Najciekawsze materiały do: X3: Albion Prelude
X3: Albion Prelude - Mayhem Soundtrack v.12032020
modrozmiar pliku: 186,2 MB
Mayhem Soundtrack to modyfikacja do X3: Albion Prelude, której autorem jest Joubarbe.
Zapowiedziano X3: Albion Prelude – premiera jeszcze w grudniu tego roku
wiadomość7 grudnia 2011
Na grudzień tego roku, studio Egosoft zapowiedziało premierę X3: Albion Prelude, gry z gatunku space-sim, która ma być swoistym preludium do planowanego na przyszły rok X Rebrith.
No wreszcie jakieś konflikty. W poprzednich częściach miałem wrażenie że na cały kosmos tylko ja jestem ten zły i chciwy :)
No i szkoda że nie ma MP chociaż do 4 graczy. Eeeh.
Wow super. Uwielbiam tą serie gier i byłem zawiedziony gdy po skonczeniu X3 TC dowiedzialem się że twórcy nie mają zamiaru robic kolejnej części. Jakie było moje zdumienie i radość gdy dowiedziałem się że ma wyjsc X Rebirth. A teraz sie dowiaduje że ma wyjsc ta gra. Wręcz spełnienie marzeń. Mam nadzieje że twórcy powrócą do kilku rzeczy które były w X3 Reunion a których nie było juz w X3 TC. Mam nadzieje że szybko wydadzą grę w polsce bo juz nie moge sie doczekac :D
witam
mam problem zaraz na poczatku misja treningowa (flying school) każe mi zniszczyć skrzynke ale na początku nie ma broni, nie wiem jak ją zniszczyć, bo kupić nic nie mogę na pobliskich stacjach. Co trzeba zrobic?
Ta seria gier jest rewelacyjna. Najlepszy symulator ze wszystkich dostępnych gier.
Ma tylko jeden mankament, jest bardzo trudna.
Sama nawigacja zajęła mi kilka godzin.
Podczas robienia misji można się nieźle zgubić.
Niestety, ale mimo, że się staram, czytam poradniki - nie potrafię grać w tą grę :(
Jeżeli ktoś ma problemy z nawigacją, polecam:
X3 map by Scorp
Nie chcę się czepiać ale kolejna gra z serii ma się chyba zwać Rebirth a nie Rebrith;> a w tekście cały czas jest mowa o Rebrith
Wyszedł nowy patch 3.0 do X3:AP.
oprócz poprawek dodaje:
Nowe funkcje i ulepszenia:
- Nowe fabuły: Ciemne Interesy, Kłopoty korporacji, Przełamanie barier
- Nowe misje: Naprawa Stacji, usługa naprawy uszkodzonych stacji Gracza (poniżej 95% kadłuba)
- Nowe misje: Wielokrotny Transport Pasażerski, transport wielu pasażerów z różnych stacji do różnych miejsc
- Nowe misje: Wycieczka Życia, zabranie grupy turystów na wycieczkę do różnych sektorów na zwiedzanie ich niezwykłych lokacji
- Nowe misje: Podwójny Konwój, ochrona dwóch konwojów podążających na różnych trasach
- Dodano wsparcie dla kontrolerów
- Nowe statki: Lotan, Gepard, Pteranodon
- Zmieniono ostrzeżenie 'cel w zasięgu' przy misjach śledzenia statku, z wiadomości przychodzacej na tekst pomocniczy
- Nowy specjalny sektor, a w nim nowe tło muzyczne
- Nowy specjalny sektor dostepny dzięki Rozproszonemu Hipernapędowi
- Odblokowane opcje startowe: Podróżnik z Aldrina, Zagubiony Lar, Świadek Gonerów
- Dodano możliwość misji, aby włączyć/wyłączyć działanie wojenne
- Więcej fabryk Terran dostępnych w stoczniach
