Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Wiedźmin 2 - Patche , Modyfikacje .

24.07.2011 15:34
Gofe123
1
Gofe123
26
Psychol

Wiedźmin 2 - Patche , Modyfikacje .

Witam

Czy znacie jakieś patche ( poza 1.2 ) do Wiedźmina 2 ? Czy znacie jakieś modyfikacje do tejże gry ?

Wszystko piszcie tutaj . Dla kompletnie zielonych przydałyby się jakieś poradniki jak wgrywać owe mody .

24.07.2011 15:34
Jeremy Clarkson
2
odpowiedz
Jeremy Clarkson
137
Prezenter

Znam patch 1.1 i 1.3

24.07.2011 15:34
3
odpowiedz
zanonimizowany3972
87
Legend

Jest na przykład 1.3.

24.07.2011 15:35
Santaix
4
odpowiedz
Santaix
77
Konsul

Patch 1.3 :P

24.07.2011 15:46
Gofe123
5
odpowiedz
Gofe123
26
Psychol

Moglibyście powiedzieć jak je zainstalować ? Co zmieniają ?

24.07.2011 15:52
6
odpowiedz
zanonimizowany3972
87
Legend

Ściągasz pliki exe z patchami, uruchamiasz je po kolei i same się instalują.

Lista zmian:
1.1:
1. Łatwiejszy i bardziej stabilny system instalacji oraz aktywacji gry. Więcej szczegółów już wkrótce.
2. DLC „Kłopoty z Trollem” będzie również częścią patcha. Koniec problemów z osobnym pobieraniem tej zawartości.
3. Usunięte problemy ze ściąganiem pozostałych darmowych DLC. Launcher gry poprawnie wykrywa i uaktualnia poszczególne moduły.
4. Poprawiona wydajność. Animacja płynniejsza do 30% oraz szybsze ładowanie gry – w zależności od sprzętu gracza oraz wersji gry – właściciele pudełkowego Wiedźmina 2 zauważą największą poprawę.
5. Poprawiono błędy powodujące zamykanie aplikacji, szczególnie podczas zapisywania i ładowania stanu gry.
6. Mapowanie klawiszy ruchu – teraz można przyporządkować ruch kursorom oraz klawiszom numerycznym.
7. Dodana opcja odwrócenia osi myszy
8. Technologia nVidia surround Vision działa poprawnie
9. Poprawione auto-wykrywanie konfiguracji sprzętowej w celu lepszej wydajności podczas właściwej rozgrywki
10. Usunięty błąd w queście „Klątwa Krwi” uniemożliwiający jego zakończenie
11. Po wygraniu mini-gry z mnichem GOG.com, link teraz wyświetla się poprawnie.
12. Poprawione napisy w sekcji GOG.com

