Najciekawsze materiały do: Sui Generis
10 RPG-ów, których nie znasz, a warto na nie czekać
artykuł16 listopada 2016
Ofensywa gier RPG trwa w najlepsze. Biorą w niej udział zarówno duże firmy, jak i mniejsze, niezależne studia. Warto przyjrzeć się tym niezbyt głośnym, aczkolwiek intrygującym i wyjątkowym tytułom.
- 10 RPG-ów, których nie znasz, a warto na nie czekać
- Najciekawsze gry RPG, które pojawią się w 2014 roku - część II
- Najciekawsze gry RPG, które pojawią się w 2014 roku - część II
- W cieniu gigantów - najlepsze nadchodzące gry RPG, których nie znacie
- W cieniu gigantów - najlepsze nadchodzące gry RPG, których nie znacie
Do usprawnienia ten system walki pod względem wizualnym - postacie wyglądają troche jak lalki. Ale już wygląda imponująco :)
Lepsze "lalki", które reagują na otoczenie i całą fizykę z animacją generowaną w czasie rzeczywistym niż ten cały chłam w 99% gier, gdzie wszystko to nagrane animacje/filmiki odgrywane w całkowitym oderwaniu od świata gry bez jakichkolwiek prawdziwych interakcji. Mamy 2013 rok, więc to powinno być już standardem, a tymczasem tłuczona jest technologia z lat 90-tych. Co prawda Fifa poczyniła dobry krok w tym kierunku (co na razie ma sporo bugów, ale to i tak dobrze), Max Payne 3 również pokazał, że warto, ale to nadal gry indie robione po kilka osób bez dziesiątek milionów dolarów w tym temacie rządzą. Overgrowth robione chyba przez 2 kolesi wymiata całą branżę klasy AAA pod względem technologii dynamicznych animacji.
Sui generis jest kolejnym kandydatem, by pokazać, jak marnowane są te gigantyczne budżety.
Myślę,że wyjdzie z tego ciekawa,innowacyjna gra.Tak jak pisali poprzednicy system walki zacnie wygląda i wprowadza powiew świeżości.
Zapowiada się przełom albo zwykły średniak .
Zapowiada sie interesująco .
Wyglada bardzo obiecujaco, oby dali rade doprowadzic projekt do konca. Jak narazie bardzo pusto w lokacjach. Ruchy, walka i detekcja kolizji sa swietne ale jedna rzecz co mnie zawsze irytuje (i nie koniecznie tylko w tym tytule) to ze fizyka jest jakby w spowolnionym tempie, owszem pomarancza sie wysypuja z koszyka naturalnie lub krzesla gdy sa rzucone w miare dobrze sie zachowuja ale to wszystko jest jakby w spowolnionym tempie troche tak jakby te obiekty byly zrobione ze styropianu a nie solidne ciezkie drewniane krzesla czy stoly. Ciekawe kiedy wpadna na pomysl poprawienia tego mankamentu.
Bardzo ciekawy projekt, w końcu coś nowego no i w moim ukochanym widoku izometrycznym. Szkoda tylko, że polskiej wersji nie planują.
No właśnie premiera niedługo a jakichkolwiek informacji brak.Boję się, że będzie obsuwa:/
Na mnie gra wywarła spore wrażenie w kwestii tak poważnego podejścia do fizyki. Walki na materiałach wideo wyglądały bardzo naturalnie i przyjemnie. (mimo wczesnej wersji i pewnie jeszcze wczesnych wersji animacji). Wiadomo komuś coś odnośnie przybliżonej daty premiery?
Czekam wychodzi na to że gra będzie interesująca i może kolejny przyszły gigant zobaczymy .
Venkt -> Jest cicho, bo tworcy gry zdradzaja informacje tylko osobom, ktore wsparly projekt i maja dostep do wewnetrznego forum.
Mialem przyjemnosc zagrac w Sui Generis(bete) i musze przyznac, ze jest na co czekac. Widac, ze tworcy chca stworzyc opartego o fizyke Dark/Demon Souls z widokiem z lotu ptaka, a nie kolejnego klona Diablo. Walka jest dosyc wymagajaca, bardziej oparta o umiejetnosci gracza niz sam ekwipunek.
Niestety system walki i sterowanie postacią to jedno wielkie g...
Wszystko poza tym mi się podoba... tyle, że przecież walka powinna porywać!
Tym czasem przechodzę męczarnie, aby zabić byle pierwszego lepszego po drodze plebsa:(
Nie, nie jestem sprawny inaczej, to ten system walki jest gówniany :(
szkoda
bardzo czekałem na ten tytuł...
Jak w tym kierunku to pójdzie, to mojego złocisza nie zobaczą
Mnie się bardzo spodobał system walki (sterowanie jest jego częścią), dla początkującego gracza może być one trudne (wymaga taktyki, zwracania uwagi na otoczenie), ale później zdobywa się coraz lepsze pancerze, bronie i można walczyć nawet z kilkoma przeciwnikami na raz.
Dam se noge uciąć że nie wyjdzie w 2017. Najwcześniej w 2018 , w co i tak wątpie.
Strona oficjalna>>
404 - File or directory not found.
The resource you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.
<<<cotamsiedzieje
Czy Exanima i Sui Generis to ta sama gra? Zmienili całkowicie założenia rozgrywki? :/
Exanima to tylko takie jakby wprowadzenie w świat Sui Generis.
Ta gra ma pokazać graczowi czego może się spodziewać w finalnej wersji czyli Sui Generis gdzie będziemy mieli otwarty i dynamiczny świat, a nie ogromne i ciasne lochy.
Można powiedzieć, że Exanima służy twórcom jako ich piaskownica do testowania różnych pomysłów i mechanik. (przynajmniej ja tak to widzę)
Tu masz link do ich strony tam masz napisane co ma się znaleźć w Sui Generis. (po angielsku oczywiście)
http://www.baremettle.com/games/