Cześć!
Mam problem, poważny problem. Kilkanaście dni temu jeszcze wszystko było okej, ale dzisiaj włączyłem Uplay, żeby zagrać sobie w grę i zauważyłem, że mam "czyste" konto, a w aktywowanych grach - zero. Z drugim to samo, a na jednym miałem serię AC, a na drugim FC3. Pomyślałem, że wystarczy jeszcze raz wprowadzić klucz aktywacyjny, ale wtedy pokazał mi się komunikat, że został już użyty (wtedy przy instalacji). Więc... co się stało? Dlaczego? I jak mogę odzyskać swoje gry? Nie muszę chyba kupować ich od nowa..?
Na początek upewnij się, że logujesz się na swoje konto. Jeśli na 100% będziesz wiedział, że twoje gry zniknęły napisz do ich supportu gdyż tutaj nikt Ci nie pomoże w takiej sprawie.
Zobacz jeszcze email czy nie masz jakiś wiadomości od uplaya.
Już był tutaj taki jeden agent co złorzeczył na Uplay, czy tam Origin a okazało się, że wszedł na swoje drugie konto.
Upewniłem się co do kont na 100%, żaden mail również mi od nich nie przyszedł.
Napisałem do supportu, pozostaje tylko czekać na ich odpowiedź...