Witam jestem tak zdenerwowany ze nie moge funkcjonować mam konto na tym gównie 5 gier z czego wszystkie są z serri assassins creed ,ale do rzeczy nie moge sie zalogować bo uplay zrobiło chory system gdzie trza podać email nowy ,a ja znam tylko login i hasło przez co sobie nie odswieże tytułu.Aha i jeszcze jedno jak zrobie nowe konto to straciłem juz moje gry czy moge je od nowa aktywować ,bo jestem wnerwiony 5 lat temu zakładałem tam konto jakoś jak grałem ostatnio w ac 3 nie było problemu tylko login ,a teraz ? Scierwo email -,-
Nie tyle to i ja wiem ze mam sie skontaktować ,ale czy do nich trzeba po polsku czy po angielsku ?
a dzwonisz do supportu w Polsce czy za granice ?
Hmm, ciężka sprawa. A spróbuj na każdej z możliwych poczt wyszukać e-maila z potwierdzeniem rejestracji od uplay. I może w końcu jakoś się dokopiesz.
Mozna po Polsku, kontakt jest na stronie Ubi. Nie potrafisz korzystac z google?
O NAS
Pomoc Techniczna
W razie jakichkolwiek pytań lub problemów skontaktuj się z naszym działem pomocy technicznej.
Telefon czynny w godzinach 16:00 – 20:00 : (22) 306 00 63
Adres
Ubisoft GMBH Sp. z o.o. Oddział w Polsce
ul. Domaniewska 39A
02-672 Warszawa
T.: +48 22 208 22 30
F.: +48 22 208 22 40
Mozesz tez zapytac na Facebooku: https://www.facebook.com/Ubisoftpolska
No i takiej odpowiedzi szukałem dobra dzięki sam sie musze z tym uporać zamykam wątek