Witam w wątku poświęconym grze Starcraft 2: Wings of Liberty.
Poprzednie części:
#1: https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=10498418
[..]
#5: https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=10811701
=========================
Spis treści:
1. O grze.
2. Linki, porady, pytania i odpowiedzi.
3. Społeczność.
=========================
-------------
1. O grze.
StarCraft II: Wings of Liberty to pierwszy epizod kontynuacji jednej z najbardziej znanych strategii czasu rzeczywistego w historii gier komputerowych. Pierwsza część tej serii została wydana w 1998 roku i doczekała się dodatku pod tytułem Brood War. Na drugą odsłonę składają się natomiast w sumie trzy epizody: Wings of Liberty, Heart of the Swarm, Legacy of the Void. Za wszystkie tytuły odpowiada firma Blizzard.
Cena gry:
- premierowa sugerowana 199,90zł
- aktualna cena na Allegro (box/ klucz) 130-180zł / 120-150zł
- edycja kolekcjonerska 300+
Metascore: 93/100: http://www.metacritic.com/game/pc/starcraft-ii-wings-of-liberty
Minimalne wymagania sprzętowe:
* Procesor: Pentium IV 2.6 GHz lub lepszy
* Pamięć RAM: 1 GB RAM (1.5 GB dla Windows Vista/Windows 7)
* Karta grafiki: GeForce 6600 GT / ATI Radeon 9800 PRO lub lepsza
* Miejsce na dysku: 12 GB
* System operacyjny: Windows XP/Vista/7
Zalecane wymagania sprzętowe:
* Procesor: 2.4 GHz Dual Core
* Pamięć RAM: 2 GB RAM
* Karta grafiki: GeForce 8800 GTX / ATI Radeon HD 3870 lub lepsza
* Miejsce na dysku: 12 GB
* System operacyjny: Windows Vista/7
--------------------------------------------------
2. Linki, porady, pytania i odpowiedzi.
a)Przydatne linki
Oficjalna strona gry StarCraft2: http://eu.battle.net/sc2/pl/
Strony Polskie:
http://www.terran.pl/
http://www.netwars.pl/index.html
http://starcraft2. [ link zabroniony przez regulamin forum ] /
http://www.starcraft2.net.pl/
Strony zagraniczne:
http://www.teamliquid.net
http://www.gosugamers.net/starcraft2
http://www.gamereplays.org/starcraft2/
http://sc2armory.com/
>Kanał Youtube z poradami dotyczącymi gry:
http://www.youtube.com/user/day9tv
>Leagues and Ladders FAQ
http://eu.blizzard.com/support/article.xml?locale=en_GB&articleId=46710
Linki do stron z powtórkami gier:
http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=139013
http://www.sc2win.com/
http://www.terran.pl/replaye/
b) Pytania i odpowiedzi:
Q: Jak dodać daną osobe do przyjaciół ?
A: Musisz posiadać informacje dotyczące jego pseudonimu w grze oraz unikalnego kodu jego postaci. Kod jest widoczny po kliknięciu w prawym dolnym rogu na zakładke dotyczącą dodania "przyjaciela".
--------------------
3. Społeczność.
a) Gracze z GOLa:
heri peter - SIbraS - 582
R_adm - SnakeDoctor - 715
TimDuncan - Piotr - 969
ttwizard - AzoriuS - 529
ZgReDeK - Lipton - 195
Lagbzz - LagBzz - 838
Zapruder - ZaPP - 391
Kherlon - Kherlon - 121
Miniu - Miniu - 523
Orlando - Orlando - 437
Inquisitio - Inquisitio - 241
DEFEDos - defedos - 485
Revanisko - Gumish - 367
draco666 - Dracklus - 108
Kcieciol - KcieciolPL - 808
PS: Osoby, które chcą zostać dodane do graczy powinny napisać swoje dane w formacie:
<Ksywa z forum - nazwa konta w grze - kod identyfikacyjny z battlenet>
b) Dywizja GOL
http://sc2ranks.com/c/2564/gol-division/
Każdy może zostać dodany do dywizji. Wystarczy, że wklei link do swojego konta na forum.
