Kończy mi się umowa w plus mix i chcę przenieść się do play. Nie znam się na telefonach więc mam pytanie - czy jest jakiś dobry telefon w play mix 24m/50zł do którego nie trzeba dużo dopłacać, a najlepiej wcale? Da się jakoś negocjować ceny albo zażyczyć sobie telefon którego nie ma w ofercie?
Play ma beznadziejne ceny telefonów... nie opłaca się u nich brać czegokolwiek, lepiej wybrać opcję bez telefonu i samo urządzenie kupić na aledrogo, albo w sklepie typu "nie dla idiotów".
No ale skoro i tak wydam te 50zł na doładowanie co miesiąc to dlaczego mam wybierać opcje bez telefonu? Może wziąć coś z salonu i po prostu sprzedać na allegro i kupić coś lepszego w tej cenie? Liczę na szpeców :D
Nawet jeśli zdecydujesz się na jakiś telefon to i tak nie będą go mieli na magazynach i będziesz musiał na niego czekać miesiące a może nawet wcale go nie dostaniesz. Także zakupu telefonu w Play nie polecam bo tylko sobie nerwy popsujesz :)
1. mix jest słaby za 50zł 300mb netu i cennikowe 29gr. no limit dodatkowo płatny 10zł.
2. czytaj co napisał 2
3. masz jakies gówna które sprzedasz za 200zł.
4. kup abon no sim lub prepaid.
Mix za 50zł jest mocno nieopłacalny, przejrzyj oferty abonamentu... Bez telefonu za 19 zł masz do playa za darmo i 500mb internetu, do tego kupujesz pakiet 200 minut za 10 zł i za 5 zł 250 smsów, razem masz 34zł a w mixie za samo 200 minut płacisz 58zł.
Edit.
W abonamencie zamiast tych 5 zł za 250 smsów możesz za 9zł kupić 500, albo za 10zł nielimitowane smsy
i po 8 miesiącach dzwonisz z przedłużeniem umowy, mówisz że chcesz oferte z gu (grupa utrzymania) i płacisz mniej, dostajesz więcej.
Ja mam za 24zł, no limit w play, 400minut do innych, za 0zł na czas nieokreślony do wyboru:
- no limit stacjonarne (wybrałem stacjonarki)
- no limit sms do wszystkich sieci
za 10 więcej dawali paczke 500mb.
abon no sim>miksy.
za zaoszczedzoną kasy kup se telefon nawet na raty np. z karty kredytowej czy na allegro.