Najciekawsze materiały do: NASCAR '14
NASCAR 14 nadjedzie na początku 2014 roku na konsole obecnej generacji
wiadomość22 października 2013
NASCAR 14 ukaże się w pierwszych miesiącach 2014 roku na Xboksie 360 i PlayStation 3. Najnowsza edycja cyklu studia Eutechnyx wprowadzi opcję Highlights, czyli możliwość rozegrania słynnych wyścigów w autentycznych warunkach.
Może być fana gra, ciekawe jaki model jazdy będzie i czy obsługuje kierownice.
To ja jeszcze poproszę w marcu F1 2014, nowe WRC itp.
Dlaczego gry sezonowe nie mogą wychodzić na początku sezonu tak jak NASCAR właśnie?!
Gra z serii jedź 200 okrążeń w lewo :O. Rewelacja ................ Myślałem, że wydawanie Fify rok w rok to paranoja ale Nascar bije to na głowę ^^.
200 okrążeń w lewo z odpowiednią strategią, ustawieniami samochodu, reagowaniem na sytuacje na torze... co innego jechać samemu w kółko, co innego wygrać z 40 kierowcami po 200 okrążeniach... lepsza i bardziej skomplikowna strategia niż mecz LM... :P
Ciekaw jestem kiedy wyjdzie NASCAR na nową generację konsol.
Na razie gram na pc i całkiem,całkiem fajnie się jeździ.
Co ta telewizja robi z młodzieży http://www.youtube.com/watch?v=Yv87pWQK6wk nie wiem jak liczycie, mi wyszło kilka zakrętów w prawo.
Franusss---> REWELACJA
Co do gry to najlepsza część serii, granie bez asyst na najwyższym poziomie nie obejdzie się bez posiadania kierownicy.
Dobra gra zdecydowanie. Kilka porad. Powyżej 60 % trudności przeciwników nie ustawiaj jeśli nie masz kierownicy. Auto break od razu off. Nawet na Daytonie, gdzie się nie hamuje. Z AB on jesteś sekunde do tyłu. Na forum oficjalnym gry, szukajcie sekcji gry nacar the game inside line. Tam w sekcji setups macie basskicker setups. pasują do N 14 i na Daytonie to 1,5 sekundy szybciej niż wgrane w grę. Asysta sterowania też na off, czasem dziwnie wolno reaguje jeśli chcecie coś ominąć.
Szkoda że model zniszczeń jest taki nędzny, jak wiadomo w nascar latają zderzaki a tu tego brak, szkoda. Za sztywno dla mnie abym kupił tą grę :/
ale w nascarze nie chodzi o to by się rozbijać i by latały zderzaki, tylko by dojechać do mety :)
od latających zderzaków ważniejsze są awarie silnika, skrzyni biegów, opon itd..
youtube. com/watch?v=hcEJe2ZjRxs< Pierwsze w Polsce Zagrajmy W NASCAR '14. Gra jest bardzo specyficzna...wydaje mi się że jest w stanie zainteresować tylko fanów.
Gra jest naprawdę dobra - grafika bardzo przyzwoita, wymagania nie są jakieś wygórowane, jeździ się też całkiem przyjemnie. Jedyny minus to, jak zauważają pewne osoby... ciągła jazda w lewo :) Ale uwierzcie, że jeśli odpowiednio się dobierze poziom trudności i asysty to nawet te 200 okrążeń można pokonać z niesamowitym zaangażowaniem, nie czując przez ani chwili nudy.
Jedyny minus to, jak zauważają pewne osoby... ciągła jazda w lewo
No ale czego wy sie spodziwaliscie w grze NASCAR? Torow powykrecanych niczym Nordschleife? Oczywiscie sa tory Watkins Glen oraz Sonoma. Ale to nie ten sport motorowy... Tyle w tym temacie. Nie rozumiem, jak mozna uwazac cos takiego za minus.
Do znudzenia powtórzę swoje: jeśli NASCAR to tylko NR2003 :)
Swoją drogą, ciekawe czy Eutechnyx tym razem przetestowali grę przed wydaniem. Poprzednia część nawet po wszystkich patchach nie powinna osiągnąć ledwie statusu alphy. Był to bowiem jeden wielki niegrywalny bug.
[edit] a jednak: bez zmian: http://forums.nascarthegame.com/threads/10790-List-Of-Broken-Things
Czyli polityka bez zmian: wydajemy szajs za 50 dolców, robimy 3-4 patche, żeby się ludzie za bardzo nie obrazili, wydajemy kolejny patch tylko tym razem za 50 dolców z nowym tytułem i tak dalej. Ueeee :(
Co niektórych może zdziwić, jazda po owalach jest trudniejsza niż po zwykłych torach. Po prostu przyczepność jest mniejsza, a to z dwóch powodów: tory owalne są nachylone, a stock cary są trudniejsze do opanowania niż takie np. bolidy F1. No i pod względem całej tej około wyścigowej otoczki NASCAR bije na głowę nudną pod tym względem F1 i inne takie.
jedni chwalą drudzy krytykują puki co jutro Polska premiera, może kupie.
@ Franusss i inni co się tak mówią że to tylko 200 okrążeń w lewo - ogólnie wyścigi to tylko jeżdżenie po powtarzającym się co kilka kilometrów (w sensie co okrążenie). Znaczy to tylko taki głupi żart. W sumie ja też wole F1 ale NASCAR też ma coś w sobie fajnego (choćby prędkości wielkie). W Top Gear był o NASCAR fajny materiał i można dzięki temu polubić NASCAR. Poza tym bez przesady w Fifie zmieniają składy i tutaj pewnie też dodali coś nowego co weszło w tym sezonie NASCAR (niestety nie śledze za bardzo tego sportu to nie znam tych zmian).
Mam też takie pytanie: mianowicie czy ciężko zacząć grać w to mając bardzo małe pojęcie o tym sporcie i ogólnie małe doświadczenie z graniem w NASCAR (tylko trochę u kolegi w GT5 w dodatku na padzie)? I czy gra dobrze współpracuje z kierownicą Logitech Driving Force GT? I czy kamera z kokpitu daje radę? Z góry dziękuję i dajcie szanse szanse NASCAR'owi bo jak napisał zaqgt jazda w NASCAR może być trudna i otoczka jest dobra :-)
Gra jest mega dobra (aczkolwiek grałem 10min). Na Driving Force GT i wyłączonych WSZYSTKICH asystach jest mega hard ;D Jeden błąd i wirujesz jak bąk !!;DDD Jedyna rzecz która mnie strasznie irytuje to to, że podczas jazdy na wprost muszę ciągle kontrować kierą w prawo żeby jechać prosto ;oo rozumiem że skręca się w lewo ciągle i że pewnie takie są ustawienia auta w prawdziwym Nascarze ale strasznie ciężko mi się przyzwyczaić. Może wie ktoś jak to wyłączyć?
Czy ktoś orientuje się czy multi działa? Kilka razy włączyłem, ale ani razu żadnej sesji mi nie znalazło. Rozumiem, że nie jest to popularna gra, ale żeby nikt nie grał?