Najciekawsze materiały do: Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea
Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea - poradnik do gry
poradnik do gry31 lipca 2012
W poradniku do gry Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea zawarto kompletną solucję do kampanii; szczegółowe opisy jednostek żywiołaków, a także opis przedmiotów z nowego Zestawu Pirata oraz Miecza Króla Piratów dostępnego w kampanii.
Recenzja Piratów Dzikiego Morza, dodatku do gry Heroes VI
recenzja gry23 lipca 2012
Światowa premiera 12 lipca 2012. Nowa łatka, nowe ekrany miast, nowa kampania, czyli – na ile studio Limbic Entertainment ulepszyło Heroes VI za sprawą rozszerzenia zatytułowanego Piraci Dzikiego Morza.
Might & Magic: Heroes VI pozwoli potrenować przed premierą Age of Wonders III. Top Empik - Tydzień 8
wiadomość25 lutego 2014
Battlefield 4 powrócił na pozycję lidera sprzedaży Nie oznacza to jednak, że seria The Sims straciła na znaczeniu. Zobacz jak prezentuje się lista najchętniej kupowanych gier w 196 salonach Empik w całej Polsce.
Dziś premiera Might & Magic: Heroes VI – Pirates of the Savage Sea
wiadomość12 lipca 2012
Dzisiaj na rodzimym rynku debiutuje dodatek DLC do gry Might & Magic: Heroes VI studia Black Hole Games. Za polskie wydanie rozszerzenia odpowiada Ubisoft Polska. Tytuł dostępny jest na PC w wersji pudełkowej i cyfrowej.
Rozdajemy 15 wejściówek na pokaz Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea
wiadomość19 czerwca 2012
Mamy niezłą gratkę dla fanów Might & Magic: Heroes VI. Zamierzamy bowiem rozdać piętnaście zaproszeń na imprezę, podczas której będziecie mogli zagrać w Pirates of the Savage Sea, czyli nadchodzący dodatek do tej przebojowej turówki z zeszłego roku.
A można zapytać co ci się w H5 nie podoba? To jest przecież trójka przeniesiona w 3D z masą nowych, w zdecydowanej większości dobrych, rozwiązań. Od wyjścia "Dzikich Hord" trójkę uruchomiłem tylko raz, w zeszłym roku na deszczowych wakacjach, bo akurat laptop sobie średnio z piątką radził.
Szóstka ma potencjał, ale brakuje zdecydowanie większej ilości ras, walczymy ciągle z tymi samymi jednostkami, można się znudzić w końcu.
W H5 fatalny był trójwymiar, praktycznie ciągle w podziemiach właziło sie w scianę. Do tego, moim zdaniem, fatalna dynamika kamery. Psuło to tak dalece komfort gry, że po prostu odlożyłem ja na półkę.
Jeśli chodzi o dodatek, zakupiłem go tylko dla tego że jestem wielkim fanem tej serii, krótko mówiąc ten dodatek jest cienki. Pisano minimum 10h dobrej zabawy, przeszłem kampanie w 3h, oprócz tego dodaje 2 bohaterów, jedną broń rodową i jeden zestaw artefaktów. I to na tyle. Mam nadzieję że następne dodatki będą bardziej rozbudowane.
Kampanię Craga w 3 godziny? Chyba poszedłeś najkrótszą możliwą drogą, nie podbijając każdego zakątku mapy. Ja na liczniku będę miał co najmniej 6 godzin, a została mi jeszcze końcówka drugiej mapy.
Tak czy inaczej, te 10 godzin nie tyczyło się samej kampanii, lecz wszystkich map zawartych w DLC.
Przeszedlem całą kampanię podbijając każdy zakątek mapy, praktycznie wybilem wszystkie potwory na mapie.
