Najciekawsze materiały do: Fallout 4: Contraptions Workshop
Zapowiedziano Fallout 4: Game of the Year Edition
wiadomość10 sierpnia 2017
Dobra wiadomość dla wszystkich, którzy wciąż noszą się z zamiarem zakupu czwartej odsłony cyklu Fallout. Oficjalnie zapowiedziano bowiem Fallout 4: Game of the Year Edition, a zatem wydanie, w którym oprócz podstawowej wersji gry otrzymamy wszystkie dotychczasowe dodatki i aktualizacje.
Fallout 4 – zapowiedziano nowe dodatki oraz obsługę okularów HTC Vive
wiadomość13 czerwca 2016
Podczas konferencji Bethesdy, towarzyszącej rozpoczynającym się we wtorek targom E3, twórcy Fallouta 4 przedstawili kolejne trzy planowane rozszerzenia dla tytułu - Contraptions, Vault-Tec i Nuka World. Zapowiedzieli również, że w 2017 roku gra otrzyma wsparcie dla okularów wirtualnej rzeczywistości HTC Vive.
Najlepsze mody do gry Fallout 4 – edycja druga (styczeń 2017)
artykuł5 stycznia 2017
Fallout 4 żyje dzisiaj dzięki twórcom modów. Wybraliśmy kilkanaście modyfikacji, które uprzyjemnią powrót na postapokaliptyczne pustkowia.
Napewno sie zaopatrze
Już się tym bawią i przyjaznych NPC zakuwają w dyby.
11/10
No nie ma tragedii jak przy pierwszym dlc z dodatkami do budowania w warsztatach przyjaznych osad.
Teoretycznie są to rzeczy które mogłyby być w modach
Mogły, ale póki co nie ma ;(
W sumie można na wyprzedaży czy obniżce, ale tylko jeśli tryb budowania Ci sie podoba.
Jak go pomijasz to ten dodatek nie jest warty uwagi ;)
To nie jest "kolejna zbroja dla konia" ;)
Rzeczywiście, są to kolejne nowości w opcjach warsztatowych - czyli dla tych którzy chcą i potrafią tymi opcjami się bawić.
Gdzie indziej już wspominałem o moździerzu fajerwerkowym w dwóch rodzajach - niby fajerwerki dość efektowne ale potrafią także regulować pogodę. Są także "smiecionośne" (śmiercionośne?) moździerze i nowe pułapki (choć skuteczność starych pułapek tylko wielce mnie rozbawiła) Są manekiny męskie i damskie, do prezentacji naszych ubiorów. Uzupełniają je jakieś gablotki do których jak na razie nic nie mogłem wstawić i trochę innych pół mebelkowych drobiazgów oraz ogromna ilość ozdóbek wszelkiego typu. Wyróżniają się podświetlane, solidne plakaty z gry - radocha. Bardziej poważni zapaleńcy budowania, mogą stawiać fabryki z windami i maszynami, wieże (konstrukcje) niemal pod niebo, stodoły, kible wiejskie gdzie nasza postać może usiąść do pamiątkowego zdjęcia.. i inne takie tam. Absolutnie docenieni zostali elektrycy - to pewnie jakieś hobby Amerykanów i popularność Wałęsy za oceanem. Złączki, przełączki, ziemne, naziemne, maszty i półmaszty - zwariować można z rozkoszy (jak się jest elektrykiem) ;) Na pewno o wielu dodatkach zapomniałem (n.p. o wagonach kolejowych) ale tyle tego, że.. że nic, trudno spamiętać a co dopiero używać. Czyli dobrze zrobiłem czekając z instalacją większej ilości modów.
Za dużo nawet do czytania, no nie? Ja też tak myślę ;)
Bethesdo... Zostaw markę Fallout i zajmij się nową odsłoną Elder Scrolls, bo to przynajmniej wam świetnie wychodzi...
DLC poświęcone temu aspektowi były więcej niż spodziewane, ale to nieco wykracza poza spodziewane. Ten dodatek może być poniekąd tym, czym Technic było dla Lego.
Pomysł uważam za bardzo udany. Kogo w Falloucie obchodzi stary, dobry Fallout - zignoruje DLC, natomiast niniejszym może się grze poszerzyć target zainteresowanych o wszelakiej maści sandboks-crafting-freaków a jej żywotność - wzrosnąć.
Marka ewoluuje w tyleż niespodziewaną co interesującą stronę i taki eksperyment uważam za bardzo OK, jak długo dzieje się to oprócz, nie zamiast. Jest to ten rodzaj nomen omen konstruktywnego szaleństwa, który mi się podoba.
