Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Wi Fi w FUJITSU SIEMENS Amilio a1667g

22.02.2014 14:51
TTiwaz
😒
1
TTiwaz
13
Chorąży

Wi Fi w FUJITSU SIEMENS Amilio a1667g

Witam,
Na początku przedstawię się: jestem zielony z komputerów niemalże ;)
Ostatnio odkurzyłem starego laptopa zainstalowałem sterowniki jakie miałem, w tym te z karty sieciowej (internet leci z kabla bez problemu). Jednak od 2 godzin męczę się z uruchomieniem wi-fi, szukam jakichkolwiek informacji w internecie ale jak widać niezbyt mi to wychodzi. Z desperacji postanowiłem odkurzyć ponownie konto na tym forum (chyba nigdy mnie nie zwiedliście;)), czy ktoś wie gdzie można dostać sterowniki wi fi do tego laptopa, czy może wystarczą jakieś 'randomowe' sterowniki z internetu?

22.02.2014 14:57
kjx
2
odpowiedz
kjx
136
Mighty Pirate

1. Wifi a kabel, to dwie różne rzeczy. To, że sterowniki od kart przewodowej są zainstalowane, nie oznacza, że od karty bezprzewodowej też. Musisz to sprawdzić w Menedżerze Urządzeń.

2. Pooglądaj laptopa z wszystkich stron. Możliwe, że ma on fizyczny włącznik karty bezprzewodowej.

3. Sprawdź w instrukcji (lub internecie) czy za włączenie karty wifi nie odpowiada czasem kombinacja klawiszy Fn + Fx (u mnie, na Asusie, to jest Fn + F2; ikonka wifi na klawiszu F2).

4. Router. Nie napisałeś czy laptop w ogóle wyszukuje sieci bezprzewodowe. Jeśli tak, to problem może tkwić w routerze (na przykład, włączone jest filtrowanie urządzeń po adresie mac).

5. Sterowniki do karty wifi znajdziesz na stronie FS.

22.02.2014 19:52
Sharky
3
odpowiedz
Sharky
230
Renegat

Sterowniki WiFi do tego laptopa można pewnie znaleźć na stronie producenta:
http://www.hydro2control.com/FTP/InfosTecni/SiemensFuyitsuDriverCD/SiemensfujitsuDriverUtilitys/html/driver/amilo_a1667g_a1667ex_wxp_eng.html
Może sieć bezprzewodowa ruszy :)
Jakieś 'randomowe' sterowniki z internetu pewnie nie zadziałają.