Najlepszy symulator kosmicznego życia. Jest tak ogromny, że trzeba by poświęcić parędziesiąt godzin by wszystko odkryć. Autorzy idealnie rozwinęli każdy aspekt rozgrywki na którym się skupił gracz. Czy wolisz być handlarzem, czy bojownikiem, czy rozwijać w pełni swoje własne imperium, każda możliwość ma sporo opcji do zaoferowania. Niebywała swoboda pozwala nam użyć każdego statku dostępnego w grze, a jest ich kilkaset! Tak samo możemy wybudować każdy rodzaj stacji. Grafika jest świetna, piękne skyboxy nadające się na tapety i modele statków. Występuje śladowa ilość fizyki (która daje nie raz o sobie znać) i niestety słabe audio. Za dużo byłoby pisania jakie możliwości daje nam ta gra, ale wszystko czego oczekujecie po spacesim znajdziecie tutaj (znalazł się nawet abordaż). Brakuje mi tu tylko możliwości lądowania na planecie i oglądania statków wewnątrz. Jedną większą wadą jest toporność tej gry. Bez poradnika będzie ciężko, gra jest bardzo brutalna w ogóle. Jeśli mamy tylko jeden statek, któremu uszkodzony został SETA (przyśpieszacz czasu) podróż do najbliższej stoczni może trwać parenaście godzin realnych :O. Misje generowane są losowo i wszędzie ich pełno. Nie ma co narzekać na nude, ale trudno wyczaić, które jest dla nas realne do wykonania, bo gra nie bierze pod uwage środków jakimi w tym momencie dysponujemy. Są sytuacje, że nie mamy jakiejkolwiek szansy jej wykonać w tym momencie. X3 dysponuje olbrzymią losowością. Misje łatwe okażą się trudne jeśli statek który mieliśmy odzyskać zostanie zaatakowany przez kogoś niezależnego, ale też misje trudne okażą się łatwe jeśli z pomocą przyjdą nam akurat przelatujące obok konwoje. Dlatego ta gra to jedna wielka niespodzianka, nie ma w niej schematyzmu. Polecam
Kolejna super promocja "Humble Weekly Sale" już za 6 dolców można nabyć całą serię X!
X: Beyond the Frontier
X-Tension
X2: The Threat
X3: Reunion + Bonus Package
X3: Terran Conflict
X3: Albion Prelude
X: Superbox Bonus Material
https://www.humblebundle.com/weekly
Gdzie moge kupic AP oprocz steam? Bo mam wersje na cd x3 reunion i tc. Ale one sa od techland i nie maja kluczy do steam... :/ a zeby grac w ap na stem to musze miec i tc na steam
marcin0218 - to jest właśnie zaleta zakupów u naszych rodzimych dystrybutorów, którzy dostają wysypki na słowo Steam i zostajesz z produktem, do którego ani DLC ani promocji... Co ciekawe mając już TC kupione można zainstalować tylko AP na Steam...
pamiętam jak w x3 reunion mój statek został uszkodzony w sektorze freedom reach. napęd skokowy jeszcze działał ale nie miałem ogniw (freedom reach to sektor wkoło którego są pirackie sektory) i musiałem rozpocząć operacje ,,reaktywacje'' wziąłem swój Merkury wypchałem ogniwami energetycznymi kupiłem mu napęd skokowy i wio do mnie . Potem transfer ładunku i do stoczni :) . ale się udało teraz używam mojego Merkurego jako typowy zaopatrzeniowiec w razie czego przywozi mi ogniwa czasem rakietki.
Zacząłem właśnie grać i prawdę mówiąc szlag mnie trafia. Jako postać wybrałem terrańskiego dowódcę latającego Kataną. Statek niby ma zamontowany napęd skokowy, nawigacyjne polecenia, ogniwa energetyczne ale nie mogę z tego cholerstwa korzystać. Shift+J wyświatla tylko mapę galaktyki ale nie można z tym nic dalej zrobić. WTF? Przekopałem wczoraj pół internetu bez rezultatu, ktoś wie o co chodzi?
Wciskasz shift+j jak pojawia ci sie mapa galaktyczna wybierasz sektor, a potem którąś z bram skokowych znajdujących się na danym sektorze, to wszystko.
No w tym właśnie problem. Na mapie galaktyki nie mogę otworzyć żadnego sektora. Odwiedziłem już kilka ale mogę tylko je podświetlić, nic więcej się nie wyświetla. Instrukcja nic na ten temat nie mówi. Nie wiem czy to bug, wszystko wygląda prawidłowo. Ale dzięki za odzew.
