Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: SteamGurad

27.08.2012 10:22
1
zanonimizowany863225
1
Legionista

SteamGurad

Witam

Zwracam się z prośbą do użytkowników tego forum o pomoc. Problem tkwi z weryfikacji konta e-mail. Pojawił on się, gdy dokonałem zakupu nowego komputera i chciałem się zalogować. Po czym Steam oświadcza mi, iż potrzebny jest klucz weryfikacji i został on wysłany na konto e-mail, które zostało przeze mnie. Napisałem już do Supporu o pomoc i o wysłanie klucza na podany nowy e-mail. Zostaje mi przysłana wiadomość z niby kluczem, który nie pasuje.Kilkakrotnie ponowiłem próbę wpisania klucza i prośby o pomoc. Nic. Ciągle ta sama wiadomość.

Z góry dziękuję za pomoc.

27.08.2012 11:07
The Puchacz
2
odpowiedz
The Puchacz
52
Generał

To w czym mam Ci pomóc bo nie widzę tu pytania ?

,,konto e-mail, które zostało przeze mnie ...'' Mam sobie zgadywać co się stało czy może powiesz ?

27.08.2012 11:12
Raistand
3
odpowiedz
Raistand
181
Legend

Powoli.

Weryfikujesz nowego maila czy autoryzujesz komputer?
Dostajesz maile z kluczykiem i informacja o dostępie z nowego komputera?

Jak zaczniesz się kilka razy logować to się klucze pomieszaja i nic z tego nie będzie.

Ciągle ta sama wiadomość.
Jaka wiadomość?

27.08.2012 12:07
Tomekzi
😊
4
odpowiedz
Tomekzi
63
Gedo Mazo

"na konto e-mail, które zostało przeze mnie."???
Próbuj dalej ;)

27.08.2012 12:39
5
odpowiedz
zanonimizowany863225
1
Legionista

Przepraszam za niedomówienie. W wiadomości podałem moje nowe konto e-mail, na które zostaje przesłana owa wiadomość: RE: Problem z logowaniem - [tu jest numer zgłoszenia] [tu ten niby klucz jak mi się zdaje]
I po wpisaniu tego ,,niby'' klucza, cały czas odmawia dostępu. Pisze: ,,Wybacz, ale nie do końca się zgadza. Wróć, aby spróbować ponownie...". I teraz problem bo czekam od wczoraj, a wiadomość ta sama, za każdym razem kiedy na Supporcie dodaje odpowiedź o niepowodzeniu. Czy ten klucz to jest ,,TO" co myślę, czy nie ?

27.08.2012 12:47
6
odpowiedz
zanonimizowany3972
87
Legend

Klucz weryfikacji konta na komputerze to cztery znaki jeżeli dobrze pamiętam. To, o czym piszesz, to pewnie ticket danego zgłoszenia w ich systemie i nie ma nic wspólnego z samym problemem. Rozwiązania musisz się doszukiwać w treści maila, a nie w jego temacie. Poza tym dlaczego po prostu nie zalogujesz się na stare konto mailowe, żeby sprawdzić kod, zalogować się normalnie, a następnie po prostu zmienić starego maila na nowego? To wszystko można zrobić samodzielnie bez pisania do supportu. No. Chyba, że kupiłeś konto i nie masz dostępu do starego maila.

27.08.2012 12:52
7
odpowiedz
zanonimizowany863225
1
Legionista

Stare konto usunąłem pół roku temu nie wiedząc, że będą takie konsekwecje. Oto treść maila z nowego konta:

========= Please enter your reply ABOVE this line =========

Hello,

Thank you for adding a message to your question. We will respond to your message by email.

Anytime you wish you can view your question online:
<a href=https://support.steampowered.com/view.php?ticketref=4772-ODLB-7033 target=_blank>https://support.steampowered.com/view.php?ticketref=4772-ODLB-7033

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ta wiadomość została wysłana przez biuro pomocy Steam Support.

Masz pytanie, na które moglibyśmy znaleźć odpowiedź? Odwiedź naszą bazę wiedzy:
<a href=https://support.steampowered.com/kb.php target=_blank>https://support.steampowered.com/kb.php

Alternatywnie, zadaj naszemu personelowi pytanie:
<a href=https://support.steampowered.com/newticket.php target=_blank>https://support.steampowered.com/newticket.php

Steam Support :: <a href=https://support.steampowered.com target=_blank>https://support.steampowered.com

<=== numer zgłoszenia --- niby klucz ===>

27.08.2012 12:55
inquis1t0r
8
odpowiedz
inquis1t0r
28
Pretorianin

Jeszcze Ci nie odpisali -.-

27.08.2012 12:55
Raistand
9
odpowiedz
Raistand
181
Legend

Na razie dostałes odpowiedż z automatu.

konsultant wstanie (bo teraz pewnie jeszcze śpi), wypije kawę i może ci odpisze.

Czyli reasumujac.
Masz konto steam zarejestrowane na nieistniejącego maila?
Jesli tak to pozostaje ci czekać na pomoc supportu.

Jesli możesz zalogować się ze starego kompa to zmień tam adres mailowy albo wyłącz na razie steamguard.

27.08.2012 12:57
10
odpowiedz
zanonimizowany863225
1
Legionista

No czekam już od wczoraj od 11 :)

Jak się coś zmieni to dam znać. Dziękuję za wsparcie.

