Encyklopedia Gier Top Gry Premiery Beta testy Screeny Download Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS5 XSX PS4 Xbox One Switch Andro iOS

Najciekawsze materiały do: War Inc. Battle Zone

Beta testy darmowej strzelanki War Inc. Battle Zone otwarte dla wszystkich

wiadomość19 lipca 2011

Sieciowa strzelanina free-to-play War Inc. Battle Zone, doczekała się otwartej bety. Tytuł ten oferuje rozbudowaną rozgrywkę, przypominającą tę znaną nam z serii Battlefield.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
23.07.2011 19:31
multigry
multigry
152
Konsul

Juz jest na steam-ie za free.

01.08.2011 20:53
odpowiedz
pprrzemek
34
Chorąży

Zmieńcie premiere na 19 Lipiec 2011 bo gra już jest darmowa na steamie.

13.08.2011 18:08
Feess
odpowiedz
Feess
39
VILLAGE IDIOT

@up Na Steamie jest open beta. Wersja oficjalna będzie chyba w listopadzie.

20.08.2011 21:41
odpowiedz
luigi98
11
Legionista

Gra jest średnia, biorąc pod uwagę że jest straszne nie grywalna ponieważ taki człowiek jak ja z procesorem 4 rdzeniowym 2.0, kartą graficzną 1Gb (Nividia 540m) i 4 ramami chciał sb ją odpalić na extra detalach to gra strasznie klatkowała i miałem ok 8 fps : )

16.08.2012 10:54
odpowiedz
zanonimizowany827415
5
Generał

Gra nawet ciekawa (bardzo dużo zmieniło się od startu bety).
Posiada chyba najłatwiejszy system strzelania spośród wszystkich mmofps (większość broni, w tym bronie premium nie mają recoila) a ginie się po zaledwie kilku kulkach. O tym jak łatwo się tutaj strzela niech świadczy fakt, że mimo iż gra posiada iron sight to trafienie przeciwnika nawet bez przycelowania nie stanowi problemu.
Do wyboru 4 klasy: sztumowiec, medyk, snajper i operator broni ciężkiej. Niestety moją opinię mogę wystawić tylko na podstawie tej pierwszej ponieważ za darmo (do tego jeszcze wrócimy) mamy do dyspozycji tylko jeden slot postaci. Tak naprawdę jednak to, że decydujemy się na daną klasę nie ma wpływu na to jaką możemy się posługiwać bronią - te są dostępne wszystkie dla każdej klasy.
Podczas gry zdobywamy WP (pieniądze w grze), SP (Skill Points) oraz normalny EXP w postaci Honoru wymagany do awansowania na kolejne poziomy.
Skill Points służą do rozwijania naszej postaci w oparciu o drzewka umiejętności. Są to umiejętności pasywne np. zmniejszony odrzut przy strzelaniu, zwiększony zasięg broni, szybszy sprint, szybsze poruszanie się podczas celowania, szybsze przejęcie flagi.
Oprócz nich możemy też korzystać z perków umieszczanych w slotach naszej postaci. Jest tego sporo np. bomba-niespodzianka (nasze zwłoki wybuchają po 3 sekunach od śmierci), możliwość posiadania większej ilości amunicji, system wykrywania min czy leczenie członków swojego zespołu.
W przeciwieństwie jednak do umiejętności, perki musimy sobie kupić i są one dostępne tylko w opcji czasowej.
Broń. Wybór jest bardzo szeroki: karabiny, karabiny maszynowe, smg, snajperki, shotguny, wyrzutnie rakiet i pistolety. Możemy posiadać jedną broń główną, jedną zapasową (smg, shotgun), pistolet oraz wedle uznania w pozostałych czterech slotach: granaty, dodatowe gadżety np. bandaże, tarczę, wieżyczki strzelnicze lub perki.
Broń możemy wypożyczyć na czas lub kupić w wersji permanentnej (na stałe). Co ciekawe bronie nie wymagają napraw czyli za raz kupioną bronią nie ciągną się kolejne koszty. Szczerze przyznam, że jestem bardzo pozytywnie zaskoczony takim rozwiązaniem bo jest ono raczej niespotykane w grach f2p.
Występuje też system losowania broni z zakupionych skrzyń (niektóre z nich możemy możemy również zdobyć za darmo podczas gry, ale już za ich otwarcie musimy zapłacić realnymi pieniędźmi sic!).
Bronie posiadają bardzo szeroką modowalność. Możemy w nich zmienić praktycznie wszystko (system podobny do tego z Operation 7): powiększyć magazynek, dokupić lunety, tłumiki, chwyty, kolby. Wszystkie te elementy mają wpływ na parametry naszej broni.
Płatności. Tutaj niestety dochodzimy do elementu, który w dużym stopniu rujnuje grę. Walutą premium jest Gold Credits (GC), za którą możemy kupić wszystko co tylko chcemy oraz to czego nie możemy kupić posiadając tylko WP (walutę w grze). Ceny są jednak astronomiczne. Przykładowo: dobra broń w wersji perm - ok 20 dolarów. Tłumik w wersji perm - ok 15 dolarów. Dodatkowy slot na postać - 6 dolarów.
Wielu broni czy modyfikacji do nich nie jesteśmy w stanie kupić jako perm za WP a ceny w tej walucie również przerażają (pierwsza broń, którą możemy kupić dostępna jest na 10 lvl i postanowiłem sprawdzić ile kosztuje, ponieważ do czasu osiagnięcia danego lvl cena WP jest niewidoczna). Bronią tą jest AK-47, którego cena wynosi "zaledwie" 99800 WP, a ja nic nie kupując miałem w tym momencie 26800. Gdy skończą się kilku dniowe bronie, które dostaliśmy za awans wrócimy do broni podstawowej czyli m16.
Istnieje możliwość zdobycia GC za darmo. Wystarczy logować się do gry i grać. Za każdy dzień logowania (i grania) stawka GC, które otrzymamy zwiększa się. Już po ok 2 miesiącach będziemy w stanie kupić sobie średniej jakości (czyt. byle jaką) broń w wersji perm, a za kolejne 4 miesiące celownik optyczny również w wersji perm.
Nie wiem czy właśnie ten system "chorych" cen jest powodem, że NIKT W TĘ GRĘ NIE GRA - ale takie są fakty. W godzinach popołudniowo - wieczornych naliczyłem niecałą dwusetkę graczy. Dziś rano było ich TRZECH.
Naprawdę szkoda, że wydawca ustawił takie stawki płatności bo gra ma potencjał, ale chyba nawet dla graczy z Europy Zachodniej jest ona po prostu za droga.