Gram kariere i podczas kontaktu zawodników co 2 , 3 walke (nie ma reguły) jest wyrazny spadek płynności ... patch zainstalowany 1.20 , natomiast gdy wybieram towarzyskie walki nie ma żadnego spadku fps .... ktoś miał podobny problem?
Nie grałem w "UFC 2009", ale w nowszej części, która jest zrobiona na tym samym silniku także da się zauważyć takie problemy. W trybie kariery pod koniec każdej walki da się odczuć wyraźny spadek płynności. Często na samym początku walki niezależnie od tego czy jest ona toczona w trybie kariery czy trybie towarzyskim można zauważyć spadek ilości klatek. Bywa nawet tak że przez całą walkę mamy wrażenie że toczy się ona w slow-motion. Myślę że jest to uzależnione od tego na jakiej arenie walczymy lub jakimi gramy zawodnikami. Nie jest to wina konsoli lecz samej gry, która nie jest do końca dopracowana. Nie chcę cię zniechęcać do grania konsoli, ale to nie jest jedyna gra, która posiada takie problemy. Miejmy nadzieję że "UFC Undisputed 3" będzie bardziej dopracowane i wolne od tych wszystkich błędów developerskich.
zgadza się , w castlevani mam to samo , od tv też zależy ... u brachola na 42 plazmie castlevania chodzi cały czas płynnie a u mnie na 32 LCD czasami animacja jest mniej płynna ;/
Grałem na wielu telewizorach i dostrzegałem różnice tylko w jakości obrazu. Według mnie gry działały tak samo na każdym TV, a te spadki płynności które widzisz wynikają tylko ze źle zoptymalizowanego silnika.
Przecież napisałem że widać róznicę , poza tym LCD taki 32 ma odświeżanie 60mhz a plazma 200mhz ... więc czy się podoba czy nie różnica jest ;/