27.08.2012 12:58
inquis1t0r
11
odpowiedz
inquis1t0r
28
Pretorianin

Na odpowiedz możesz w skrajnych przypadkach czekać nawet ok tygodnia, więc bądź cierpliwy.

27.08.2012 13:13
12
odpowiedz
zanonimizowany863225
1
Legionista

Około tygodnia...Łał. Steam naprawdę szanuje klienta -_-

I nie mogę użyć starego komputera ( czytałem na innych forach ) bo mam zepsuty. Karta sieciowa, dźwiękowa i procesor do wymiany, bo padły ze starości.

27.08.2012 13:16
😊
13
odpowiedz
zanonimizowany857402
19
Generał

Około tygodnia...Łał. Steam naprawdę szanuje klienta -_-

Yhm, wyobraź sobie, ile dziennie dostają wiadomości takich jak ty. Teraz dodaj do tego wszystkie inne wiadomości.

27.08.2012 13:57
😐
14
odpowiedz
zanonimizowany863225
1
Legionista

up--> Jak na tak rozwiniętą firmę powinni mięć system ułatwiający taką robotę. Co jak co, ale gdyby mi dali do odpisania na tego typu wiadomości osobiście, zwolniłbym się bo to by była przesada.

27.08.2012 14:15
Herr Pietrus
15
odpowiedz
Herr Pietrus
230
Jestę Grifterę

Niech klient dba o swoje maile... Steam Guard to chyba nowość starsza niz pół roku...

27.08.2012 14:16
Raistand
16
odpowiedz
Raistand
181
Legend

Mają system
Tylko, że system nie obsłuży tego kto ma podany zły mail. Wtedy wkracza człowiek.

Na razie nie dramatyzuj. Obstawiam, że dostaniesz odpowiedź ok. 3 nad ranem naszego czasu. ;)

27.08.2012 15:19
nagytow
17
odpowiedz
nagytow
146
Firestarter

Szykuj paragony i zdjecia pudelek. Bez dowodow, ze jestes wlascicielem konta nic nie zrobia.

27.08.2012 16:30
👍
18
odpowiedz
zanonimizowany863225
1
Legionista

up --> Wszystko oryginał, więc nie ma co się spinać.

27.08.2012 16:33
nagytow
19
odpowiedz
nagytow
146
Firestarter

Spinac? Tadze, zebys sobie przygotowal, bo support zawsze chce takie rzeczy. Kazdy moze napisac, ze stracil dostep do konta.

27.08.2012 16:36
20
odpowiedz
zanonimizowany863225
1
Legionista

Wszystkie kody do gier mogę im posłać nawet teraz. Ja nie pirace, bo mam szacunek do ludzi, którzy daną grę stworzyli i moim zakupem, chcę ich wspomóc.

27.08.2012 16:38
inquis1t0r
21
odpowiedz
inquis1t0r
28
Pretorianin

[20]
Kody, kodami, ale musisz udowodnić, że to Ty je kupiłeś.

27.08.2012 16:41
Raistand
😉
22
odpowiedz
Raistand
181
Legend

Valve dobrze wie jakie kody są na Twoim koncie.

27.08.2012 16:46
😍
23
odpowiedz
zanonimizowany863225
1
Legionista

Konto Steam otworzyłem po zakupie gry. Bodajże w 2007r. Paragonów już nie posiadam, gdyż z biegiem czasu zostały wyrzucone. A nikt mnie nie informował o tym, że w razie potrzeby będę ich potrzebował za 5 lat. Wcześniej nie było Steam Guard i nie dało się klienta uprzedzić o tym. Chyba, że nie będą chcieli paragonów to no problem.

27.08.2012 17:51
nagytow
24
odpowiedz
nagytow
146
Firestarter

Nikt nie trzyma rachunkow sprzed 20 lat ;) Zdjecie klucza z wpisanym numerem ticketu zwykle wystarcza. Ale to juz ci napisza.

02.09.2012 16:21
25
odpowiedz
zanonimizowany864420
1
Junior

Witam wszystkich,

Ja mam podobny problem, kupiłem Mafia II pierwszy raz zainstalowałem na win Vista z sp1, i tak grałem ale znalazłem mój stary system win XP i postanowiłem odciążyć moje podzespoły Vistą, zrobiłem format, nowa partycja i takie tam. ogólnie wszystko w porządku. Chcąc zainstalować ponownie Mafia II pojawiła się weryfikacja komputera - i tak się teraz z tym męczę to moja pierwsza gra na Steam'ie. mając więc problem z tą aplikacją zalogowałem się na stronie steam i wszystko w porządku. Więc włączam ponownie aplikacje zainstalowaną na moim komputerze (którego nie mogę zweryfikować - bez emaila z ich kodem- którego nie mam, czekam już 3 dzień) i zakładam nowe konto na inny email, działa, ale gry nie mogę zainstalować z wiadomych przyczyn - klucz jest w użyciu, wysłali do mnie email ale tam nic konkretnego nie pisali tylko że ktoś tam (czyli ja) używał mojego klucza. Co mam robić steamsupport nie odpowiada. Kurde grę mam oryginalną i nie mogę jej używać? czy to nie kradzież?

proszę was o pomoc w tej sprawie, żeby było śmieszniej próbowałem mniej legalnych sposobów na jej zainstalowanie i efekt podobny.

system XP z zainstalowanym sp1 i sp3 sp2 nie zdążyłem zainstalować:)

Forum: SteamGurad