Najciekawsze materiały do: Ankh: Battle of the Gods
Ankh: Battle of the Gods - GER
demo gryrozmiar pliku: 332 MB
Battle of the Gods jest trzecią już odsłoną cieszącej się dość dużą popularnością serii Ankh. Podobnie jak w przypadku dwóch poprzednich produkcji, mamy do czynienia z klasycznie zrealizowaną przygodówką. Tytuł ten okraszono ponadto dużą porcją humoru
Ooo, jedynką świetna, dwójka ponoć też, a trójka? Zapewne też. By tylko gra pojawiła w Polsce. No była taka mini alucja do redacji Clicka!:)
Ta część to jest dwójka, wcześniej była tylko jedynka i dodatek do niej.
Druga? Była przecież Klątwa Mumii i Serce Ozyrysa...
A nie wiem! :) Nie zmienia to faktu, że obie części były świetne, więc chętnie zagram :) Sprzedaż Clicka! zapewne przy takich bombach jak ten ANKH czy Sherlock wzrośnie i sie im opłaca < kolejny ładny uśmiech > :D
O tak, Madzius888 :D już się nie umie doczekać Ankh: Bitwa Bogów (czy jak tam brzmi podtytuł poo polsku :D) :D Jeszcze nie zaliczyłem szczerze 1 ale dwójka była świetna ;)
Kurcze, chyba napiszę list do jakiegoś dystrybutora, czy mają zamiar wydać tą grę w Polsce.
Ja po prostu KOCHAM tą grę, znam wszystkie jej częśći oczywiście we wszystkie części grałam po kilka razy. Niewiem co zrobię jak nie wydadzą tego w Polsce! Ja nawet zpisałam wszystkie rozmowy z obu części. Oni po prostu muszą to wydać w Polsce!
Jakoś nic nie wskazuje na to, że ktoś miałby zamiar wydać tę część Ankh w Polsce. Szkoda, duża szkoda.
Witam wszystkich zainteresowanych Ankhiem:Wojną Bogów:)
A co byście powiedzieli na to, że jest opcja, aby gra wyszła po polsku? To, że nikt nie chce jej wydać, nie oznacza,że nie może jej byc w naszym języku:) jeżeli jesteście zainteresowani i chcecie się do tego przyczynieć, to zapraszam do rozwinięcia wątku:D
rozwijam wątek i mówię ale ta gra to śmieć
Mam 1 i 2 więc wierze ze kiedys wyjdzie 3 PL
Mam i grałem w Ankh Klątwa Mumii i Ankh Serce Ozyrysa. Chętnie też bym kupił i zagrał w Ankh Bitwa Bogów, ale niestety nie ma chyba zbyt wielkich szans że ta trzecia część Ankha wyjdzie po polsku.
Wszyscy którzy są chętni zagrać w Ankh Battle of Gods mają w tej chwili dwa wyjścia kupić angielską wersję np. na angielskim amazonie lub też można sobie chociaż ściągnąć i pograć w demo tej gry. Tylko niemiecka wersja jest dostępna. Ja w tej chwili zagrałem sobie w demo, nad pełną wersją angielską jeszcze się waham, wolalbym polską. Demo można je sobie ściągnąć z tego serwisu albo z podobnych zagranicznych, w wyszukiwarce google wystarczy wpisać Ankh Battle of the Gods, demo .
Grałem ostatnio w niemieckie demo tej gry, opiszę przejście tego dema. Mała uwaga na początek, jeśli umiem nazwać rzecz po polsku to to robię jeśli nie to podaję tylko niemiecką nazwę, nie korzystałem ze słownika.
POCZĄTEK DEMA zaczyna się od wstępnego filmu, wprowadzającego w akcję. Po jego zakończeniu Ankh którego Assil jest strażnikiem, budzi Assila i Tharę. Thara jest na dachu a Assil piętro niżej w sypialni. Muszą oni uciec z płonącego domu. Najpierw Assil musi pomóc Tharze zejść z dachu. Assil bierze z łóżka materac(Matratze), potem dwa(Lattenrost) konstrukcje drewniane pod materacem, bierze obok łóżka(Nile Crocodile Fanhandshuh), bierze (Handschellen mit Pluschbesatz) oraz obelisk z półek po prawej stronie, bierze też kosz z brudnym praniem(Schmutzwasche). Na balkonie bierze (Fliegenfalle) czyli chyba lep na muchy. To jest wszystko w tym momencie. Może popatrzeć na miejsce na korbę, stolik i markizę na balkonie. Ściągamy Tharę z dachu. Kładziemy najpierw materac(Matratze) na dywan(Teppich) który jest na środku sypialni. Cały czas możemy rozmawiać z Tharą ona podpowiada nam kiedy skoczy. Materac to za mało by Thara skoczyła z dachu. Kładziemy na materac kosz z brudnymi ciuchami(Schmutzwasche). Teraz Assil rozmawia z Tharą. Ona skacze. Assil bierze swoją śmierdzącą skarpetę(Assils stinkende Socke) która wyskoczyła z kosza. Schody są spalone żeby zejść na dół, trzeba coś wymyślić. Bierzemy z inwentarza kajdanki(Handschellen mit Pluschbesatz) i łączymy z (Lattenrost) i jeszcze raz z drugim (Lattenrost), otrzymujemy drewnianą drabinę. Drabiny używamy na poręczach(Uberreste der Treppe). Assil schodzi na dół po drabinie do łazienki. Z prawej strony łazienki otwiera szafę i bierze z niej od dołu (Haifischflossen-Attrappe), (Kalkreiniger) oraz olej łazienkowy(Badeol).
