Witam
Zwracam się z prośbą do użytkowników tego forum o pomoc. Problem tkwi z weryfikacji konta e-mail. Pojawił on się, gdy dokonałem zakupu nowego komputera i chciałem się zalogować. Po czym Steam oświadcza mi, iż potrzebny jest klucz weryfikacji i został on wysłany na konto e-mail, które zostało przeze mnie. Napisałem już do Supporu o pomoc i o wysłanie klucza na podany nowy e-mail. Zostaje mi przysłana wiadomość z niby kluczem, który nie pasuje.Kilkakrotnie ponowiłem próbę wpisania klucza i prośby o pomoc. Nic. Ciągle ta sama wiadomość.
Z góry dziękuję za pomoc.
To w czym mam Ci pomóc bo nie widzę tu pytania ?
,,konto e-mail, które zostało przeze mnie ...'' Mam sobie zgadywać co się stało czy może powiesz ?
Powoli.
Weryfikujesz nowego maila czy autoryzujesz komputer?
Dostajesz maile z kluczykiem i informacja o dostępie z nowego komputera?
Jak zaczniesz się kilka razy logować to się klucze pomieszaja i nic z tego nie będzie.
Ciągle ta sama wiadomość.
Jaka wiadomość?
Przepraszam za niedomówienie. W wiadomości podałem moje nowe konto e-mail, na które zostaje przesłana owa wiadomość: RE: Problem z logowaniem - [tu jest numer zgłoszenia] [tu ten niby klucz jak mi się zdaje]
I po wpisaniu tego ,,niby'' klucza, cały czas odmawia dostępu. Pisze: ,,Wybacz, ale nie do końca się zgadza. Wróć, aby spróbować ponownie...". I teraz problem bo czekam od wczoraj, a wiadomość ta sama, za każdym razem kiedy na Supporcie dodaje odpowiedź o niepowodzeniu. Czy ten klucz to jest ,,TO" co myślę, czy nie ?
Klucz weryfikacji konta na komputerze to cztery znaki jeżeli dobrze pamiętam. To, o czym piszesz, to pewnie ticket danego zgłoszenia w ich systemie i nie ma nic wspólnego z samym problemem. Rozwiązania musisz się doszukiwać w treści maila, a nie w jego temacie. Poza tym dlaczego po prostu nie zalogujesz się na stare konto mailowe, żeby sprawdzić kod, zalogować się normalnie, a następnie po prostu zmienić starego maila na nowego? To wszystko można zrobić samodzielnie bez pisania do supportu. No. Chyba, że kupiłeś konto i nie masz dostępu do starego maila.
Stare konto usunąłem pół roku temu nie wiedząc, że będą takie konsekwecje. Oto treść maila z nowego konta:
========= Please enter your reply ABOVE this line =========
Hello,
Thank you for adding a message to your question. We will respond to your message by email.
Anytime you wish you can view your question online:
<a href=https://support.steampowered.com/view.php?ticketref=4772-ODLB-7033 target=_blank>https://support.steampowered.com/view.php?ticketref=4772-ODLB-7033
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ta wiadomość została wysłana przez biuro pomocy Steam Support.
Masz pytanie, na które moglibyśmy znaleźć odpowiedź? Odwiedź naszą bazę wiedzy:
<a href=https://support.steampowered.com/kb.php target=_blank>https://support.steampowered.com/kb.php
Alternatywnie, zadaj naszemu personelowi pytanie:
<a href=https://support.steampowered.com/newticket.php target=_blank>https://support.steampowered.com/newticket.php
Steam Support :: <a href=https://support.steampowered.com target=_blank>https://support.steampowered.com
<=== numer zgłoszenia --- niby klucz ===>
Na razie dostałes odpowiedż z automatu.
konsultant wstanie (bo teraz pewnie jeszcze śpi), wypije kawę i może ci odpisze.
Czyli reasumujac.
Masz konto steam zarejestrowane na nieistniejącego maila?
Jesli tak to pozostaje ci czekać na pomoc supportu.