1.2:
Wszystkie poprzednio wydane zestawy DLC są instalowane z łatką 1.2:
"Kurtka Niebieskich Pasów"
"Zestaw alchemika"
"Zestaw czarownika"
"Zestaw szermierza"
"Zestaw ciosów kończących"
"Tajemniczy kupiec"
"Kłopoty z trollem"
Łatka 1.2 dodaje nowy, darmowy zestaw DLC zatytułowany „Cyrulicy”. Aby skorzystać z usług balwierzy i stylistów, w akcie 1 odszukaj Einara Gausela , w akcie 2 Sambora wśród ciur przy obozowisku Henselta lub Felicję Cori na Placu Rhundurina w Vergen. Felicja Cori oferuje usługi fryzjerskie również na centralnym placu w Loc Muinne, w akcie 3.
Zapisane stany gry są teraz automatycznie kompresowane, obniżając ilość zajmowanego miejsca na dysku twardym.
Do menu gry dodano opcję pozwalającą na kasowanie zapisanych stanów gry. Żeby usunąć zapisany stan gry trzeba go zaznaczyc i wcisnąć klawisz „Delete”.
Menu gry ładuje się teraz względnie szybciej.
Gra obsługuje teraz słuchawki Logitech G35.
Dodano szereg poprawek do funkcji przypisywania klawiszy (czynności mogą teraz być przypisywane do klawiszy numerycznych i kursora).
Analogowe kontrolery na gamepadach będą teraz poprawnie współdziałały z panelami interfejsu graficznego.
Do Prologu dodano szereg balansujących rozgrywkę poprawek.
Zablokowanie celu nie znika teraz podczas zwiększenia dystansu.
Wprowadzono poprawki do blokowania. Poprawiono też responsywność postaci w walce, a Geralt może teraz atakować więcej niż jeden cel podczas normalnej walki.
Wprowadzono szereg poprawek do statystyk wyświetlanych w schematach przedmiotów w panelu Rzemiosła.
Nagrane stany rozgrywki z gry Wiedźmin są teraz poprawnie importowane.
Dodano automatyczne zapisanie stanu gry przed walką z draugiem.
Czas trwania flary wynosi teraz 2 (dwie) minuty.
Naprawiono błąd polegający na możliwości wyekwipowania petard (lub innych przedmiotów) nawet jeśli nie znajdowały się one w ekwipunku gracza.
Skasowano lub wymieniono tekstury związane z kulturą islamską (i podobne).
Dodano szereg poprawek do dialogów gry.
Naprawiono problem zablokowanego osiągnięcia następnego poziomu rozwoju postaci na początku Aktu 3.
Naprawiono błąd związany z występowaniem tzw. pozy ‘pajacyka’ po zniszczeniu gniazd nekkerów.
Strażnicy nie będą już blokowali Geralta znajdującego się na drabinie.
Noże nie będą już w stanie zranić przyjaznych nam postaci.
Naprawiono błąd związany z używaniem niektórych pojemników.
Nie można już sprzedać Cieniokostu (przedmiotu potrzebnego do zakończenia zadania).
Do gry dodano składniki potrzebne do wykonania zadania „Serce Melitele”.
Dodano poprawkę do zadania „Kłopoty z trollem”, głowę trollicy można teraz wygrać w kościanego pokera.
Upiór sztandaru nie może już być zabity przez inne duchy.
Naprawiono problem z neutralnym Operatorem, którego można było przez to zabić przed rozmową.
Dodano szereg poprawek zapobiegających blokowaniu postaci (król w wieży oblężniczej, rycerze niszczący bramę w Prologu, itp.).
Naprawiono zadanie „Trzy siostry”, teraz drzwi nie pozostają już zamknięte na zawsze po zakończeniu zadania.
Naprawiono szereg błędów związanych z blokowaniem postępu w grze, włączając blokadę podczas medytacji, niemożność zapisu stanu gry oraz zablokowanie walki po użyciu statycznej kamery (np. nie można było zapisać gry po ukończeniu zadania „Niemoralna propozycja”).
Naprawiono blokadę postępu gry podczas walki ze smokiem w Akcie 3 (nieprawidłowo działająca eksploracja).
Naprawiono blokadę postępu w grze podczas walki z Detmoldem (czasem pozostawał bezczynny za swoją barierą).
Naprawiono blokadę postępu w grze w zadaniu „Sklepik z marzeniami”.
Naprawiono blokadę postępu w grze po porażce podczas odprawiania rytuału z Anezką.
Naprawiono blokadę postępu w grze podczas dialogu na plaży w zadaniu
1.3:
Nowy darmowy DLC – „Wór pełen piór” to nowe zadanie dostępne w drugim akcie gry. Aby je rozpocząć, należy udać się do ekscentrycznego Elthona mieszkającego w samotnej chacie niedaleko kamieniołomu w pobliżu Vergen. Największa nagroda czeka u Elthona dla najbardziej cierpliwych graczy.
Gra obsługuje formaty obrazu 4:3, 5:4, 16:10.
Dodano schowek na przedmioty. Gracze mogą przechowywać przedmioty z ekwipunku w karczmach. Aby pozostawić przedmioty w schowku lub je z niego odebrać należy porozmawiać z karczmarzem.
Do ekwipunku dodano kategorię „Rupiecie” zwiększającą przejrzystość klasyfikacji przedmiotów.
Dodano nową kategorię w menu „Dodatki” umożliwiającą odgrywanie animowanych sekwencji (wspomnień Geralta, snów ukradzionych przez harpie, itp.) poza grą.
Wprowadzono opcję Szybkiego ładowania gry pod klawiszem F9.
