miasto.
4) MAPY SA TAK MAŁE ŻE AŻ WKURZAJĄ..... tyle miast co kot napłakał.
5) W tabelach informacyjnych na temat giełdy/ papierów wartościowych jest tak mało informacji że aż boli. Nie można pokazać roku przedniejszego nie ma podsumowania miesiąca. TAK MAŁO zawartych zmiennych..... a ten podział na kwartały powoduje że nie grasz na poziomie prędkości 1 lecz cały czas śmigasz na 2.
6) Prędkość gry.... 0 1 2.... serio ????? nie dało się więcej ? co to gra na komórkę? a grze 1/2 czasu 1/4? ŚMIESZNE!!!!!!!
7) MAGAZYNY - budynek który bardzo mnie zaciekawił. Myślałem uda się coś pokombinować i stworzyć ciekawy system logistyczny... Dupa... MAPA mała odległości miedzy budynkami/miastami/fabrykami małe nie ma gdzie postawić systemu. A do tego tylko 8 miejsc w magazynie a sam magazyn zajmuje prawie połowę miejsca całego dużego miasta....
8) Stacje odbierają tylko to co chcą . NIE PRZEKAZUJĄ DALEJ SUROWCÓW.... potrzebne są osobne tory do innych miast lub próba zmieszczenia gdzieś MAGAZYNOW KTORE i tak nie przyjmują pasażerów/poczty itp....
9) Gdy już masz duża ilość pieniędzy... nie ma co robić... wszystkie miasta zajęte , wszystkie fabryki przejęte... Nie da się zmniejszyć przychodów przeciwnika budową KONKURENCYJNEJ fabryki lub konkurencyjnej stacji... Musisz przez 10-20 lat zbierać pieniądze i dopiero wtedy spróbować wykupić całą KONKURENCYJNA FIRMĘ KOLEJOWĄ..... porażka 30min nic nie robienia puszczenia gry na prędkości 2 i czekania na pieniądze.... A jak już wykupiłeś firmę... poprawianie... i znowu czekanie 10-20 lat na pieniądze.... GG
Plusy
1) Ciekawie wprowadzony pomysł technologii. Chodź w Tycoona potrzebowałeś się nauczyć kiedy miasta/fabryki nie przyjmowały już niektórych towarów i przed dostarczeniem do odbiorcy potrzebowałeś innej fabryki przetwórczej.
2)Prosty interfejs
3) Aukcje pracowników / szkodzenie przy użyciu szpiegów/bandytów/handlarzy
4) Ogólny system pracowników i ich zadowolenie. - chodź bardzo mało rozwinięte
Podsumowując
Porażka, dno, TO NIE JEST NASTĘPCA WIELKIEGO NIEPOWTARZALNEGO Railroad Tycoon 3 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mircin25 dzięki za ten tekst. Długo czekałem na tą grę i z tego co widzę to nie jest nic warta.
Trochę pomieszałeś. Gra nazywa się Railway Empire, a nie Railroad Tycoon 4. Nigdy nie miała być następcą Tycoon'a i tak należałoby ją oceniać.
Dla mnie jako osoby nie grającej w w/w tycoon'y, w RE gra mi się dosyć przyjemnie... Oczywiście są minusy, ale nie ma aż takiej tragedii o której mowa u Marcin25. Na pewno nie jest to dno, ba do dna bardzo wiele brakuje! Zagrajcie i sami oceńcie...
Trochę dramat, jak się mocno rozbuduje linie to pociągi zaczynają się gubić, mimo semaforów i potrafią stać na czerwonym w nieskończoność
Ta gra ma od alfy problemy z semaforami i wczoraj w drugim scenariuszu (Baltimore) narobiłem się jak wół, żeby mi się pociągi nie blokowały, a mimo 4 torów musiałem podpiąć 6 linii i zrobił się dramat.
Wie ktoś jak MANUALNIE wybierać załadunek dla pociągu? Ustawiam w opcjach linii "ręcznie" i pociąg zasuwa na pusto, bo nie ma nigdzie opcji, żeby wybrać załadunek na danej trasie.
ktoś w to gra? Czy tylko ja uważam że ta gra jest problematyczna pod względem nawigacji lub też rozmieszczania lini, oznaczen czy samej kolei itd.? Rozgrywam samouczek i szlag mnie chwilami trafia bo po najzwyczajniej w świecie wszystko mi się je**e, jakoś tak nieintuicyjnie jest...dziwnie... chwilami niezrozumiale.