Wchodzimy na: http://eu.battle.net/sc2/en/
logujemy się, po czym klikamy po prawej stronie na swój pseudonim z gry:
http://eu.battle.net/sc2/en/profile/334058/1/AzoriuS/
http://eu.battle.net/sc2/en/profile/225901/1/DEFEDos/
http://eu.battle.net/sc2/en/profile/1410675/1/Dracklus/
c) Liga GOL:
Tabela: http://binarybeast.com/xBW1008066
Gracze:
heri peter - SIbraS - 582 ...| http://www.xfire.com/profile/peter1910k/
radm - 715 .......................| GG: 2257114
TimDuncan - Piotr - 969 .....|
ttwizard - AzoriuS - 529 .....| gg: 4344212 | http://www.xfire.com/profile/azoriuss/
Matiz - 629 .......................| gg: 9713862
ZgReDeK - Lipton - 195 .....| http://www.xfire.com/profile/donniechegho/
LagBzz - 838 ....................| gg: 20198384
Zapruder - ZaPP - 391 ......| gg: 1654215
Soviet - 930 .....................| gg: 2844558
DEFEDos - defedos - 485 ...| gg: 9460033 | http://www.xfire.com/profile/defedos/
Długo im jeszcze zejdzie z tymi vodami z reddita? Chciałbym wreszcie ta 50 minutówkę zobaczyć z morrowem...
Przeinstalowanie gry nie pomogło, lepiej, gra sie nie chce zainstalować na 47% gry wywala błąd, nic teraz instaluje na inny dyski zobaczymy.
gra sie nie chce zainstalować na 47% gry wywala błąd
A to już dziwne. Jaki błąd? Może poszukaj czegoś na forum SC2.
Zainstalowałem grę na inny dysk, instalacja samej gry jak i patchy przebiegła bez problemu, ciekawa anomalia mnie spotkała
Dysk ten sam, źle się określiłem, inna partycja. Aczkolwiek na tamtą wszystko inne instaluje się bez problemu.
Być może po odinstalowaniu pozostały jakieś śmieciowe pliki, które wywołują konflikt podczas patchowania. Wykorzystaj najlepiej jakiś program, który dokładnie czyści pozostałości włącznie z wpisami w rejestrze itp. np. darmowy Revo Uninstaller.
Wyglada na to ze mana w koncu jakis stream uruchomil, jakby ktos chcial popatrzec :3
http://www.teamliquid.net/video/streams/MaNa
edit:
http://www.youtube.com/watch?v=tX5SKD9Es74&feature=player_embedded
WAT
Próbuję zdobyć Portret Tygrysiego Marine . Mój problem dotyczy tego że gdy gram w w grę dowolną vs SI i nie nalicza mi % osiągnięcia .
To zależy. Chcąc grać 'versus AI', to wybierasz Single Player, czy Multi Player?
Właśnie próbowałem w singlu i w multi ( Vs SI ) a Osiągnięcia nie zalicza .
Kcieciol -> Jeśli chodzi CI o achievement Własna gra - nowicjusz to chodzi o mecze rozegrane poprzez zakładkę multi -> Gra własna (custom game). Upewnij się, że nie użyłeś żadnych handicapów, bo gra ma być wyrównana.
Jeśli zaś chodzi o kooperację to wybierasz tą pozycję z poziomu głównego widoku zakładki multi -> vs2SI, czy jak to tam jest napisane w polskiej wersji - nie wiem bo gram w eng :P
Dzięki , udało się ! Mam portret Tygrysiego Marines !
W ramach kaprysu, ogladam sobie Day9 na żywo, przed oficjalną emisją puszczał nam muzyczkę, a teraz jest Funday Monday. :-D
witam, gram sobie w singla SC II i mam pytanie - czy jest duża różnica między poziomem normal a hard? Gram na normalu, bo w opisie hard było, że to poziom dla "weteranów starcrafta" - grałem kiedyś sporo, ale niewiele już ze skilla zostało z uwagi na duży upływ czasu - koniec końców, weteranem rozgrywek zdecydowanie nie jestem, ale poziom normal mnie po prostu dobija. Trzeba się chyba mocno postarać żeby gra była jakimś wezwaniem. Więc jak jest?
Hard to tak naprawde normal (a normal to easy) i tam faktycznie potrafi być wyzwaniem.
Raziel -> To zależy czy nastawiasz się na samo przejście misji, czy chcesz także odblokować achievementy. Ja przeszedłem najpierw na medium teraz mam z połowę misji na hard i nie ma między nimi znacznej różnicy poziomu trudności. Schodki zaczynają się dopiero przy niektórych achievach, ale też nie ma raczej dramatu :)
Goody vs Sarens IEM
boskie tvt !! :D
W końcu, po 2 spadkach, udało mi się awansować
ZgReDeK - mozesz dac linka ? Jedyne co znalazlem to replaye z listopada.
edit niewazne widze juz ze to turniej.
