Mam problem, otóż mam Husqvarnę WSM 80. Jest to dwusuw, w głowicy jest miejsce na świece z długim gwiintem. Problem polega na tym, że jak jest zimno tak jak teraz i tez w zimę to na świecy z długim gwintem odpala na kilka sekund i gaśnie, i tak jakby zalewa świece, ale są widoczne na niej malutkie kropelki chyba wody. Myślałem że świeca jest walnięta, ale za nim kupiłem drugą to na próbę wkręciłem krótką marki Iskra od wueski. I odpalił z pierwszego bez zamiaru zgonu. ALe i tak kupiłem długą świecę i znowu to samo. Moje pytanie: Co się może stać jeśli w głowicy jest miejsce na długą świecę a ja będę jeździł na krótkiej? Bo na długiej nie ma bata żeby kulturalnie odpalił.
Zauważyłem jeszcze, że jak się rozgrzeje na krótkiej i wkręci się wtedy normalną to będzie chodził.
P.S. Na krótkiej świecy nie zauważyłem żadnych zmian w pracy silnika.
o się może stać jeśli w głowicy jest miejsce na długą świecę a ja będę jeździł na krótkiej?
GUFNO
[3]
po pierwsze to mnie nie pouczaj skoro nie wiesz kim jesteś a po drugie co się czepiasz?? Napisałem ci, że nic się nie stanie ( czyt. GUFNO )
pozdro
[ 4] to pisz normalnie, a nie jak pokemon
wyreguluj zapłon. wygląda jak by był opóźniony.
A jak tam wyregulować zapłon, jeśli nie ma magneta ni nic, tlyko moduł zapłonowy?
chyba możesz przyśpieszać i opóźniać / . w mz z elektronicznym zapłonem i nie ma takiego problemu
Nadal nie kumam, przecież w emzetce i tak jest pod prawym deklem magneto, przerywacz itp. a tu nic takiego nie ma, jedynie widżę moduł pod bakiem
Zbyt mała wartość cieplna świecy, czyli świeca zbyt "zimna". Zmień na cieplejszą i tyle.