Najciekawsze materiały do: Fallout 4: Vault-Tec Workshop
Zapowiedziano Fallout 4: Game of the Year Edition
wiadomość10 sierpnia 2017
Dobra wiadomość dla wszystkich, którzy wciąż noszą się z zamiarem zakupu czwartej odsłony cyklu Fallout. Oficjalnie zapowiedziano bowiem Fallout 4: Game of the Year Edition, a zatem wydanie, w którym oprócz podstawowej wersji gry otrzymamy wszystkie dotychczasowe dodatki i aktualizacje.
Dziś premiera DLC Vault-Tec Workshop do Fallouta 4
wiadomość26 lipca 2016
Pozwalające na budowę i zarządzanie swoją kryptą rozszerzenie do Fallouta 4 – zatytułowane Vault-Tec Workshop – debiutuje dziś na PC, PlayStation 4 i Xboksie One. Dodatek zbiera jak na razie mieszane oceny w serwisie Steam.
Fallout 4: Vault-Tec Workshop zadebiutuje 26 lipca
wiadomość13 lipca 2016
Studio Bethesda poinformowało, że 26 lipca do sprzedaży trafi Fallout 4: Vault-Tec Workshop, czyli przedostatnie rozszerzenie dla zeszłorocznego RPG-a. DLC pozwoli na wybudowanie własnego schronu przeciwatomowego oraz eksperymentowanie na jego mieszkańcach.
Najlepsze mody do gry Fallout 4 – edycja druga (styczeń 2017)
artykuł5 stycznia 2017
Fallout 4 żyje dzisiaj dzięki twórcom modów. Wybraliśmy kilkanaście modyfikacji, które uprzyjemnią powrót na postapokaliptyczne pustkowia.
Te DLC oprucz far harbor są żałosne. Po co mi jakieś gówna do robienia jakiś domów mebli i bezsensownych rzeczy z których mało co się korzysta. Bodajrze wyszły już 3 takie niepotrzebne dlc zamiast tego mogli by zrobić jakąś kolejną fabułe.
Wszystkim się nie dogodzi. W Skyrim ludzie narzekali ze nie można zbudować własnego domu i zaczął się wyścig modów które na to pozwalały aż tu nagle dodano tą możliwość w dodatku Hearthfire. W F4 już od samego początku można było zbudować nie tylko dom (czy raczej pełny dziur, kontener z oknami, meblami, itp) tylko pełni funkcjonalna samowystarczalną bazę z uzbrojonymi po zęby mieszkańcami. Kolejny dodatek dał możliwość zbudowania fabryki, a teraz, będzie można zbudować kryptę. Dla niektórych to faktycznie badziewny mod (że nie wspomnę o cenie) ale jednak są tacy który już zacierają rączki i w myślach projektują kryptę i choć sam nie zaliczam się do tych osób, chętnie zobaczę filmiki osób które takowe zbudują.
Jak miło, super ;)
Bawi mnie to że ludzie narzekają że po co taki dodatek, że simsy, że nie warte pieniędzy, a moim zdaniem bardzo ciekawa rzecz, w połączeniu tym bardziej z dodatkiem dającym nam do dyspozycji maszyny do produkcji różnych przedmiotów. To jest grą o otwartym świecie, więc dodatki mają go wzbogacać w kolejne bajery co twórcy właśnie robią. I przestańcie narzekać że drogo, bo 20 zł to moim zdaniem bardzo mało i skoro ktoś miał ponad 200 żeby kupić grę to co za problem dać 20?? Wiadomo, nie chcesz to nie kupuj ale ja kupię z przyjemnością, bo dla mnie od początku brakowało mi możliwości stworzenia własnej krypty. Choć nie powiem, bo Far Harbor to świetny dodatek za który autorom się należą wielkie dzięki, bo teren i fabuła w nim są na najwyższym poziomie
Choć mało jeszcze wiem o dodatku, zakładam że będzie to jakaś odmiana (uzupełnienie, rozwinięcie?) Fallouta Shelter, w którego jeszcze nie grałem, choć mam go na smartfonie.
Mogę też napisać że Vault-Tec świetnie będzie uzupełniać i wzbogacać, wielki świat Fallouta 4 i tak trudny do ogarnięcia..
..no dobra, na ostatni dodatek, wzmacniany fabularnie - bardziej czekam ;)
Wykonałem zaledwie wstępne oględziny zawartości dodatku i oczyściłem teren pod budowę i już na tym etapie postanowiłem dezaktywować dodatek. Nie mam pojęcia jak liczna może być społeczność krypty ale wielkość terenu robi wrażenie i odstrasza. To po prostu nie dla mnie. Z niecierpliwością jednak czekam na pojawienie się projektów innych bardziej zainteresowanych ludzi.