Czy ktoś grał w Transport Fever i Railway Empire na tyle żeby powiedzieć co wydaje się lepsze i jakie plusy i lub minusy ma Railway Empire w porównaniu z Transport Fever. Ja mam Transport Fever i gra ma kilka minusów ale generalnie uważam ją za dobrą, wczesniej chciałem kupić Railway Empire ale z tego co zobaczyłem na youtube to nie widzę za wiele plusów w porównaniu z Transport Fever ,a minusy są wedle mnie zbyt duże żeby majac Transport Fever wydawać kasę na tą grę która jest prawie trzy razy droższa od Transport Fever.
Mam problem z tą pozycją: otóż gra uparcie odpala się (ver GOG) na zintegrowanej karcie. I mimo że zmieniłem w panelu nVidii na dedyk to i tak menda odpala się na intelu przez co gra ma pół fps i nie da sie grać. Ktoś wie co można z tym zrobić?
co już zrobiłem i nic nie dało:
- nowy ster do nVidia
- skasowałem intela i zainstalowałem ponownie (nawet na skasowanym intelu gtx nie zaskoczył)
- odpalałem na adminie i nic
- odpalałem na zgodności z innym systemem i nic
- zmieniłem ustawienia globalne gtxa i nic
- ściągnąłem niby inną wersję gry i nic
... nie mam już pomysłów
Jestem już na 3 scenariuszu, po kilku godzinach wszystko idzie płynnie i zrozumiale, choć do tej pory uważam, że opis (a właściwie brak) opcji, przycisków i funkcji jest żałosny.
Spokojnie stawiam już rozległe sieci z przecinającymi się torami, postojami, przeróbką towarów. Nie korzystałem jeszcze z magazynów i próbuję powoli ogarnąć temat pociągów ekspresowych, ale sporo trwało, zanim doszedłem do takiego etapu zrozumienia gry.
Gierka jest przyjemna dzisiaj skończyłem kampanie jest strasznie krótka (mam nadzieje że będą jakieś dlc albo dodatkowe kampanie )
W życiu prywatnym pracuje w pkp także trochę jestem obeznany w temacie
naprawdę podobał mi się system układania linii kolejowych semafory też działają tak jak powinny i rozjazdy
Największy minus to strasznie niski poziom konkurencji,
są stanowczo zbyt prości do pokonania, co jest dziwne bo ustawiając sobie na realistyczne zachowanie pociągów , ich pociągi dalej jeżdżą jak chcą , jeden najeżdża na drugi, nie zatrzymują się na semaforach, nie przepuszczają, dlatego tez przeciwnicy zawsze będą mieli więcej pociągów.
A ich linie kolejowe są tak ubogie że przejmując firmę przeciwnika nie ma najmniejszego sensu przejmować wszystkich torów i stacji, lepiej to wywalić i postawić według własnego uznania
Wielki plus za magazyny
w początkowej fazie gry zastanawiam się jak je wykorzystać mądrze, i wcale ich tak naprawdę nie używałem, ale później okazało się ze strasznie usprawniają logistykę miedzy miastami co jest mega fajne
gierce daje mocne 9/10
dawno tak przyjemnie nie spędziłem czasu przy jakiejś grze
To ja wracam do gierki i czas odblokowac wszystko w piaskownicy :D
Spodziewałem się czegoś lepszego. Niedawno grałem w Transport Fever i pomimo niedociągnięć uważam TF za znacznie lepszą grę.
- Przeciwnik AI oszukuje. Jego pociągi przenikają przez siebie. Twórcy poszli na łatwiznę. AI robi jeden tor i puszcza mnóstwo pociągów. Jeśli przejmiesz firmę przeciwnika, na wszelki wypadek pociągi są automatycznie "sprzedawane".
- Mapy małe. Kampania bardzo krótka. Spodziewałem się 2x więcej. To zaledwie kilka misji w ograniczonym przedziale czasowym.
- Gra jest ładna, ładniejsza niż TF, ale mniej urozmaicona.
- System semaforów jest w sumie podobny jak w TF - tam na początku były problemy ale już nie ma.
- Wagony są chyba teleportowane. Pociąg zabiera z jednego miasta pasażerów, a wraca z towarami i tak w kółko. Skąd oni te wagony biorą? W TF ustalasz jakie wagony mają jechać i pociąg co najwyżej wraca pusty. Tutaj samo uruchomienie ręcznego przydziału towarów jest wykonalne chyba tylko z poradnikiem na YT.
- Budowa torów jest dla odmiany bardziej przyjemna i łatwiejsza niż w TF, gdzie są problemy z łączeniem odcinków czy kształtowaniem terenu.
Gra wciąga i nie jest zła, ale weteran tycoonów będzie czuł niedociągnięcia i uproszczenia. Jak już na dobre wciągniesz się w rozgrywkę, kampania kończy się, to pewnie pole do tworzenia DLC.
