Steam support
Cześć. W niedzielę -2.11. zostało skradzione mi konto steam. Tego samego dnia napisałem wiadomość do Steam Support, a do dzisiaj jeszcze nie dostałem odpowiedzi. Przez włamywacza zostało zmienione mi hasło oraz e-mail. Oczywiście wysłałem im zdjęcia CD-Key'ów oraz dane paypal z którego doładowywałem portfel.
Moje pytanie jest następujące: ile wy czekaliście na odpowiedź supportu?
Ja odp. dostałem po 1 dniu od pomocy technicznej.
od dwóch tygodni do miesiąca, ale zazwyczaj jeden mail nie wystarczy bo oni mają bardzo kretyński support, support origina wygrywa pod każdym względem mimo że sama platforma gorsza niż steam :)
A napisać jest do nich lepiej po angielsku, czy po polsku?
Wysłać do nich kilka wiadomości, czy jedna wystarczy? Może wysłanie kilku takich samych ich bardziej zmotywuje?
Ja jak chciałem odzyskać konto gdzie nie pamiętałem maila oraz hasła tylko nick to pisałem po polsku i pomogli.
Ja jak chciałem odzyskać konto (pozapominałem wszystkie możliwe hasła, do konta, do maila no i nie miałem jak odzyskać konta) to czekałem 5-7 dni na każdą odpowiedź (były 3). I lepiej pisać na angielski bo odzew jest szybciej (podobno ale nie wiem czy to prawda)
Jak chciałem odzyskać swoje stare konto, to odpisali tego samego dnia po paru godzinach. W przypadku, gdy nie mogłem kupić nic na Steamie, bo byłem za granicą odpisali w ciągu dnia. W jakichś błahych sprawach odpisywali do tygodnia.
Kategorie dobrze ustawiles? W przypadku kradziezy kont, Steam Support odpowiada bardzo szybko.
Jutro minie równo tydzień, od kiedy napisałem do Supportu. Ktoś też tak długo czekał? Kategorię wybrałem dobrą - Account Issues > Hijacked or stolen account... Wysłałem im wiadomość po angielsku i po polsku, wysłałem im też dane z paypala, którym doładowywałem portfel, wraz ze zdjęciem z historii przelewu.