Otóż to Rydygier - w Skyrim także pojawiły się takie dodatkowe możliwości, inicjowane przede wszystkim przez moderów. Kto chciał, korzystał z tych ee, "crafting freaków" i bawił się po swojemu ;)
Myślę że twórcy Fallouta 4 zauważyli jakie możliwości przedłużania i urozmaicania gry, niosą w sobie tendencje modowe Skyrima i rozwinęli je po swojemu.
To właśnie to "konstruktywne szaleństwo", sprawiło że postawiłem gry Bethesdy na pierwszym miejscu i wciąż poświęcam tym samym tytułom swój czas..
Kolejny dodatek do najlepszej gry roku.
Niedługo będzie Krypta do budowy ;)
Teraz każdy będzie mógł mieć solidny schron przeciwatomowy pod zdechłym ogródkiem.. wygląda to na musztardę po obiedzie, tyle że jakieś miniatomówki wciąż latają. Lecz ich siła i skuteczność tylko trochę przewyższa fajerwerki ;)
Dla eksperymentu, potraktowałem jeden z kamieniołomów (gdzie bandytów zawsze jak pcheł na starym psie) kanonadą z dział Minutemanów a potem ostrzałem z wielolufowych Grubasów ;)
Ze dwóch zginęło i to pewnie przypadkiem bo ze strachu spadli z drabin. ;) Tyle że jak efektownie i kolorowo to wszystko wyglądało ;)
I ziemia się trzęsła..
Przegieli już z ta gra. Miał być RPG a jest the sims :/ po co komu takie bzdury. Kompromitują sie takimi dodatkami. W fallout jest już za dużo wszystkiego.
Ładny screen Tal Rascha bo oddaje jedno z dość rzadkich pogodowych oświetleń, w świecie F4. Jest ich kilka a wszystkie są godne uwagi i w zasadzie nie mają odpowiedników w świecie Skyrima - gdzie dla odmiany ja wciąż goszczę. Wiem że mody niektóre z tych efektów pogłębiły (w Skyrimie i w F4) ale co do F4 dopiero tym modom się przyglądam. Trochę już zmieniłem tekstury zniszczonych lasów i terenu - tyle że trzeba być ostrożnym, to w końcu świat apo gdzie zniszczenia mogą wyglądać gorzej a nie lepiej ;) Też lubię wędrować ;) Stare pobojowiska, skrzyżowania dróg, tory i wiadukty, stawy i rzeczki - wszędzie oprócz niecodziennych widoków mogą kryć się niespodzianki.. Dodajmy wybrzeże morza, wraki, porty i pomosty. Wbrew pozorom nawet dno morskie miewa swoje atrakcje.. Nie wiem czy w wypadku owego dna mody coś dodają, jeżeli nie na pewno coś dodadzą..
ściągasz wersję 1.07 tam masz patcha do Far Harbor, jak już zainstalujesz to ściągasz jeszcze tą małą poprawkę 1.08
Mod ten chyba nie jest kompatybilny z innymi "pogodowymi" ale ma on chyba wszystko co potrzebne, nawet śnieg.
O Tal Rascha, ale ten mod od pogody dostarczył mi wrażeń ;)
Kiedy jakaś moja postać poziom kolejny chwyciła, zajrzałem do perków , patrzę ni ma "Rewolwerowca" a na jego miejscu, jest drugie "Skradanie", tyle że po angielsku opisane, także z inną ikoną (ciekawe, nie?) Sprawdzam inne postacie, "Rewolwerowiec" wyparował ;(
Mam trochę modów, więc zacząłem je po kolei odinstalowywać (bo jak tu grać z takim fałszem w perkach?) Wciąż nic. Najmniej podejrzewałem "pogodę" instalowaną na końcu i dającą takie piękne obrazki ;) Jak ją wywaliłem i fałsz w perkach zniknął, to mi się wierzyć nie chciało Zainstalowałem ją powtórnie, bacząc na wszelkie poprawki, fałsz wyskoczył ;( Na razie, pożegnałem się z bólem z ładną pogodą ;( Dzisiaj przeglądając mody na Neksusie - zauważyłem że autor dał jakieś uzupełnienie z dzisiejszą datą - może to poprawka? Mnie się już nie chce sprawdzać ;)
Tak opisałem przygodę, aby modujący grę wiedzieli że to wciąż nie jest bajka - zwłaszcza że F4, to nadal "beta"..
Co do ciuchów - jak się zaktualizuje mod to trzeba jeszcze na nowo dopasować je do ciała w bodyslide and outfit studio
Wielkie dzięki Tal Rascha - tylko że nie pamiętam co zaznaczyłem w instalce CBBE - mało tego, dodawałem do CBBE poprawki, co najmniej dwie
- co zatem poda ten Preset, jak zorientuję się co mam?
