Więc została wymieniona pompa z paliwem, jest ona nieco mocniejsza niż była, jest z silnika 1.4 gdzie w tym aucie co montowałem jest 1.0 wszystko chodzi elegancko prawie.... Nie wiem co jest z pływakiem albo czymś innym bo wskaźnik paliwa zatrzymał sie dosłownie na środku i po przejechaniu 30 km dalej jest w tej samej pozycji. Druga sprawa to nierówna praca silnika teraz. Nie wiem może zapowietrzone albo co, dając auto na luz, raz obroty się zwiększają a raz zmniejszają od 1.1 do 1.2 i tak sie dzieje co kilka sekund. Obroty były ustawiane na 0.9 i po pewnym okresie jazdy się same zwiększyły do 1.1. Przy odpaleniu auta gdy nie jest nagrzany obroty są słabe trzeba chwile odczekać by wyrównało, ale przez pewien czas od odpalenia auta obroty wachają sie od 0.8 do 1. Co to zaradzić, bo pompka zajebiście bierze paliwo.
Co do wskaźnika poziomu paliwa to pływak mógł się zawiesić (ale to takie gdybanie )
Co do reszty to najprawdopodobniej (z dużym naciskiem) pompa została źle ustawiona .
Jak by pływak sie nie zwiesił to co to mogło by być?
Złe napięcie na wskaźnik .
Wadliwy czujnik
-||- wskaźnik
p.s z ciekawości - jaki samochód ?
Bierze paliwo bo ma wyzsze cisnienie, bylo wsadzic od tego silnika jaki ty masz.
Czyli pompa musi być "wsadzona", powinna leżeć w odpowiedniej pozycji? Bo pompa działa i pasuje. Jak by pływak sie nie zwiesił to co to mogło by być?