Najciekawsze materiały do: Edge of Eternity
Edge of Eternity
demo gryrozmiar pliku: 736,1 MB
Demo gry Edge of Eternity, zrealizowanej w perspektywie trzecioosobowej produkcji RPG akcji z turowym systemem walki. Tytuł łączy najlepsze cechy japońskich gier fabularnych z elementami stylistyki średniowiecznej i nurtu steampunk. Fabuła skupia się...
Next jrpg i bardzo dobrze:-) Ciekawe jaka roznica miedzy wersjami na rozne platformy bedzie..
O ile system walki nie będzie zły, to ta gra jak na razie wygląda wspaniale. Klimat czuć z samych screenów.
O proszę, po 7 latach od zapowiedzi wreszcie pełna wersja. Historyczna chwila, ale jakoś komentarzy brak. Ktoś w to gra?
Gram juz 10 h i powiem szczerze jest dobrze.Klimat jest,fajne postacie,fabuła,walka wiadomo turowa.Jak ktos lubi ten klimaty jRPG to mysle ze gre warto kupic ,zwłaszcze ze cena jej nie jest duza.Piekna grafika,ładne lokacje ,odemnie takie 8/10
Super. W końcu coś ładnego i nowego. Jak polecasz to kupię i zagram:). Oby więcej takiej świeżośći.
Gierke polecam :D czekalem na nia troche czasu i nie zawiodla moich oczekiwac :D oczywiscie nie jest to poziom tales of arise oraz sa to bardzo rozne gry ale jest dobra :)
Jesli ta gra bedzie poczatkiem serii to ma potencjal :)
Fajna gra.
O ile wybrzydzam w jrpg, tak tu mi się spodobała (pewnie dlatego, że ją robili Europejczycy i mało w grze yataa absurdów), polecam, jest w gamepass!
Pograłem ostatnio w tę grę z game pass i muszę to wyrzucić z siebie xD
Nie powiem, że gra jest zła, ale...
Plusy:
+ Duży, ładny, półotwarty świat choć trochę pusty.
+ Zadowalająca ilość przedmiotów, zawsze coś tam ciekawego nam wypadanie z przeciwnika czy to ze skrzynki.
+ Crafting, może nie jakiś rozbudowany, ale wciąga i daje frajdę z tworzenia nowych broni czy pancerzy.
+ System broni i kryształów. Każda broń ma drzewko podobne do drzewka umiejętności z FF. Aby podnieść statystyki broni i odblokować skille musimy wkładać kryształy (które mają różne kolory) w odpowiednie miejsca na drzewku. Pozniej dochodzi jeszcze ulepszanie kryształów dzieki któremu możemy pozyskać skille które nas interesują oraz podnieść statystyki danego kryształu, a co za tym idzie także broni.
Gra wciąga, bardzo przyjemnie się w nią gra jednak ma jedną poważna wadę która skłoniła mnie do napisania tej mini-recenzji.
Minusy:
- System walki. W pierwszych godzinach gry tego nie odczujemy, ale po przegraniu 10h+ zaczynamy to zauważać.
Walka wygląda podobnie jak w FFXIII z tym, że pole walki jest podzielone na hexy dzięki którym rzekomo gra jest bardziej taktyczna.
Niestety całą tę taktykę i jej głębię możemy sobie wsadzić w cztery litery bo w ostatecznym rozrachunku wszystko sprowadza się do naszego lvlu i sprzętu. Masz za niski lvl lub zbyt niskie staty, a trafiłeś na grupkę przeciwników na swoim poziomie lub 1 lvl wyższym? Niestety, choćbyś był najlepszym strategiem na świecie to z lepszymi statystykami przeciwników nie wygrasz.
A co jeśli spelniasz wymagania? Gra jest prosta jak budowa cepa, nie musisz się nawet ruszać z miejsca. Spamujesz jednym lub dwoma skillami których element jest słabością przeciwnika, i to tyle.
Grałem na najwyższym poziomie trudności.Gra była banalnie prosta, o ile oczywiście spełniało się wymagania dotyczące lvlu i statystyk, bo inaczej wygrana była niemożliwa z więcej niż jednym przeciwnikiem.
Także taktyka tutaj leży i kwiczy, a w zasadzie to nie istnieje. Pomimo tego gra wciąga, choć walki potrafią strasznie zmęczyć.
Na koniec napiszę jeszcze tak dosadnie. Cały sytem który dotyczy taktyki w walce jest do przeprojektowania. Tak naprawdę to gra mogłaby nie mieć turowego systemu walki i być zwykłym actionRPG polegającym na grindzie lvlu. I jak tak teraz patrzę z dalszej perspektywy to wyszłoby to grze na dobre. Nie ma nic gorszego od turowego systemu walki który nie posiada żadnej głębi taktycznej, a jedynie co robi to sztucznie wydłuża grę.