Dalej (zmiana jednego typu ubrania) tu znowu podstawą ten preset ;(
Nic to - kliknę, zobaczę co tam się kuchci - jak rozpoznam potrawę może jej nie przypalę ;) Kompatybilności pilnowałem..
To zrób to dla tych trzech podstawowych opcji: nude, nude with physic i never nude.
Jezeli dodawałeś poprawki typu inne tekstury skóry to nie ma to znaczenia.
Jak wgrywales inny preset to odszukaj go po nazwie a jak masz jakies standardowe to też sobie wyszukasz, masz tam też opcję podglądu jak wygląda dane ciało a jak zaznaczysz ubranie to będziesz widział jak ono wygląda na danym presecie.
To jest bardzo łatwe i póki nie będziesz bawił się suwakami to nic na stałe nie uszkodzisz
W podzięce, Tal Rascha, dam Ci zagadkę, mającą związek z modami.
Oto screen z mojego ekranu zrobiony podczas zmiany wczytywania zapisu. Rzecz w tym Tal Rascha że nigdy nie miałem postaci o takiej ksywce, ani takiego zapisu. Nigdy też nikomu nie wypożyczałem żadnej gry. Ten zapis nie dał się wczytać ale dlaczego w ogóle się pojawił?
..i jeszcze drobiazg ..wiąż mam zablokowane wejście na stronę modów Bethesdy.pl
Znowu muszę podziękować, będę sprawdzał ;) Czyli odinstalować wszystkie mody (wszystkie instalowane przez NMM)? Wiesz że niektórych zainstalowanych modów interfejs modowy gry nie pokazuje? Mam jakieś osobne zapisy bez modów.
Postać urocza, Tal Rascha - i jak tu nie grać kobietami? ;)
I jeszcze jedno, Tal Rascha - taki błąd graficzny występujacy w kamieniołomach - odinstalowałem "Landscape", nic nie pomogło..
Kiedyś go się pozbyłem zmieniając ustawienia graficzne - tyle że znowu coś kombinowałem po dojściu Par Harbor i błąd powrócił ;(
..Tego błędu jakoś się pozbyłem. Grzebałem w opcjach graficznych - bez skutku. To zainstalowałem z powrotem "Landscape" i błąd zniknął ;) Zabawne to..
..obudziłeś moje wyrzuty sumienia, Alvarez, wszak korzystam z modów bez opłaty ;(
Kradnę?!
Zdaje się że obydwa mody "na limit budowania" są poprawiane, Tal Rascha.. chyba słusznie.
HAHAHAHAHA
Wydają dodatki jak do sandobxa/symulatora do gry RPG, która jest FPSem.
Brawo Bethesda. Napewno wszyscy fani seri FAllout was pokochają za to co zrobiliście z ta marką.
Kolejny dodatek który powinien być zawartością w wersji podstawowej. Gdyby tak się stało ogólna ocena Fallout 4 była by wyższa. Dodatki kupiłem z pakietem wszystkich DLC jakie wyszły. Nigdy bym nie kupił oddzielnie tego dodatku. Pakiet: tak, oddzielnie Contraptions Workshop: absolutnie nie!. Oceniam dodatek, nie oceniam polityki Bethesdy zatem daję 7.0/10. W sumie tak naprawdę nie da się go ocenić.
Moja ocena 2.0
Kolejny okropne DLC o podtytule Warkshop. W teorii powinienem wiedzieć czego się tu spodziewać, ale i tak jestem zawiedziony.
Niby możemy stworzyć teraz rozmaite rodzaju fabryki do tworzenia różności - tylko po co ? Posiadam 84 level i naprawdę nie znalazłem nic godnego uwagi do wyprodukowania. Produkcja amunicji byłaby interesująca gdybym od początku zabawy nie miał darmowego moda „Craftabe Ammo” gdzie można ją tworzyć przy każdym stanowisku chemicznym, a interfejs rzemieślniczy jest przejrzystszy. Bo tworzenie przedmiotów przez terminal jest dość nieczytelne.
Aby nie narzekać już tak do końca mogę pochwalić iż wprowadzili nareszcie gabloty i manekiny na wyposażenie – choć chyba powinny być w podstawowej wersji.
W Westeland miałem chociaż jakąś motywacje by polować na przynęty ( jak to brzmi ), a tu jest nuda. Mam małą nadzieje iż chociaż Vault-Tec Warkshop jakoś pozytywnie mnie zaskoczy.