Fajnie byloby, gdyby wypowiadali tu sie ludzie którzy maja cos pozytywnego do powiedzenia o tym DLC jak i o Fallout 4 a nie te zalosne gnidy co tylko pisac ze cos jest 'gówno' umia i nic ich nienawisci nie wyleczy. Chlopaki wypierdalajta.
Poza tym zdążyłem zauważyć że dodatek ma na początku całkiem ciekawe misje, oraz sporo eksploracji, jako że przestrzeń budowy Krypty (podziemna ;)) jest imponująca pod względem rozmiarów.
Póki co jedynie rozejrzałem się po podziemiach, to miejsce jest OGROMNE, jak komuś uda się całość zagospodarować to doprawdy chylę czoła. Ja póki co nie mam weny na budowę, nawet do końca nie wiem od czego zacząć, pobudowałem trochę podług i ścian na około pierwszej jaskini ale chyba poczekam na jakieś tutoriale jak się za to sensownie zabrać :)
nie dodając ani nowych obszarów jak Far Harbor, ani konkretnych wątków fabularnych?
Dodaje wielkie obszary pod ziemią, elathir oraz "konkretne wątki fabularne". Są tam także "elementy RPG", bynajmniej nie "drugorzędne".
Rzeczy zdobyte w tym dodatku podnoszą jakość całej gry, łącznie z umiejętnościami. To nie jest tylko "budowanie" elathir.
jak chcę RPG to sięgam po RPG. Gry, w których te elementy się miesza spłycają oba. A wbrew powszechnym śmieszkom, simsy budowanie maja naprawdę fajne ;)
Znam tę grę na tyle, elathir, aby powiedzieć, nie masz racji z tym "spłycaniem". F4 dlatego ma takie powodzenie, że jako "mieszanka" "nie spłyca" a dodaje zabawy i satysfakcji w elementach "RPG" i "budowania".
Ten dodatek powinien być w podstawowej wersji gry. Mam wrażenie że ten element został wcześniej wycięty. Ja go zakupiłem wraz z innymi dodatkami. Jakbym go kupił oddzielnie to dałbym inną ocenę. Daję ocenę 8.0/10 ponieważ zbudowałem nawet fajny bunkier.
Moja ocena 3.0
Nie da się ukryć iż jest to najbardziej rozbudowany dodatek ze wszystkich Workshop.
Chyba najwięcej nowych elementów których budowa, gdy złapiemy bakcyla - dość wciąga, acz składanie poszczególnych pomieszczeń które nie chcą się połączyć dość irytuje.
Wyjątkowo konstrukcyjne DLC posiada mini fabułę. Sztuka czterech postaci ( w tym główny bohater ) w której najbardziej charakterystyczna jest Clem – pozytywny naiwniak służący nam ochoczo do testów.
Kłamstwem jest to iż kopiemy w ziemi by przygotować miejsce pod nasz bunkier. Prawda jest taka że odgruzowujemy istniejące tunele natrafiając na kolejne jaskinie i wrogo nastawione lokatorów. Czasami nawet znajdujemy alternatywne wyjścia na powierzchnie. Po drodze znajdujemy sporo komponentów wiec w teorii nie trzeba martwić się o surowce.
Dla mnie bardzo słaby dodatek ponieważ nie koniecznie tego szukam w Falloucie. Powiedzmy ze moja krypta ma ręce i nogi, ale w porównaniu z dziełami innych użytkowników na filmikach to wygląda jak blaszak przy magazynowy. Wydaje mi się że osoby lubiące budować będą się dobrze bawić
DLC zdecydowanie nie dla każdego, ale według mnie ma swój urok. Spędziłem dobre kilkanaście godzin na budowie krypty. Według mnie o wiele lepsze niż DLC Automatron, które daje jednego średniej długości questa i roboty do budowy.
Największy minus jest taki, że niestety budowanie w Falloucie 4 jest źle zrobione od podstaw i często są problemy z łączeniem pomieszczeń. Trzeba czasem sobie pomagać różnymi sztuczkami żeby coś połączyć.
Oprócz tego DLC nie oferuje w zasadzie żadnych questów. Jedynie około 4 mini zadania na zasadzie znajdź część i zbuduj coś w swojej krypcie. Cała reszta to budowanie własnej bazy, bo w końcu na tym polega ten dodatek.