Po porażce w podejściu do X3 Terran Confilct miałem nadzieję że ta część będzie grywalna, na nadziejach się skończyło. Gra wygląda identycznie jak poprzednia wersja, co na rok 2011 i już prawie 2012 jest trochę kiepskim wynikiem, ale można na to przymknąć oko. Problem byłby raczej w tym, że tak samo jak w poprzedniej części nie byłem w stanie zrobić czegokolwiek sensownego. Wybrałem pierwszą opcję rozpoczęcia rozgrywki, jako jakiś żołnierz gdzie miałem wylecieć na patrol. Po dłuugim locie natrafiłem na przeciwnika, który wysłał w moją stronę rakiety i mnie zniszczył. To stanowi dla mnie ogromną zagadkę czym kierowali się twórcy tej gry robiąc takie rzeczy. Nie jestem w stanie wymyślić żadnego logicznego powodu dla którego by wrzucali gracza na samym początku do walki, której wygrać nie może. Chyba że to już cała gra? Tak czy inaczej zdecydowanie nie polecam.
@Bartazel
Fakt faktem, gra jest faktycznie bardzo ciężka, zwłaszcza w fazie początkowej integracji. To nie wynika z jej toporności, braku grywalności, czegokolwiek podobnego, ale raczej z ogromnej swobody i wielu dróg rozwoju własnego "sima". Z innej strony, możesz np. spotkać wroga z statkiem o kilka klas lepszym od twojego, z którym nie masz szans. Cóż, dla niektórych to jest minus, osobiście uważam to za duży plus - gra nie prowadzi cię za rączkę, czasem musisz po prostu uciec (może to nie do końca prawda, gra na podstawie twojej reputacji dobiera poziom przeciwników w misjach zlecanych przez stacje/statki, w głównej fabule nie wiem jak to jest). Zresztą nie trzeba robić od razu głównego wątku, a innych kampanii tym bardziej. Sam zabrałem się za nie dopiero gdy kupiłem ciężką korwetę. No ale wtedy już było wręcz za łatwo.
@Bartazel
Piekarz ocenia pracę elektryka ^^ LOL
Widać kiepski Z ciebie majster skoro pierwszy lepszy patrol ma cie na hita.
@MamoKupMiGlany To w sumie całkiem fajne, że gra nie dobiera przeciwników w zależności od poziomu rozwoju gracza, a po prostu od niektórych trzeba uciekać, a niektórych nie trzeba się bać. Problem jest jednak w tym, że na samym starcie wrzucają gracza na głęboką wodę. Jeżeli zrobiliby coś w stylu, że stopniowo powiększają świat, to dałoby radę pewnie jakoś uczyć się po kolei co i jak. Natomiast w momencie gdzie mogę zrobić wszystko, nie wiem co powinienem robić i kończy się tak, że przewalę hajs na jakieś głupoty, polatam sobie i w końcu ktoś mnie zniszczy. No a chęci i czasu to tak nie za bardzo mam, żeby się przebijać przez instrukcję itp. a szkoda.
polecam z X3 Rebalance Mod, można dodać jeszcze Lost Colony Expansion, Improved Races 2.0, Monster Ships Pack i gra wymiata w pełni
Zagrałem w powodu posuchy na rynku space simów i zawiodłem się. Wbrew opiniom na GOL'u - grafika jest przeciętna, audio tragedia, interfejs tragedia, fabuła tragedia, świat gry tragedia, optymalizacja tragedia - jedyne co mi się podobało to pozorna wolność jaką daje ta gra i budowanie stacji. Tylko co z tego skoro misje są powtarzalne do bólu, kampanie zrobione bez sensu (w dodatku większe bitwy tną się na nowszych komputerach) a bug siedzi na bugu (ilość błędów w tej grze przechodzi pojęcie). Zanim ktoś napisze, że nie potrafię grać w space simy - zrobiłem cały argoński plot, cały HQ plot, prawie cały korporacyjny, cały HUB, połowę Breaking Grounds i zacząłem Shady Buisnes gdy po prostu zabrakło mi siły. Miałem 1,5 biliona kredytów, około 50 kompleksów i flotę handlowo-transportowo-wojenną i zwyczajnie obrzydła mi ta gra (nie wspominając o optymalizacji na tym stadium gry - zwykłe wejście w zarządzanie flotą przyprawia mnie o mdłości). Obrzydła mi na tyle, że wywaliłem ją z dysku i poczułem wielką ulgę - a teraz daję 6/10 i to tylko dla cierpliwych fanatyków space simów.