Jak to możliwe zatem, że zajęły ci obie mapy raptem 3 godziny? U mnie na samej walce z wszystkimi neutralnymi potworami zeszło 3h na bidę :)
W plikach DLC z Piratami znalazły się przedmioty, których w samej grze się nie uświadczy. Cytaty z forum Acidcave.net
Zestaw Wielkiego Lisza:
- Pierścień Nieskruszonego (+5 do Mocy magicznej; Zapewnia zdolność Teleportacji)
- Płaszcz Lisza (+3 do Przeznaczenia; -3 do Morale nieprzyjaciela)
- Ornat Nekromanty (+1 do Obrony przed magią; +20 do Many)
- Klepsydra Ładu (-3 do Morale dla wszystkich jednostek co turę)
- Księga Ostatniej Posługi (+5 do Obrony przed magią; Efekt leczenia wrogich stworzeń zmniejszony o 5%)
- Buty Żywego Trupa (+1 do Punktów ruchu bohatera na lądzie; +1 do Inicjatywy sojuszniczych stworzeń)
boss Dragonwriath:
Nawet mniejsze smoki to wciąż stworzenia magiczne i przerażający przeciwnicy. Nie jest zatem żadnym zaskoczeniem, że od pierwszych dni Kultu Pajęczej Królowej nekromanci próbowali ożywić martwe smoki w charakterze swoich nieumarłych służących. W końcu Asha korzysta ze wszystkiego, nawet własnych dzieci! Niestety, przez dekady ich wysiłki spełzały na niczym, aż wreszcie Belketh, założyciel i Wielki Archont Kultu, zrozumiał przyczyny kolejnych porażek. Zdał sobie sprawę, że smoki istnieją równolegle w świecie materialnym i duchowym, a zatem aby ożywić takie stworzenie, nekromanta musi najpierw znaleźć i zdominować duchową formę smoka. Smoczy Upiór to wynik eksperymentów Belketha i duma jego armii.
Dodatkowo są biografie bohaterów, typu Giovanni czy Lukrecja, których możemy pamiętać z Heroes 5, z tym, że w szóstce jeszcze żyją (w H5 Giovanni był wampirem, a Lukrecja nie pamiętam już, czy od początku była nekromantą czy dopiero z czasem się nim stała). Zresztą nie wiem, czy biografie pokrywają się z tymi z piątki, mogą to być też inne postacie. Pojawia się też wzmianka o broni rodowej - Kosturze Zaświatów.
Tak czy inaczej zapowiada się co najmniej jeszcze jeden adventure pack, niech sobie wydają, ale mogliby nieco z ceny spuścić :)
Co to za głupi pomysł z tymi Smokami? Grałem w heroes 6 przez parę godzin ale potem mi się znudziło, piątka to samo, nie mówię że są to złe gry, ale do III się nie umywają ;P
Wyszła łatka 1.5.2 i standardowo jakiś problem się pojawia:
Czy nie da się chociaż raz czegoś przy tej grze nie spieprzyć w chwili wydania? :P
Mutant z Krainy OZ
Spokojnie, ściągasz patch parę minut po jego publikacji, to nie dziw się, że mogą wystąpić jakieś problemy :P Już wszystko jest w najlepszym porządku.
Błąd ten pojawiał się przez kilka godzin, ciekawe dlaczego zawsze coś im nie wyjdzie.
Crag Hack????
Czyżby został teleportowany z Antagarich do Ashan????
Nie, podobnie jak reszta bohaterów nosząca znajome imiona, jest to tylko "zbieg okoliczności", bądź mrugnięcie okiem w stronę fanów. Nie są to bohaterowie z poprzedniego universum.
Mutant z Krainy OZ
Nie masz racji, Crag Hack jako postać sama w sobie jest jak najbardziej tym samym Cragiem, którego widzieliśmy w poprzednich częściach.
Myślałem, że czytasz na bierząco wszystkie newsy o tej serii - jeszcze przed zapowiedzią dodatku twórcy kazali się fanom zastanawiać, "kto powróci do serii".
A ja myślałem, że znasz zawartość Tawerny, której jesteś redaktorem i wiesz jaka jest biografia Crag Hacka tam umieszczona.
Ta jest jego biografią z H3:
Zasłużony bohater w Enroth. Gdy znudziło mu się demonstrowanie siły w rodzinnych stronach, wyruszył do Erathii, sprawdzić swoje umiejętności w ogarniętym chaosem Królestwie. Po przybyciu, spotkał młodego czarodzieja Sandro, poszukującego czterech artefaktów. Obiecał w zamian złoto, bitwy i sławę. Crag nie mógł się oprzeć.