Wprowadzono opcję chowania HUD aby umożliwić tworzenie zrzutów z ekranu bez wyświetlonych paneli. W przypadku nowych instalacji opcja ta dostępna jest domyślnie pod klawiszem „H”. Użytkownicy, którzy dokonali modyfikacji w konfiguracji klawiszy muszą przejść do panelu „Ustawienia klawiszy” w narzędziu konfiguracyjnym Wiedźmina 2, a następnie przypisać tej opcji wybrany klawisz. Uwaga: nie ma możliwości kontynuowania gry przy schowanym HUD.
Dodano licznik przedmiotów umieszczonych w kieszeniach.
Do panelu alchemii dodano opcję tworzenia kilku przedmiotów naraz.
Usunięto błąd polegający na braku obsługi rozdzielczości 2560x1440.
Rozwiązano problemy związane z technologią nVidia 3D Vision. Gracze nie muszą już odinstalowywać powiązanych sterowników.
Wprowadzono poprawki do obsługi funkcji 3D Vision, SLI oraz Crossfire przez grę.
Poprawiono obsługę funkcji Ubersamplingu przez karty nVidia
Wprowadzono poprawki do panelu opcji „Ustawienia klawiszy” umożliwiając konfigurację przycisków myszy dla osób leworęcznych.
Wprowadzono dodatkowe opcje ustawień klawiszy umożliwiające konfigurację przycisków służących do szybkiego wyświetlania paneli użytkownika.
Usunięto problem związany z resetowaniem opcji gry w momencie aktualizacji. Instalacja patcha nie resetuje już opcji gry.
Plik konfiguracyjny nie zostaje nadpisany w momencie aktualizacji i nadpisania launchera oraz urządzenia konfiguracyjnego.
Podczas aktualizacji launcher ulega zamknięciu zapobiegając pojawieniu się błędu aktualizacji.
Launcher zostaje całkowicie zamknięty i nie działa dłużej w tle.
Błąd aktualizacji „Zainstalowana wersja gry jest niewłaściwa lub niekompletna” pojawiający się w przypadku braku wystarczającej ilości miejsca na dysku systemowym został przeformułowany aby lepiej informować o przyczynie problemu.
Mutageny pełnią również funkcję składników alchemicznych. Częstotliwość pojawiania się słabszych mutagenów jest dużo wyższa niż silnych mutagenów, a ogólna częstotliwość pojawiania się wszystkich mutagenów została zmniejszona.
Wprowadzono poprawki do częstotliwości pojawiania się mutagenów oraz w sklepie Thoraka.
Sekcja w prologu obejmująca ucieczkę przed smokiem pozostaje niedostępna do momentu ukończenia wszystkich części prologu związanych ze szturmem na twierdzę, łagodząc tym samym poziom trudności na początku gry.
Podczas walki z kejranem po zawaleniu mostu na mapie, na końcu mostu pojawia się pinezka mająca na celu pomoc graczowi w odnalezieniu właściwej drogi i ukończenie zadania.
W wielu zadaniach pinezki na mapach zostały poprawione.
Osłabiono moc znaku Quen – czas trwania znaku zmniejsza się o 20% szybciej po otrzymaniu ciosu od przeciwnika. Wprowadzono również inne, mniejsze poprawki związane z balansem tego znaku.
Usunięto problem związany z brakiem możliwości stosowania olejów na srebrnych mieczach.
Usunięto problem związany z petardami Smoczy sen. Sztylety zadają bossom połowę obrażeń.
Wprowadzono szereg optymalizacji w karczmie w Vergen.
Usunięto błąd podczas odgrywania muzyki w sekwencjach skradania się.
Usunięto błąd związany z siłowaniem się na rękę z Bartoszem Szkutą. Gracze nie mogą dłużej bez końca wzbogacać się na siłowaniu z tym przeciwnikiem.
Usunięto możliwość rozpoczęcia walki na pięści z kobietą modlącą się pod pomnikiem w Vergen.
Przeciwnicy w mini grze w jednej z karczm zmieniają swoje pozycje we właściwy sposób nie blokując się nawzajem.
Usunięto błąd związany z mieczem Fenna podczas walki.
Usunięto błędy związane z Rękawicami zielarza.
W prologu Geralt zachowuje swój długi stalowy miecz przez cały czas, tzn. podczas sekcji szturmu nie jest ekwipowany domyślny miecz.
Usunięto błąd związany z nieśmiertelnością niektórych nekkerów.
Usunięto błąd związany z pojawianiem się podczas gry czarnego ekranu uniemożliwiającego dalszą rozgrywkę.
Nad gniazdami nekkerów po ich zniszczeniu nie pojawiają się dłużej ikony interakcji.
Po ukończeniu zadania „Zapach kadzideł” nie pojawia się informacja o zakończeniu zadania niepowodzeniem.
Usunięto nagłe przejście do gameplay’u tuż przed rozpoczęciem przerywnika z Cynthią i Filippą.
Usunięto Triss, Roche’a i Iorwetha podczas końcowej animacji tuż przed rozpoczęciem wyświetlania napisów końcowych.
Poprawiono ścieżki patroli strażników.
Usunięto możliwość zabicia wysłannika Redanii w namiocie Henselta, uniemożliwiając jego respawn.
Elfka w Vergen nie zastyga dłużej w pozie „stracha na wróble”.
Zgnilce pożywiające się zwłokami nie pojawiają się po spaleniu danego ciała.
Wprowadzono szereg poprawek związanych z funkcjonowaniem społeczności w grze.
Wprowadzono szereg poprawek w ustawieniach kamery w dialogach.
Wprowadzono niewielkie zmiany do sekwencji dialogowych (m. in. poprawiono gestykulację króla Foltesta na murach miasta w prologu).
Usunięto blokadę postępu w zadaniu „W szponach szaleństwa”.

Forum: Wiedźmin 2 - Patche , Modyfikacje .