Miesiąc temu nie wysyłając zadnego smsa, nie dzwoniac do nikogo, nie chodzac po internecie (mam wifi wiec jest za free) zniknelo mi 30zł, w tym miesiacu tak samo zniknelo mi 15 zł, jestem w mixplusie. Wiecie dlaczego tak sie dzieje?
Kolego mialem to samo. idz do salonu tam złożysz reklamacje, problem najprawdopodobniej leży po stronie systemu. zwrócą Ci kasę
Tutaj zapytaj przedstawiciela Plusa :
https://www.gry-online.pl/forum/komorka-w-plusie-watek-dla-klientow-i-nie-tylko-cz-8/z0b1b71c?N=1
Nie jesteście sami, była dość gruba awaria i sporo ludzi ma teraz takie kłopoty. Jak się samo z siebie do jutra nie wyprostuje, to nie ma co czekać tylko rzeczywiście reklamować - albo w dowolnym punkcie Plusa albo telefonicznie przez biuro obsługi. Lepiej jednak pisemnie, zawsze lepiej mieć jakąś podkładkę w razie "W".
Reklamacja jest konieczna. tylko pisemna wchodzi w gre w tym przypadku. mialem ten problem ponad miesiac temu zabrało mi ponad 50 zł na pieniądze czekalem 2 tyg mimo szybkiego zgłoszenia w punkcie, rozmowy tel z typem i pismem.
Zainstaluj sobie jakieś programy do sprawdzania, ile danych wysłałeś (na przykład 3G watchdog). Nawet, jeżeli masz wyłączone wszystkie aktualizacje, działające w tle programy korzystające z internetu itp, to zawsze znajdzie się coś, co łączy się z internetem. Albo wyłącz całkowicie korzystanie z sieci danych (jeżeli masz dostatecznie nowego Androida, to przytrzymaj dłużej przycisk zasilania, aż wyskoczy odpowiednie menu).