Witam, na stronie muve.pl jest sprzedawana w języku polskim wiem bo sam w nią gram od momentu gdzie tylko pojawiła się jej premiera. ;) Jeden jest tylko minus bo brakuje mi kolejnych epok ery np. brak ery XXI wieku ;_(
Transport Fever przy swoich ograniczeniach jest x razy lepszą grą, choć gra w ciut innej kategorii. Railway Empire wydaje się uproszczonym z ciut ulepszoną grafiką (ale pogorszonym interfejsem) Railroad Tycoon 3, przy czym RT3 był w stanie mnie wciągnąć w kilkudniową rozrywkę, RE odinstalowałem po niecałej godzinie granie.
- Gorszy interfejs (pod każdym względem).
- te same nielogiczne zachowania co w RT3 (przenikanie się pociągów).
plusów nie dostrzegłem.
Podpisuje się pod wszystkim co napisał tu Mircin25.
Bardzo fajna gra, którą kupiłem "ot tak" z ciekawości, co zmieniło się od czasów Transport Giant czy Cities in Motion - gra spełniła moje oczekiwania i uważam ją za solidny tytuł i must play dla każdego fana strategii ekonomicznych
Plusy:
+ Choć krótka to jednak wciągająca kampania o podłożu historycznym, w której łączymy Wschodni brzeg USA z Zachodnim.
+ Mnóstwo pociągów z podziałem na kilka okresów technologiczno-historycznych
+ Rozbudowa miast (z byle wsi możemy zrobić metropolie)
+ Sporo różnych towarów do przewiezienia i wyprodukowania
+ Efekt "jeszcze jednej linii"
+ Podział na grę dla tych, dla których pociągi są przezroczyste i dla tych którzy wiedzą co to jest bocznica
Minusy:
- kampania mogłaby być rozszerzona o kolejne okresy
- na poziomie normalnym przeciwnicy nie stanowią kompletnie żadnej konkurencji
Plus za to ,że ktoś podjął się takiej produkcji,natomiast minusów jest niestety dużo...AI przeciwnika słabe,dosyć łatwo i szybko można dorobić się dużych pieniędzy, co niestety robi z rozgrywki nudną po jakimś czasie. Dużo rzeczy jest na plus ,ale wydaje mi się,że na ostatniej prostej czegoś jednak zabrakło i jak to często bywa ,wydano tytuł z wieloma znaczącymi wadami. Chciałbym dać wysoką ocenę,ale niestety...
Ładna grafika, całkiem sprawny system kładzenia torów (w porównaniu z konkurencją) i z plusów to by było na tyle. Model gry jest bardzo mocno uproszczony a jednocześnie w czwartej kampanii zaczynają się trochę bardziej wymagające zadania. Problem w tym, że ta gra jakoś nie wciąga, fabuła nie porywa. Na wspomnianej czwartej kampanii powinęła mi się noga, nie wypełniłem jednego z zadań w wymaganym czasie, przez co kampania została przegrana i pomimo tego, że robiłem zapisy gry i mógłbym swój błąd zapewne za drugim razem naprawić, to jakoś mi się nie odechciało...
Fajność tej gry tkwi w prostocie. Nie jest wymagająca, interfejs bardzo czytelny, a kładzenie nowych torów jest dziecinnie proste. W dodatku pojawiają się nam przed nosem częste wiadomości dotyczące ówczesnej historii jak np. wynalezienie telegrafu, czy wojna secesyjna. Daje to grze fajnego klimatu, a to sprawia, że gra wciąga na długie godziny.
Oczywiście nie wszystko działa tak jak powinno. Jeśli się nie będzie dobrze stawiało sygnalizacji, to pociągi potrafią szaleć i jeżdżą innymi trasami niż powinny. Ale najbardziej mnie zabolał fakt, że gra kończy się dopiero w 1930 roku. Dlaczego oni ominęli najciekawsze czasy dla kolei? Nie wiem dlaczego, ale zawsze żyłem w przeświadczeniu, że tą grę można dotoczyć gdzieś daleko w przyszłość. Trochę zawód.
Szkoda też, że mapa Polski (tylko zachodniej) jest w dodatku. Podstawka pozwala tylko na granie w USA.
Wqrwia mnie w tej grze i oczywiście w innych podobnych, że stacja kolejowe czy mijanki buduje się na głównej mapie, co tworzy chore wręcz figury na mapie, że pociągi nie mieszczą się na mijance, że duża stacja kolejowe ze swoimi rozjazdami potrafi niemal sięgnąć kolejnej stacji, a czasem trzeba kasować całe połączenie między miastami by rozbudować stację kolejową. Prawda jest taka że Rail Road Tycoon z 1990 wciąż rządzi, a twórcy powinni powrócić do tamtych rozwiązań że stacje kolejowe i mijanki zajmują jedno pole, a nie pół mapy jak tutaj i w podobnych nowych grach!!