Najciekawsze materiały do: Might and Magic IV: Clouds of Xeen
Siła marki - na przykładzie Might And Magic (część I)
wiadomość3 lutego 2014
Skąd się wzięła popularność gier Might And Magic? Jak to się dzieje, że wciąż wydawane są nowe? Przyjrzyjmy się historii tej serii.
Znakomita pozycja. Grało mi się znacząco lepiej niż w M&M III. Prawdopodobnie z uwagi na bardziej zwartą fabułę (stanowiącą kontynuację z poprzednich gier). Grałem w wersję z GOG, która pozwala na grę w połączonym świecie M&M IV i M&M V. Nie tylko przechodzisz je jednocześnie (możliwa jest teleportacja poprzez piramidy pomiędzy Darkside i Cloudside) a dodatkowo po ukończeniu obu części masz dodatkowy questchain kończący grę jako M&M World of Xeen. Korzystałem z małego programu Where Are We rysującego mapę w odrębnym oknie.
Tak.
Na początku startujesz z domyślną drużyną. Musisz się obrócić i wejść do tawerny, gdzie masz możliwość stworzenia własnej drużyny. Musisz też przerzucić wyposażenie między postaciami bo nowo utworzone postacie nie mają ani pieniędzy ani wyposażenia, nawet drewnianej pałki jak w M&M 6...