Najciekawsze materiały do: Salem
Wieści ze świata (Salem, SimCity, Saints Row: The Third) 17/6/13
wiadomość17 czerwca 2013
Dziś piszemy m.in. o rezygnacji firmy Paradox Interactive z praw wydawniczych do gry Salem, aktualizacji SimCity, a także wsparciu dla modów w Saints Row: The Third. Witamy w wieściach ze świata - codziennej porcji krótkich wiadomości.
Wieści ze świata (Retro City Rampage, Ouya, Salem, World of Darkness) 1/3/13
wiadomość1 marca 2013
Dziś piszemy m.in. o sprzedaży Retro City Rampage, planowanej dacie wysyłki konsoli Ouya, beta testach przeglądarkowej gry Salem, a także szykowanej prezentacji World of Darkness. Witamy w wieściach ze świata - codziennej porcji krótkich wiadomości.
Przeglądarkowe MMO Salem dopiero w przyszłym roku
wiadomość23 września 2011
Mamy złe wieści dla czytelników wyczekujących premiery przeglądarkowego MMO zatytułowanego Salem. Firma Paradox ogłosiła właśnie, że gra zaliczy poślizg i ukaże się dopiero latem przyszłego roku.
Gram w Haven&Hearth, grę twórców nowo powstającego Salem, na której się opierają :D Nie mogę się doczekać!!
To mi było potrzebne w grach. Nareszcie można zginąć. Na taką grę czekałem zawsze. Poza tym wyczuwam Maincraft
gra jest...trudna. Na początku miałem problem się połapać. Jedyne co mnie przeraża t0 utrata postaci xd dayz bez zombiaków
Czy gra jest trudna? To zależy od naszej znajomości języka angielskiego, dobrze jest też mieć jakieś doświadczenie z grą Haven and Hearth, poprzednią grą twórców(widoczne są powiązania w craftingu).
Sama rozgrywka nie jest super trudna, lecz szczególnie na początku dosyć powolna. Rozpoczynając przygodę naszym głównym celem jest zdobywanie piniędzy(silver coins) oraz oczywiście nowych umiejętności. Dużym błędem jest próba osiedlenia się w jakimś miejscu za wszelką cenę. Na początku powinniśmy być mobilni i elastyczni. Nie ma sensu budowanie żadnych domków, dopóki nie nabędziemy odpowiednich umiejętności oraz nie zbierzemy pewnej ilości gotówki pozwalających na postawienie tzw. claima. Można to porównać do kupowania gruntu. Wszystko co znajduje się w claimie jest chronione, choć nie zabezpiecza całkowicie przed kradzieżą(kiedy ktoś coś ukradnie to zostawia ślady przestępstwa) to gracze zazwyczaj wolą nie kraść niczego z claimów.
Walka jest troszkę bardziej skomplikowana niż w przeciętnym MMO gdzie klikamy na oślep skille. Należy pamiętać o tym o czym wspomniał RaQman. Nasza postać może zginąć z ręki innego gracza. W grze występują zwierzęta agresywne i neutralne. Każde zwierze czy roślina w zasięgu naszego wzroku pojawia się na minimapie, tak więc można spokojnie uniknąć niechcianej walki. Kiedy nasza postać ginie tracimy wszystko. Nie ma wskrzeszania i odzyskiwania umiejętności(w Haven & Hearth odzyskiwało się część umiejętności, co moim zdaniem było lepszym rozwiązaniem :) ).
Mimo, że grafika nie trafiła w mój gust, to możliwości tej gry, oraz brak lagów(w przeciwieństwie do H&H) przyciągają.
Jestem początkującym graczem, który wie mniej więcej o co chodzi, jeśli ktoś chciałby się przyłączyć do gry to zapraszam. [email protected]
To chyba jakiś błąd. Salem NIE jest grą przeglądarkową. Być może błąd wynika z tego, że da się ją odpalić ze strony gry, ale w praktyce i tak oznacza to pobranie gry i odpalenie jej poza przeglądarką. Ot, taki urok technologii java web start. No i faktycznie, gry się nie "instaluje" - java automatycznie pobiera grę i wszelkie aktualizacje i trzyma je w ramach cache. Ale po odpaleniu gra działa normalnie, poza przeglądarką. Osobny proces itd.
Ta gra jest chora... najpierw umarłem wychodząc z dołu który wykopałem, a potem zostałem zabity przez indyka xD