W łazience jest okno(Fenster) dzięki któremu można wyjść na zewnątrz ale ogień uniemożliwia dojście do niego. Trzeba wziąć skarpetę(Meine socke) i połączyć z obeliskiem. Otrzymujemy (Umwickelter Obelisk), wstawiamy go do odpływu basenu(Abfluss). Włączamy wodę naciskając na brodę posągu przy basenie(Wasserhahn). Woda zatapia basen ale to za mało, musi zatopić całą łazienkę do poziomu okna. Bierzemy lep na muchy(Fliegenfalle) i prawym przyciskiem myszy(PPM) działamy nim czyli lepem na (Uberlauf) przy basenie. Cała łazienka jest zatopiona, a Assil boi się wody. Przełączamy się na Tharę. Schodzimy nią do Assila, do łazienki. Thara dopływa do okna i bierze deskę(Bugelbrett), może wyjść się rozejrzeć za oknem ale nic nie może zrobić, wraca do Assila w łazience. Thara daje Assilowi deskę(Bugelbrett). Przełączamy się na Assila. Assil łączy deskę(Bugelbrett) z (Haifischflossen-Attrappe) otrzymuje deskę do surfowania(Surfbrett). Przy jej pomocy dopływa do okna łazienki (bierzemy deskę surfingową z inwentarza i PPM klikamy na wodzie). Assil wychodzi na zewnątrz na gzyms. Idzie w prawo aż do rzeźby ptaka(Skulptur eines Falken). Trzeba się go pozbyć, zawadza, ale jak? Bierzemy (Kalkreiniger) i działamy nim na ptaka(Skulptur eines Falken). Koło nogi posągu ptaka pojawiła się plama(Pulverschicht). Bierzemy olej łazienkowy(Badeol) i działamy nim na powstałej plamie(Pulverschicht). Reakcja chemiczna niszczy nogi rzeźby ptaka i spada on w dół. Droga wolna. Teraz Assil może iść dalej, napotyka na liście rośliny(Nubische Stachelranke) które zasłaniają kratkę, trzeba te liście usunąć. Liście usuwamy przy pomocy (Nile crocodile Fanhandschuh). Assil schodzi na dół po kratce(Rankengitter), idzie dalej w prawo. Dochodzi do okna z roletą(Rolladen) które prowadzą do kuchni.
Sam nie da rady otworzyć okna, jest zbyt cięzkie. Przełączamy się na Tharę. Z łazienki płynie ona do okna i dalej podąża aż do Assila. Dochodzi do Assila i PPM klikamy na okno(Rolladen) i na trzy z Assilem, otwierają okno. Dowiadują się że gniazdo na kominie powoduje zadymienie kuchni. Coś trzeba z tym zrobić. Przełączamy się na Assila. Bierzemy krzesło(Stuhl) z kuchni, otwieramy piec(Offne Backofen) i bierzemy ze środka (Bratvogel). To były rzeczy z lewej strony. Z prawej strony kuchni bierzemy korbę(Kurbel) oraz poniżej korby na podłodze proszek(Mehl) z (Mehlsack). Bierzemy proszek(Mehl) i palimy go w ogniu pieca(Abzugsschacht), podmuch z pieca powoduje że gniazdo na kominie wylatuje do góry. A może gdyby ktoś drugi tam był to by je złapał i w ten sposób odblokował komin? Assil wraca do sypialni by wejść na dach. Musi zawsze używać deski surfingowej na wodzie by ją przepłynąć. W sypialni wstawia korbę(Kurbel) w (Markisenoffner ohne Kurbel) przy balkonie. Teraz kręci korbą by zwinąć markizę nad balkonem. Stawia na stół na balkonie(Balkontisch) krzesło(Stuhl). I po tej konstrukcji wchodzi na dach(Vordach). Klika się PPM na (Vordach). Na dachu bierze linkę do prania(Wascheleine) po lewej stronie leżaka za dziurą w dachu. Podchodzi teraz do gniazda(Vogelnest). Ustawia się tam w rogu. Przełączamy się na Tharę. Thara bierze proszek(Mehl) z (Mehlsack) i wrzuca go do ognia pieca(Abzugsschacht). Assil łapie gniazdo ptaka(Vogelnest). Komin odblokowany. Kuchnia nie ma dymu. Przełączamy się na Assila. Assil może połączyć linkę do prania(Wascheleine) z (Bratvogel) otrzymujemy (Bratvogel mit abgebundenem Hals). Assil skacze przez dziurę w dachu do sypialni, następnie idzie do łazienki. W łazience może nabrać wody do (Bratvogel mit abgebundenem Hals), mamy teraz(Bratvogel mit Wasser gefullt). Następnie Assil już bez przeszkód wraca do Thary, do kuchni.
