Najciekawsze materiały do: Sword Art Online: Hollow Realization

Sword Art Online: Hollow Realization - konsolowe RPG akcji trafi na PC
wiadomość21 października 2017
Firma Bandai Namco Entertainment i studio Aquria zapowiedziały pecetową wersję Sword Art Online: Hollow Realization, czyli gry RPG akcji, która zadebiutowała w zeszłym roku na PlayStation 4 i PlayStation Vita.

Sword Art Online: Hollow Realization - japońskie RPG akcji zadebiutuje w Europie jesienią
wiadomość24 kwietnia 2016
Firma Bandai Namco Games ogłosiła, że japońskie RPG akcji Sword Art Online: Hollow Realization doczeka się wersji anglojęzycznej. Gra trafi na półki amerykańskich i europejskich sklepów jesienią tego roku.
Witam...
Mam Pytanie, Gram Właśnie w '"Sword Art Online: Hollow Realization"... Niestety Jest Sporo Rzeczy Które Czasem Zajmują Trochę Czasu Zanim Rozgryzę o Co w Nich Chodzi... I Niestety Nigdzie nie Mogę Znaleźć Guida/Solucji do Tej Gry... Questy Raczej Nie Sprawiają Większego Problemu, ale Mechanika czy Opis Menu Już Tak... Oraz Wiele Innych Ciekawostek... Wiec Zastanawiam się Czy Nasz Dobrze znany Portal czyli Gry-Online ma w Planach Tworzenie Jakiegoś Poradnika do Tej Gry... Bo Mimo ze Już Wiele Rzeczy Rozgryzłem, Wciąż Jest Tez Trochę Takich Które Mnie Stopują lub Zastanawiają... Pozdrawiam...
RAZZIEL86


Za mną około 20h gry i pierwszy Boss. W sumie gra ciut przypomina mi Star Ocean: Integrity and Faithlessness ale tylko na pierwszy rzut oka. Jak na razie z małą Premiere widziałem się w grze zaledwie kilka razy, natomiast liczba pobocznych zadań: tablica oraz rzesze postaci, jest spora. No i przyzwyczajony do pojedynków turowych albo taktycznych w jRPG walę w klawisze bez ładu i składu :D. Zdecydowanie muszę to poprawić inaczej będę skazany na wielogodzinny grind. No i ilość postaci nie ułatwia zapamiętania ich wszystkich. ;)


Jak na taką prostą i w sumie niewiele wymagającą grę to zeszło mi całkiem sporo czasu na granie. Grę podstawową ukończyłem po około 140h zabawy, teraz jestem w trakcie darmowego rozszerzenia "Wojownicy Niebios", które otwiera przed nami ruiny Stalvatos i do naszej grupy mogą dołączyć Rain i Seven. A podsumowanie samej gry to przede wszystkim wiele godzin walk i niewiele fabuły. Jak ktoś lubi szlachtować wszelkiej maści potwory oraz uwielbia zbieractwo, może grać, i grać, i grać... Drużyna Kirito da się polubić - dla mnie to jest pierwsza gra z uniwersum SAO - i na pewno kiedyś sięgnę po poprzednie i następne gry. Graficzka bywa tak kolorowa, że przy bardziej wymagających przeciwnikach byłem na granicy wybudzenia u mnie epilepsji. ;) Muzyczka na dobrym poziomie, choć tylko przy jednej lokacji jakoś bardziej wpadała mi w ucho. Co najistotniejsze, Sword Art Online: Hollow Realization to gra optymistyczna, bez "ciężkich" tematów, grupa młodzieży w ich ulubionej grze VR. Nawet historia Sinon, choć zapewne traumatyczna, nie ciąży na przebiegu gry.
Jak dla mnie, solidne 8,5 a nawet 9. Wieczory mijały mi szybko w towarzystwie virtualnej ekipy. A randkowanie i zadania poboczne, związane z dziewczynami z grupy Kirito, dodawały odpowiednią dawkę humoru do gry.
Do zobaczenia w Aincrad.
PS. Ponieważ do zadań w lochach wymagany jest poziom +50, darowałem je sobie bo raczej niewiele wnoszą do wątku głównego. Za to są okazją do zwiedzenia obszarów dotąd zamkniętych za wielkimi wrotami.