Najciekawsze materiały do: Etherium
Etherium – pierwszy zwiastun RTS-a w realiach science-fiction
wiadomość20 stycznia 2014
Francuskie, niezależne studio Tindalos Interactive wypuściło pierwszy zwiastun gry Etherium, czyli RTS-a w klimacie science-fiction. Tytuł ukaże się na komputery PC jeszcze w tym roku.
Przypomina Supreme Commander, ale to dobrze. Już nie mogę się doczekać.
Wygląd porządnie a mapy fajnie, wulkaniczne planety mają wulkany i rzeki lawy, grafika dobrej jakości i trzy fakcje nie jak w planetary annihilation tylko jedna. Ta gra jest dlamnie jest nadzieją na porządną grę potym jak Supreme commander znudził mi się po 300 godzinach gry, a w total annihilation nie da sie już przez neta grać. Planetary annihilation też mi się znudziła ale po 15 godzinach zewzgledu na fatalną grafikę,i tylko jedną fakcję i brak różnych poziomów wysokości na mapach.
[1]@ Bardzo Dobrze, od dawna czekałem na taką grę! Dziś, gdy mamy tak mało dobrych strategii, każda taka pozycja jest dla mnie pewniakiem!
ta gra w kampani to jeden wielki skirmish czyli tryb potyczki kampania to zbiór map jedyne co z tam fabuły jest to wstawki komiksowe. rasy różnią się skinami na jednostki. jedyna rasa nie typowa to Vertydzi bo u nich do działania jednostek trzeba mieć dodatni przyrost surowców bo inaczej wszystko siada i nieżyjesz. Tak że 5/10 a bez tej rasy to 3/10
Niestety, gra okazuje się być lekkim rozczarowaniem, acz nie tak strasznym. System predefiniowanych baz i ich rozbudowywania przypomina bardzo Grey Goo, lecz nie można tego, dobrze działającego systemu, uznać za wadę. Na razie nie oceniam, ze względu na brak dokładnego zapoznania się z grą (Mimo że minął tydzień, to nie miałem zbyt wiele czasu), w szczególności zaś z multiplayerem.
radekplug --> To jest gra (Jak zresztą większość obecnych RTS'ów) nastawiona przede wszystkim na Multi, i tam się lepiej sprawdzająca ,tylko szkoda, że przejawia się to często ignorowaniem całkowitym ignorowaniem (Vide PA, SotSE i inne, choć to nie fabuła jest w Strategiach najważniejsza [o wiele bardziej drażni często tępe nie chodzi mi tu o podane przykłady AI]).
ja że jak ktoś chce w to grać to w kampani ma jeden wielki skirmish.
Jakoś mnie ta gra nie przekonuje. Mało czytelna rozbudowa baz (te rozszerzenia, nic głupszego nie mogli wymyślić), myślałem że to powrót do starych dobrych RTS-ów z budowaniem koszar, warsztatów, fabryk, ich upgradowaniem, a tu jakieś dziwadło. Po 1h gry się mi odechciało, szkoda tych 40 zeta :(