Steam support

Forum Rozmawiamy
Odpowiedz
06.11.2014 17:07
1
odpowiedz
zanonimizowany1044154
1
Junior

Steam support

Cześć. W niedzielę -2.11. zostało skradzione mi konto steam. Tego samego dnia napisałem wiadomość do Steam Support, a do dzisiaj jeszcze nie dostałem odpowiedzi. Przez włamywacza zostało zmienione mi hasło oraz e-mail. Oczywiście wysłałem im zdjęcia CD-Key'ów oraz dane paypal z którego doładowywałem portfel.

Moje pytanie jest następujące: ile wy czekaliście na odpowiedź supportu?

06.11.2014 17:10
2
odpowiedz
zanonimizowany1030895
20
Generał

Ja odp. dostałem po 1 dniu od pomocy technicznej.

06.11.2014 17:16
pecet007
3
odpowiedz
pecet007
178
~

od dwóch tygodni do miesiąca, ale zazwyczaj jeden mail nie wystarczy bo oni mają bardzo kretyński support, support origina wygrywa pod każdym względem mimo że sama platforma gorsza niż steam :)

06.11.2014 17:18
4
odpowiedz
zanonimizowany1044154
1
Junior

A napisać jest do nich lepiej po angielsku, czy po polsku?
Wysłać do nich kilka wiadomości, czy jedna wystarczy? Może wysłanie kilku takich samych ich bardziej zmotywuje?

06.11.2014 17:21
5
odpowiedz
zanonimizowany1030895
20
Generał

Ja jak chciałem odzyskać konto gdzie nie pamiętałem maila oraz hasła tylko nick to pisałem po polsku i pomogli.

06.11.2014 17:22
6
odpowiedz
zanonimizowany956494
25
Legend

Ja jak chciałem odzyskać konto (pozapominałem wszystkie możliwe hasła, do konta, do maila no i nie miałem jak odzyskać konta) to czekałem 5-7 dni na każdą odpowiedź (były 3). I lepiej pisać na angielski bo odzew jest szybciej (podobno ale nie wiem czy to prawda)

06.11.2014 17:25
Lopot
7
odpowiedz
Lopot
66
Generał

Jak chciałem odzyskać swoje stare konto, to odpisali tego samego dnia po paru godzinach. W przypadku, gdy nie mogłem kupić nic na Steamie, bo byłem za granicą odpisali w ciągu dnia. W jakichś błahych sprawach odpisywali do tygodnia.

06.11.2014 18:43
8
odpowiedz
zanonimizowany30338
137
Legend

Kategorie dobrze ustawiles? W przypadku kradziezy kont, Steam Support odpowiada bardzo szybko.

08.11.2014 00:54
9
odpowiedz
zanonimizowany1044154
1
Junior

Jutro minie równo tydzień, od kiedy napisałem do Supportu. Ktoś też tak długo czekał? Kategorię wybrałem dobrą - Account Issues > Hijacked or stolen account... Wysłałem im wiadomość po angielsku i po polsku, wysłałem im też dane z paypala, którym doładowywałem portfel, wraz ze zdjęciem z historii przelewu.

08.11.2014 09:31
Raistand
10
odpowiedz
Raistand
189
Legend

Pisałeś mam nadzieję przez stronę supportu? A nie po prostu mail do nich.

Forum Forum Rozmawiamy
Odpowiedz

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl