Najciekawsze materiały do: The Room
Seria The Room sprzedała się w ponad 11 milionach kopii
wiadomość23 października 2016
Fireproof Games – twórcy popularnej serii gier logiczno-przygodowych The Room – ogłosili masę informacji związanych z trylogią. Oprócz imponującej liczby sprzedanych kopii poczytać można także o innych statystykach i trendach.
The Room - mobilny hit ukaże się za kilka dni na Steamie
wiadomość24 lipca 2014
Studio Fireproof Games ujawniło, że 28 lipca w sklepie Steam zadebiutuje gra The Room. Tytuł od 2012 roku dostępny jest na urządzeniach mobilnych, a w zeszłym roku doczekał się kontynuacji. "Jedynka" na PC posiadać ma znany i lubiany gameplay oraz ulepszoną oprawę graficzną.
Android w natarciu - przegląd najlepszych gier kwietnia na mobilny system firmy Google
wiadomość14 maja 2013
W najnowszym przeglądzie najlepszych produkcji na Androida omawiamy Tower defense Fieldrunners 2, gry logiczne SokoBall, Cut the Rope: Time Travel i The Room, horror Eyes, mobilny hokej Ice Rage, nietypową wariację na temat klasycznego Snake'a zatytułowaną Nimble Quest oraz Talisman Prologue, czyli adaptację kultowej planszówki Magia i Miecz.
Te gry logiczne zrobią wam zakwasy w mózgu - nasze top 14
artykuł27 marca 2019
Gry logiczne to nie tylko Portal, The Witness i niszowe zbiory łamigłówek. Na rynku znajdziemy tysiące mniejszych i większych gier stymulujących szare komórki. Wybraliśmy dla Was kilkanaście najciekawszych tytułów.
To jedna z najlepszych gier logicznych, w jakie grałem. Co prawda na smartfonie, ale przynosi tyle frajdy, że każda rozwiązana łamigłówka powoduje ogromny zastrzyk endorfin :)
Niestety, już raz ją ukończyłem i przechodzenie jej drugi raz nie będzie już tym samym przeżyciem.
Gdyby wersja PC oferowała nowe zagadki - bez wahania bym się w nią zaopatrzył.
PS. Druga część tak samo wciągająca i porządnie rozgrzewająca nasz mózg - również ukończyłem i każdemu, kto jeszcze nie miał z nią styczności mogę polecić z czystym sumieniem :)
Tutorial i podpowiedzi w nim, mimo ich wyłączenia trochę psują pierwsze wrażenie i immersję, ale da się to wybaczyć.
Nie wiele tego typu gier, a od tych fleshowych The Room zdecydowanie lepszy.
W większości polega to na dobrej spostrzegawczości, a niżeli rozwiązywaniu zagadek logicznych. Czasem nasz bohater zdradza za dużo.
Jeśli pragniecie czegoś trudnego i podobnego do Myst - wybitne rodzime produkcje pd legendarnego Detalion: 'Sentinel - strażnik grobowca' oraz 'Schizm 2'.
Świetna! Mix klasyków gatunku od początku lat '90. Długo czekałem na tego typu tytuł a tu w dodatku w świetnym wykonaniu.
Gra to niewypał - co z tego że zagadki są znośne jak nie idzie znaleźć przedmiotów posuwających grę do przodu. Gdyby przedmioty nie były poukrywane byłaby to dobra gra ale można ją chyba tylko przejść z pomocą youtuba. Nigdy nie podejrzewałbym że znajdę przedmiot ukryty w nodze od pudełka. Przez głupotę producentów gry mamy zmarnowany czas na szukanie przedmiotów. Głowiłem się ponad godzinę we wszystko klikającm, żeby znaleźć jeden przedmiot - paranoja
Mam po przejściu mieszane odczucia. Jak na grę, która ma tutaj średnią 9.0 i 8.3 na Metacriticu, jest tutaj oceniana wyżej od The Talos Principle (lol!), to jest naprawdę przeciętna.
"Zagadki" wahają się od niskiego do umiarkowanego poziomu trudności, większość gry wykonuje się dość automatycznie, kilka razy na całą grę trzeba się chwilę zastanowić, ale nie ma żadnego wielkiego głowienia się jak w Talosie, gdzie niektóre opcjonalne zagadki i easter eggi są praktycznie nieosiągalne bez solucji. Tutaj.. cóż.
Grafika jest dopracowana, ale generalnie nie bardzo jest co oglądać. "nieco mroczny styl" to raczej dowcip. Oprawa audio jest bardzo minimalistyczna, w porządku, ale bez żadnych fajerwerków. Fabuła mogłaby być zrobiona znacznie lepiej. Notatki mogłyby być ciekawsze, mogłoby być ich więcej, budować jakąś realną historię. Jak na przykład notatki znajdowane w Dead Space. Można by też dodać jakieś bardziej rozbudowane przerywniki filmowe i wynagrodzić gracza za przejście gry jakimś podsumowaniem fabuły. Tak, wiem, że są kolejne części, ale to nie znaczy, że między częściami należy po prostu zostawić gracza w limbo.
Ot, przeciętna gra. Niewiele emocji, niewiele wyzwania, niewiele fabuły, wszystko minimalistyczne. Zdecydowanie słabsza od The Talos Principle, od Portal 1 i 2, od AntiChamber, od The Swapper, od Machinarium. Na poziomie średniej sługości Sokobana czy Rings of the Magi.
Może jako gra mobilna się wyróżnia, ale jako gra na peceta jest przeciętna.
Może i przesadziłem z oceną, ale zagrałem w tą grę i uważam, iż "the Room" zasługuje na 10/10. Grafika może nie powala, ale jest klimatyczna, a takowego klimatu dodaje również świetna muzyka. Łamigłówki nie są proste i co bardzo mi się podoba, nie ma czegoś takiego, że raz klikasz i coś robi się automatycznie, wiele rzeczy trzeba robić manualnie. Polecam tytuł na wszystkich platformach.