Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Upgrade PC do grania/streamowania

18.11.2014 13:04
1
TheRaq
30
Centurion

Upgrade PC do grania/streamowania

Witam!

Póki co dopiero się rozeznaję w temacie, obecnie zbieram jeszcze trochę pieniążków, więc myślę, że na decyzję mam czas do świąt.

Otóż chciałbym lekko odświeżyć mojego PCta. Mam go już około 5 lat, nie zmieniałem dotychczas nic (jestem raczej laikiem w kwestii sprzętu), ale od ponad pół roku zacząłem bawić się w streamowanie. Głównie streamuję League of Legends, natomiast marzą mi się inne gry, chociażby FIFA 15. Niestety na chwilę obecną oprócz LoL'a i CS:GO mój komputerek stanowczo odmawia streamowania chociażby wspomnianej FIFY, czy innych gier :c

Pytanie do osób bardziej zorientowanych : jak najlepiej/najkorzystniej zupgrade'ować sprzęt? Chodzi mi konkretnie o wymianę karty graficznej i procesora. Budżet, jaki będę chciał na to przeznaczyć to między 1500, a 2000zł. Obecnie posiadam procesor z serii AMD Phenom II (3.00GHz) oraz kartę graficzną Radeon 5750HD.

Problemem oprócz samego streamowania jest też to, że grając w FIFĘ 15, podczas meczów w nocy w okolicach bramek spadają delikatnie FPSy (widocznie więcej efektów niż np grając w dzień, gdzie wszystko jest płynne). Co najbardziej wpływa na wydajność, na ilość wyświetlanych fpsów i możliwości streamerskie komputera? Czy jeśli miałbym wymienić najpierw podzespół X, a powiedzmy dopiero po miesiącu Y, to lepiej zainwestować w grafikę, czy procesor? Tak, wiem też, że ze zmianą procesora najprawdopodobniej czeka mnie też zmiana płyty głównej.

Jakieś propozycje w podanym budżecie?

Byłbym wdzięczny za jakąkolwiek pomoc :)

18.11.2014 13:10
2
odpowiedz
zanonimizowany1040240
2
Konsul

Karta graficzna jeżeli ciągnie grę uciągnie stream
do streamowania potrzebne jest Monitor min hd (standardy twicha)
b mocny procesor fx 8xxx min
c 4 gb ram minimum ,minimum (zalecane chociaż 6 Gb)lepiej 8 gb