Najciekawsze materiały do: Deathtrap
Xbox One otrzyma przeszło 30 gier niezależnych, w tym Tacoma od twórców Gone Home
wiadomość15 czerwca 2015
Oprócz wielu dużych produkcji, Xbox One doczeka się w najbliższych miesiącach także ponad trzydziestu gier niezależnych, wśród których znajdzie się Tacoma od twórców Gone Home.
Wieści ze świata (Spacecom, Slender: The Arrival, Frozen Synapse Prime) 8/9/14
wiadomość8 września 2014
Dziś piszemy m.in. o dacie premiery pierwszej gry w katalogu wydawniczym polskiej firmy 11 bit launchpad, konsolowej wersji Slender: The Arrival oraz Frozen Synapse Prime. Witamy w wieściach ze świata - codziennej porcji krótkich wiadomości.
Moim skromnym zdaniem najlepszy Tower Defense w jakie grałem :)
Dodatkowo całkiem przyjemni Hack nad Slash.
Ale obawiam się, że na dłuższą metę może nudzić.
Pierwszy tier (z czterech) trybu dla pojedynczego gracza można ukończyć spokojnie w 3h. Ale potem jest coraz trudniej i niestety powtarzalnie.
Tier składa się z 13 map. A każdy kolejny ter to przechodzenie tych samych map tylko za każdym razem jest więcej potworów i jest trudniej. Jak przykładowo przy pierwszej fali w tierze 1 na danej mapie są otwarte 2 portale na moby tak w drugim tierze są otwarte 3 portale. Drogi mobów też się zmieniają z tierami.
Dodatkowo każdą mapę można przejść na 3 poziomach trudności (poziomy trudności różnią się ilością HP jakie mają moby oraz wielkością DPSu jaki zadają, np. na poziomie pierwszym HP to 30%, na drugim 70%, a na 3 100 %, DPS na pierwszym to 40%, 2=70%, 3=100%).
Dodatkowo wiele map ma zadania bonusowe jak np. zabicie mobów które nie atakują naszych wież (są schowane na uboczu i zaznaczone czaszkami), lub nie używanie konkretnych fortyfikacji, czy też teleportów.
Po ukończeniu tieru pierwszego otrzymujemy dostęp do kolejnych 6 specjalnych map, w których możemy grać tylko "scenariusze", dodatkowo po ukończeniu T1 dla każdej mapy otwiera się możliwość grania: scenariuszy oraz "niekończącej się rozgrywki" (ile fal wytrzymasz?). Dla każdej mapy jest 9 scenariuszy o 3 różnych poziomach trudności :). Scenariusze polegają na tym, że np. moby mają regenerację HP (im wyższy poziom tym regen większy) lub nasze apteczki mają mniejszą skuteczność :)
Dalej idąc - każdą pułapkę można rozbudowywać za punkty rozbudowy zdobywane w trakcie rozgrywki (dodatkowe za robienie questów).
Bohatera też można levelować - dostaje punkty doświadczenia, a potem LVL UP i ilka punktów skilli do rozdzielenia na drzewku skill.
Co dalej - jest też loot - jedną skrzynkę (randomowa zawartość) dostajemy zawsze po udanej obronie bazy, dodatkowe skrzynki możemy otrzymać znajdując klucze (zabijając moby neutralne - oznaczone czaszkami, które nie atakują bazy).
Jest też tryb multiplayer - nie testowałem :)
A jak chcecie mniej zobaczyć jak wygląda gra - to podsyłam link do mojego YT (gra wygląda dużo lepiej niż na filmiku, nie wiem dlaczego taka kompresja się zrobiła przy zgrywaniu z X1, zresztą jak streamowałem an Twitchu to jakość była jeszcze gorsza - chyba coś mi z netem siadło, albo ta gra ma jakiś problem z zapisem filmików)
http://www.youtube.com/watch?v=mwUNRBK6ZHw
Póki co zrobienie jednej mapy to około 15-20 minut - czyli spoko gierka, aby w krótkiej przerwie się trochę odprężyć, bez zbędnego myślenia.
Aha są 3 klasy postaci: maruder, kusznik i mag (ja gram maruderem).
Jest też sklep itemów oraz krafting (nie rozkminiałem). W sklepie bez jakiś niebieskich kryształków (które chyba trzeba kupić za żywą gotówkę) nie da się nic kupić).
Jest też bestiariusz z nawet fajnymi grafikami :)