Jesli możesz zalogować się ze starego kompa to zmień tam adres mailowy albo wyłącz na razie steamguard.
No czekam już od wczoraj od 11 :)
Jak się coś zmieni to dam znać. Dziękuję za wsparcie.
Na odpowiedz możesz w skrajnych przypadkach czekać nawet ok tygodnia, więc bądź cierpliwy.
Około tygodnia...Łał. Steam naprawdę szanuje klienta -_-
I nie mogę użyć starego komputera ( czytałem na innych forach ) bo mam zepsuty. Karta sieciowa, dźwiękowa i procesor do wymiany, bo padły ze starości.
Około tygodnia...Łał. Steam naprawdę szanuje klienta -_-
Yhm, wyobraź sobie, ile dziennie dostają wiadomości takich jak ty. Teraz dodaj do tego wszystkie inne wiadomości.
up--> Jak na tak rozwiniętą firmę powinni mięć system ułatwiający taką robotę. Co jak co, ale gdyby mi dali do odpisania na tego typu wiadomości osobiście, zwolniłbym się bo to by była przesada.
Niech klient dba o swoje maile... Steam Guard to chyba nowość starsza niz pół roku...
Mają system
Tylko, że system nie obsłuży tego kto ma podany zły mail. Wtedy wkracza człowiek.
Na razie nie dramatyzuj. Obstawiam, że dostaniesz odpowiedź ok. 3 nad ranem naszego czasu. ;)
Szykuj paragony i zdjecia pudelek. Bez dowodow, ze jestes wlascicielem konta nic nie zrobia.
up --> Wszystko oryginał, więc nie ma co się spinać.
Spinac? Tadze, zebys sobie przygotowal, bo support zawsze chce takie rzeczy. Kazdy moze napisac, ze stracil dostep do konta.
Wszystkie kody do gier mogę im posłać nawet teraz. Ja nie pirace, bo mam szacunek do ludzi, którzy daną grę stworzyli i moim zakupem, chcę ich wspomóc.
Konto Steam otworzyłem po zakupie gry. Bodajże w 2007r. Paragonów już nie posiadam, gdyż z biegiem czasu zostały wyrzucone. A nikt mnie nie informował o tym, że w razie potrzeby będę ich potrzebował za 5 lat. Wcześniej nie było Steam Guard i nie dało się klienta uprzedzić o tym. Chyba, że nie będą chcieli paragonów to no problem.
Nikt nie trzyma rachunkow sprzed 20 lat ;) Zdjecie klucza z wpisanym numerem ticketu zwykle wystarcza. Ale to juz ci napisza.
Witam wszystkich,
Ja mam podobny problem, kupiłem Mafia II pierwszy raz zainstalowałem na win Vista z sp1, i tak grałem ale znalazłem mój stary system win XP i postanowiłem odciążyć moje podzespoły Vistą, zrobiłem format, nowa partycja i takie tam. ogólnie wszystko w porządku. Chcąc zainstalować ponownie Mafia II pojawiła się weryfikacja komputera - i tak się teraz z tym męczę to moja pierwsza gra na Steam'ie. mając więc problem z tą aplikacją zalogowałem się na stronie steam i wszystko w porządku. Więc włączam ponownie aplikacje zainstalowaną na moim komputerze (którego nie mogę zweryfikować - bez emaila z ich kodem- którego nie mam, czekam już 3 dzień) i zakładam nowe konto na inny email, działa, ale gry nie mogę zainstalować z wiadomych przyczyn - klucz jest w użyciu, wysłali do mnie email ale tam nic konkretnego nie pisali tylko że ktoś tam (czyli ja) używał mojego klucza. Co mam robić steamsupport nie odpowiada. Kurde grę mam oryginalną i nie mogę jej używać? czy to nie kradzież?
proszę was o pomoc w tej sprawie, żeby było śmieszniej próbowałem mniej legalnych sposobów na jej zainstalowanie i efekt podobny.
system XP z zainstalowanym sp1 i sp3 sp2 nie zdążyłem zainstalować:)