Na obrazku biografia tego z H6:
Dalej twierdzisz, że to te same osoby? To jest ukłon w stronę fanów, z grubsza są do siebie podobni, te same imiona i ta sama sława, ale to są różni bohaterowie. Między światami z 3 i 6 nie ma żadnego połączenia.
Widzę, że nie czaisz kompletnie. To jest alternatywna wersja tej samej postaci. TA SAMA POSTAĆ SAMA W SOBIE, tylko HISTORIA INNA.
Zrozum to tłoku w końcu i przestań wprowadzać innych w błąd.
Coś nie może być tym samym a jednocześnie różnym. Ta postać nie ma nic wspólnego ze starym Crag Hackiem poza imieniem. To jest nowy Crag Hack, nowa wizja tegoż, tak jak batman Nolana nie jest tym samym batmanem co w filmach Schumachera.
Jeżeli ktoś uwielbiał Craga z H3 to tego nie musi koniecznie polubić, bo to ktoś inny, także to ty wprowadzasz ludzi w błąd.
Czyli Batmana Schumachera i Nolana łączy tylko imię i są to inne postacie - ok, nie mam pytań.
Czyli spider-man to nie spider-man, wiedźmin do nie wiedźmin, iron-man to nie iron-man.
To są różne wizje bohatera o imieniu Batman. Nie da się powiedzieć, że Nolan "teleportował" batmana od Schumachera, tak samo jak nie da się powiedzieć, że Crag Hack teleportował się z Antagarichu do Ashanu co próbujesz tutaj powiedzieć.
Ja napisałem w poście [61] że nie są to bohaterowie z poprzedniego universum, ty napisałeś w [62] że nie mam racji, zatem według ciebie jest to ten sam Crag Hack co w H3.
Co za koleś...
To nie jest prawdziwe życie człowieku. Rozumiesz co to jest historia alternatywna? Postać sama w sobie jest ta sama, tylko w innych "wymiarach" tego uniwersum.
Co znaczy postać sama w sobie?
Rozumiem co to jest historia alternatywna, napisałem zresztą, że Crag Hack z tego DLC jest nową wizją Craga, tego już nie widzisz? Zresztą nie rozumiesz skąd w ogóle ta dyskusja, to ty powiedziałeś, że to są te same postacie, teraz piszesz o historiach alternatywnych, sam sobie przeczysz.
|Crag Hack - awanturnik, barbarzyńca z charakterystycznym kapeluszem| "włożony" w różne światy i historie.
Pojawiają się plotki o kolejnym DLC, niedługo będzie można się spodziewać oficjalnej zapowiedzi.
Szkoda, że znowu DLC, liczyłem na pełnoprawny dodatek. Teraz zostaje mieć nadzieję, że ten będzie bogatszy w zawartość niż Piraci.
Random map generator
This is something we would love to have but it is out of scope. The way map and content creation is currently implemented is so far away from a random map generator that we do not see a chance to get this done.
Heroes bez tego, choćby nie wiem jaki był świetny, nie ma szans na wieczne życie. Do tego dochodzi arcyskomplikowany edytor map, który powoduje, że fanowskich produkcji jest znacznie mniej niż do starych części serii.
Wielka szkoda, że nie ma co liczyć na generator map, ile razy można grać w te same mapy?
Mizerny dodatek do słabej niestety części herosów, kampania starcza na 4-5h i w dodtaku ukończona na 100% taka sobie historia...
Beznadziejny dodatek zupełnie bez historii, samo wepchnięcie do gry jednej z kultowych postaci uniwersum jak widać nie wystarczy, przydałoby się dorzucić coś więcej, a dostaliśmy nudną jak flaki z olejem kampanię rozciągającą się na oszałamiającą liczbę 2 epizodów + kilka bajerów jak wrota żywiołów, broń rodowa czy nowy Boss których podobnie jak tego dodatku mogłoby nie być
3.5/10