Jakiś tydzień temu chciałem zainstalować grę w która kiedyś grałem i wymaga Steama. Login i hasło miałem, ale jak to na Steam bywa trzeba potwierdzić swoją tożsamość pod długiej nieobecności/zmianie komputera poprzez wiadomość e-mail. Spróbowałem każdego maila, ale żaden nie działał. Od razu wysłałem zapytanie do Steam Support czy mogliby powiedzieć mi jaki e-mail został użyty na tym koncie. Po paru dniach (!) przyszła odpowiedź, abym dodał zdjęcie z numerem zgłoszenia i kodem na instrukcji gry. Wszystko wysłane, bez problemu. No i po paru dniach przyszła odpowiedź:
Hasło do twojego konta zostało zresetowane, zaś informacja zawierająca nowe dane logowania została wysłana w oddzielnej wiadomości e-mail. Proszę o zalogowanie się do konta za pomocą nowych danych.
Uwaga: Nowe hasło w całości składa się z cyfr.
Po zalogowaniu należy zmienić hasło, sekretne pytanie i potwierdzić swój adres e-mail. Zapewni to możliwość użycia wbudowywanych metod odzyskiwania hasła w przyszłości. Proces ten przedstawiony jest w poniższym artykule pomocy technicznej:
Tytuł: Resetowanie hasła konta i tajnego pytania
Link: http://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=7058-AFZC-7069
Twoje nowe tajne pytanie zostało ustawione na: „What did customer service reset your password to?"
Odpowiedź na tajne pytanie jest nowe hasło, które wysłaliśmy do ciebie, jak wspomniano powyżej. Instrukcje dotyczące zmiany tajnego pytania znajdują się w artykule wspomnianym powyżej.
Jeśli nie otrzymano wiadomości e-mail, a korzystasz z filtra antyspamowego, sprawdź i upewnij się, że e-mail nie jest filtrowany jako spam.
Dzięki ci Steam Support! Lecę ściągać cracka!
Jak się jest głupim i nie pamięta swojego mejla to nie wina steama tylko tego, co zapomniał.
No to piszesz do nich jeszcze raz z wiadomością że straciłeś dane do maila. W taki sposób ja odzyskałem swoje konto, który jakiś bot ukradł mi razem z hasłem do maila, także nigdzie nie miałem dostępu. Na szczęście gry odzyskałem :)