Najciekawsze materiały do: Human: Fall Flat
Devolver znowu to zrobił, pokaz tych 4 gier zapamiętamy na długo
wiadomość9 czerwca 2023
Firma Devolver Digital tradycyjnie nie zawiodła, przygotowując prezentację, która poza absurdalnymi scenami pokazała również cztery obiecujące produkcje.
Nowe sterowniki od AMD i Nvidii, współzałożyciel Sledgehammer Games na czele nowego studia i inne wieści
wiadomość5 lutego 2019
Dziś piszemy o kolejnych sterownikach od firm Nvidia i AMD, wynikach sprzedaży i dodatkowej zawartości w grze Human: Fall Flat i nowym studiu utworzonym pod skrzydłami Take-Two Interactive Software i 2K Games. Witajcie w wieściach ze świata - codziennej porcji krótkich wiadomości.
10 indyków, które sprzedały się lepiej niż wysokobudżetowe hity
artykuł2 sierpnia 2021
Nie zawsze to, co sprzedaje się najlepiej jest grą AAA. Zestawienie indyków, które osiągnęły ogromny sukces pokazuje, jak ważny jest pomysł i odrobina szczęścia, które przekładają się na wybuch popularności w Internecie.
Szkoda że gra jest krótka , ale i tak warta wydania tych 15 €. Zabawa fizyką sprawia frajde , choć same " Zagadki " nie są trudne. W grze tez zauważyłem 2 bugi które umożliwiły mi przejście dalej " Innym sposobem "
jak włączyć tą grę w trybie kooperacji ?
Jakie to jest dobre! Chyba najlepsza gra, w której kooperacji jest tyle co śmiechu :D Całość tylko 4,5h również z bezsensownym bieganiem i wygłupami. Sprawdza się znakomicie na głupawkowy wieczór ze znajomymi. Mam nadzieję, że jak najszybciej zostaną udostępnione narzędzia i zobaczymy wiele map od społeczności :)
Dobra gra ale tylko na 5-10 godzin zabawy. Potem sama nuda. Gdyby nie warsztat steam to wątpie by ta gra miała pozytywne recenzje...
Ja w grze mam już ponad 70 godzin a jeszcze ani troche mi sie znudziła i nadal aktywnie w nią gram. niby mało kontentu bo w tym workshopie na mój gust to nic sensownego (oprócz fajnych skinów i paru perełek) nie ma ale i tak kiedy dodają nowy poziom to ja z moim kolegą cieszymy sie jak dzieci
Już myślałem, że ocenię grę na mocne 7, ale niestety na jednej planszy grę da się popsuć (katapultę można przesunąć tak, że jej przednia koła spadają z pagórka i nie da się już jej wycofać - a wystarczyło zablokować taką możliwość jakąś belką). Reset lokacji oznacza powtarzanie ok. godziny rozgrywki, a na to już nie miałem siły.