Encyklopedia Gier Top Gry Premiery Beta testy Screeny Download Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS5 XSX PS4 Xbox One Switch Andro iOS

Najciekawsze materiały do: Detached

Paradox kupuje producentów BattleTech, nowa gra współtwórców Diablo i inne wieści
Paradox kupuje producentów BattleTech, nowa gra współtwórców Diablo i inne wieści

wiadomość6 czerwca 2018

Dziś piszemy o przejęciu studia Harebrained Schemes przez Paradox Interactive, planach na przyszłość współtwórców serii Diablo i Torchlight ze studia Echtra Games oraz o usunięciu konieczności posiadania gogli VR w polskiej grze Detached. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Podsumowanie tygodnia na polskim rynku gier (15-21 maja 2017 r.)
Podsumowanie tygodnia na polskim rynku gier (15-21 maja 2017 r.)

wiadomość22 maja 2017

Ubiegły tydzień przyniósł wysyp premier gier od rodzimych deweloperów. Na rynek trafiło bowiem aż pięć takich produkcji - Inner Chains, Regalia: Of Men and Monarchs, Detached, Timber Tennis oraz konsolowa wersja Shadow Warrior 2. Ponadto zapowiedziano telewizyjną adaptację "sagi" o wiedźminie.

Podsumowanie tygodnia na polskim rynku gier (17-23 kwietnia 2017 r.)
Podsumowanie tygodnia na polskim rynku gier (17-23 kwietnia 2017 r.)

wiadomość24 kwietnia 2017

Miniony tydzień należał do owocnych dla polskiego rynku gier. Obejrzeliśmy świeże zwiastuny SEVEN: The Days Long Gone i Detached, studio Wastelands Interactive ujawniło Cooking Simulator, a Crazy Rocks Studios zapowiedziało zakręconą strzelankę Ski Sniper, w której będziemy mordowali skoczków narciarskich. Oprócz tego opóźniono premierę Inner Chains, a Cenega została polskim wydawcą Get Even.

PC
PS4
Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
26.12.2020 20:02
😒
mikagosz13
8
Legionista

zdecydowałem się na zakup gry Detached i gra dla mnie ma dwie największe wady których nie widzę aby można było skorygować w ustawieniach, pierwsza z nich napisy przed oczami na hełmie są praktycznie nie czytelne wyświetlane tak blisko że moje oczy nie są w stanie skupić się na nich. Druga sprawa to nie czuje się jak by się sterowało komunałom lecz zwykłą kulą która jest tragiczna do opanowania przez zwężanie obrazu do koła przy wychyleniach lub uniesieniu/spadku. Tragedia, już nawet zapominając o napisach skoro to symulacja to od kiedy w kosmosie obraz człowiekowi się zwęża przy poruszaniu się.