Korzystam z oferty na kartę, wszystko za 25 zł. Przez pierwszych kilka miesięcy operator co 30 dni pobierał z konta pieniądze i odnawiał promocyjny pakiet. Od 3 miesięcy jednak dostaję tylko informację, że promocja nie mogła zostać przedłużona z powodu braku środków, chociaż te zawsze na koncie są - dlatego póki co promocję wyłączam i ponownie włączam ręcznie.
Pisałem reklamacje, ale nic nie dały.
Planuję przenieść numer, ale wcześniej chcę wiedzieć - co może wpływać na brak doładowania? Czy jeśli o godzinie doładowania rozmawiam przez telefon, to nie odnowią mi pakietu? Albo jeśli telefon pobiera/wysyła dane przez sieć? Mam specjalnie wyłączać dane mobilne na czas odnowienia promocji? Spotkał się ktoś z takim problemem? To moja wina czy burdel po stronie operatora? Bo może to ja czegoś nie rozumiem i przeniesienie się nic nie da?!
Użytkownicy którzy mieli/nie mieli nigdy podobnego problemu? Którzy pracują u jakiegoś operatora? Mój nie odpowiedział, dlatego go żegnam, ale jestem zwyczajnie ciekaw - choćby tego, czy gdzie indziej nie czeka mnie podobna niespodzianka.