@Bartazel
Fabuła przecież jest tak zrobiona że wprowadza w tajniki gry..
Wolisz się pałętać bez celu zamiast słuchać npc twoja brocha.
Nie pojmuję, jak prosta gra dla mnie przy mojej ułomności może być trudna dla zdrowego człowieka?
Pograj więcej w prawdziwe gry zamiast w strzelnianki. LOL
@Bartazel
Czytaj uważnie co jest napisane w opcjach startu ;;;jest ich wiele:to co napisałeś znaczy że wybrałeś tryb dla zaawansowanych,jeżeli chcesz zacząć spokojnie to po prostu przeczytaj co jest napisane pod daną opcją startu i wybierz właściwą dla Ciebie.Wyraźnie pisze:łatwy,trudny,bardzo trudny jest nawet niemożliwy.
Przez ludzi takich jak ty psują majstersztyk klasy wiedźmina 3 znacznikami,wskaźnikami,strzałkami i robią z tego grę dla upośledzonych,można je wyłączyć ale i tak większość przechodzi ja w 100% na wyścigi w 30-40 godz.
X3 AP dla mnie to jedna z najlepszych gier na pc jakie wyszły w ciągu ostatnich 30 lat,możesz sobie tam robić co chcesz.Od pilota myśliwca,poprzez,pokojowo nastawionego handlarza,szmuglera,pirata,do kapitana lotniskowca,niszczyciela albo władcy galaktycznego imperium mającego na rozkazy całe floty,fabryki,stacje,stocznie itp.
Gra jedyna w swoim rodzaju,gram od 2 lat,setki godzin na koncie,szczerze polecam Moja ocena to 10/10
Taka ocena dla gry w której podstawą jest latanie między sektorami, a w której niektóre statki nie są w stanie zmieścić się w bramie, ze względu na rozmiary, albo nieustanne kolizje w ruchliwych sektorach bo bramy są małe a ruch odbywa się jednocześnie w dwóch kierunkach i nigdy nie wiesz co się czai po drugiej stronie i czy nie rozsmarujesz swojego myśliwca na jakimś transportowcu i nie stracisz pół godziny gry, bo twórcy przewidzieli save tylko na stacjach?... Funkcja autopilota to samobójstwo, latanie w formacji to kompletna abstrakcja (jak AI już zacznie zderzać się ze sobą to zostanie ci tylko masa złomu w przestrzeni). Poza tym trzeba ściągnąć masę dodatkowych skryptów, żeby wybalansować to co stwórcy schrzanili, np. obronę rakietową, której w wanilii nie ma, a bez której grę kończymy na pierwszej rakiecie wystrzelonej przez przeciwnika. Większe bitwy lepiej rozgrywać jest siedząc w innym sektorze i licząc na korzystny algorytm...
Save w statku=Polisa ratunkowa,dostępna w stacjach
Balans=instalujesz najnowszego XRM i nie potrzeba w zasadzie nic więcej na początek.
W formacji też polatasz tylko nie ma co oczekiwać cudów że stado myśliwców bezie leciało w idealnym porządku,to nie jest falcon bms,jak zacznie się walka to zaczyna się burdel.
Można się przyczepić do wszystkiego jak ktoś chce,ja wystawiłem taka ocenę bo bawię się w tej grze wyśmienicie jak w mało której,poza tym Stalker SOCH jako podstawka był prawie niegrywalny gra słaba na pus tylko klimat nic więcej a z modami miodzio.W vanille grałem stosunkowo mało większość z XRM ,Lost Colony,Codea,Life,Mefos ,Monster Ship Pack,możesz sobie tam władować co chcesz,modów jest zatrzęsienie.
Dla mnie to gra na dychę bo zabawę mam zajebistą,kosze w to ponad dwa lata bez przerwy,bardzo rzadko mi się to zdarza dlatego taka ocena
Pozdro.