Jesteśmy już blisko wyjścia z płonącego domu. Na schodach prowadzących do wyjścia z domu stoi duży garnek z wężem Thary. Trzeba się pozbyć węża. Assil rozgląda się po kuchni i bierze melona(Melone) z półki oraz drewnianą łyżkę(Holzloffel) wiszącą na ścianie. Assil próbuje pozbyć się węża Thary(Tharas Haustier) przy pomocy melona ale to musi zrobić sama Thara. Assil daje melona Tharze. Przełączamy się na Tharę. Thara działa melonem na węża w garnku i garnek z wężem stacza się. Droga do wyjścia jest wolna. Przełączamy się na Assila. Assil schodzi na dół i bierze przy oknie ognioodporną płachtę(Brandschutz-Versicherung). Już są blisko wyjścia z płonącego domu ale muszą jeszcze coś zrobić bo przy drzwiach wyjściowych jest ogień i go nie przejdą. Trzeba coś wymyślić. A może ten ogromny gar z kukurydzą w środku się przyda. Assil wraca do góry, do kuchni. Nie może gara z kukurydzą przewrócić jest za ciężki. Co robić? Assil bierze ognioodporną płachtę(Brandschutz-Versicherung) i wstawia ją do drewna opałowego(Feuerholz) przy schodach pod ogromnym garem. Bierze drewnianą łyżkę(Holzloffel) i zapala ją na ogniu(Feuer) przy schodach. Tak zapaloną łyżkę(Brennender Loffel) przykłada do drewna na opał(Feuerholz) pod ogromnym garem przy schodach. Z kukurydzy robi się popcorn który wystrzeliwuje z gara. Teraz Assil może już przewrócić ten ogromny gar ale jest zbyt gorący. Trzeba go ochłodzić. Teraz są dwie możliwości, pierwsza łączymy linkę do prania(Wascheleine) z (Bratvogel), powstaje (Bratvogel mit abgebundenem Hals), idziemy napełnić wodą (Bratvogel mit abgebundenem Hals) do łazienki, otrzymujemy (Bratvogel mit Wasser gefullt), druga możliwość jeżeli podczas bycia na dachu zostało zrobione wszystko co wtedy pisałem to już mamy (Bratvogel mit Wasser gefullt).
(Bratvogel mit abgebundenem Hals) po napełnieniu wodą w łazience nazywa się (Bratvogel mit Wasser gefullt). Bierzemy (Bratvogel mit Wasser gefullt) i używamy na płonącym ogniu(brennendes Feuerholz) pod garem z popcornem(Vorratskrug mit Mais). Ogień gaśnie, ogromny gar już nie jest gorący. Teraz Assil przewraca gar z kukurydzą, a właściwie z popcornem. Assil wchodzi do środka gara. Trzeba kliknąć PPM na gar w miejscu(Benutze Einstieg). Znika możliwość wybory Assila i Thary. Assil czeka na Tharę by weszła do środka gara. Thara robi to samo co przed chwilą Assil czyli wchodzi do gara, klikamy PPM na gar w miejscu(Benutze Einstieg). Włącza się ostatni film przerywnikowy, Assil i Thara uciekają szczęśliwie z płonącego domu. KONIEC DEMA.
P.S.
W tym demie wiele rzeczy może być wykonywanych przez Tharę i Assila. Nie zbadałem tego dokładnie. Jest wiele możliwości ponieważ znalezione rzeczy Thara i Assil mogą sobie przekazywać. Z jednej strony jest to ułatwienie, z drugiej strony komplikuje grę(można też napisać że wzbogaca grę) gdy chce się sprawdzić wszystkie możliwości. Jednak też są takie momenty w grze(w demie), w których pewne czynności może wykonać tylko Thara lub tylko Assil.
Ależ wtedy miałem zacięcie że opisałem przejście tego dema. W sumie szkoda czasu na to wszystko. Teraz bym tego nie zrobił.