Dla tych co stracili, około 1:20:00 czasu gry, LT, kampa na środku przy xel naga, mechem - dużo tanków i thorów :D. Wyczyścili wszystkie minerały i jedyne co robili to zrzucali mule .... Goody miał większą nadwyżkę więc przeszedł na vikingi + BC i wygrał.
a ja tam lubie oglądać TvT z wyjątkiem Goodyego, który jest największym kamperem w SC 2 :)
Wczoraj natknąłem się na VOD'a z GSL Nada vs Foxer(marineking), bodajże TOP 8. Polecam obejrzeć nic nie będe zdradzać :)
1 i 3 gra byly naprawde fajne, ale na to, jak Nada zwalil w tych grach to az zal patrzec bylo.
aaaaa spoiler, kurde :P Nie obejrzałem wszystkich gier. Chodziło mi właśnie o pierwszą gre gdzie obaj wyżynali swoje jednostki aby zmniejszyć limit supply :))
Hahaa.
W głównym menu, jak jest logo i napis Starcraft 2: Wings of Liberty (na górze po środku) to zaraz pod tym jest taka migająca ikonka. Poklikajcie w to pare razy.
Goody wie jak grać, kampienie to najlepsza taktyka dla terka :P Trochę lipa, że aż tak długo musi czekać aż ludzie wyjdą z gry ^___^
Nareszcie coś ostatnio zacząłem jarzyć grę, masters nadchodzę! XD
Hm, nie jest tak źle.
Postanowiłem sobie pozwolić skopać dupsko w quick match (bo miałem dość użalania się nad sobą jak ja to nie umiem grać). Pierwsza gra, TvsZ, gość z srebrnej ligi, ale o dziwo miałem dwa momenty, w których bym wygrał. Bym wygrał, bo zapomniałem o ekspansji i miałem za mało gazu :-(
W drugiej grze wygrałem w osiem minut, TvZ, ale gość ze Szwecji powiedział, że to jego 6 gra. Czuje się źle :-(
Pograłem dziś w dwie nowe modyfikacje od Blizzarda.
Left 2 Die:
Rozwinięcie misji Outbreak, coop, poza tym, że w nocy się bronisz a w dzień atakujesz, to za każdy zniszczony budynek i specjalnego zarażonego dostaje się punkty biomasy, które się przeznacza na risercz, można odblokować w ten sposób heliony, reapery, siege tanki itd. Rozrywka bardzo przyjemna i intensywna.
Starjeweled:
Mamy dwa ekrany, po lewej jest bitwa na którą masz pomniejszą kontrolę, po prawej są kryształki, które trzeba łączyć. Za nie dostaje się punkty energi, które można przeznaczać na jednostki lub specjalne umiejętności. To działa tak, 2vs2, dwie 'bazy', które bronią dwa photon cannony, każdemu się spawnują marinesy za darmo, za energię można odblokować: Zealot, Roach, Hydralisk, Ghost, Mutalisk, Banshee, Siege Tank, Immortal, Collosuss, Utralisk. Gdy daną jednostkę wybierzemy, to idzie ona na pole walki i nie mamy nad nią kontroli. ale dzięki umiejętnościom: Force Field, Time Bomb, Healing, Storm można wpłynąć na pole walki. Bardzo przyjemne zaskoczenie i kupa radochy.
Diamenciki są świetne, coś jak tetris, polecam każdemu :D
left 2 die trochę za proste na normalu, a zmiana poziomu trudności jest utrudniona, bo trzeba być hostem... Ogólnie lubię tą misję, więc mi się podobało, mimo w 3 dniu już latalem ballem w nocy i snipowalem budynki.
Aiur Chef:
Najbardziej zakręcona, ale i najbardziej nużąca modyfikacja. Chodzi o to, że są trzy rundy i 8 szefów kuchni. Każda runda ma motyw przewodni i trzy przepisy kulinarne, za 50/100/150 (potem te cyferki się oczywiście zwiększają), z czego za przepis najtańszy jest jakiś przedmiot niespodzianka, za średni przepis dostaje się umiejętność, którą można wykorzystać przeciwko innym graczom, za najdroższy są tylko punkty. Rozrywka fajna, ale jak już mówiłem, nudnawa. Za pierwszym razem troche mi zajeło ogarnięcie 'o so chozi', a w drugiej grze wygrałem. Może nic kolosalnego (^_~), ale warte sprawdzenia chociaż raz.
To z jak bardzo niekorzystnej sytuacji potrafi wyjsc terek, zalosnym mmm plus turtlowanie siegami, to sie w pale nie miesci.
Od dziś spodziewajcie się robienia mass queen:
http://day9tv.blip.tv/file/4737137/
http://day9tv.blip.tv/file/4737515/
http://www.starcraft2.net.pl/portal/sc2/1/1695/Boxer039s_Wings_episode_1.html
Zajebisty film z Boxerem, łezkę wycisnął :). Dobrze, że ma tą żonę...
Moze mi ktos powiedziec co trzeba zrobic zeby zmienic lige na wyzsza mam juz za soba 400 meczy z tego polowe wygranych i dalej nie moge zmienic jestem na 2 miejscu w lidze srebrnej.
Jesli ciągle sie buduje to zaznaczasz i wciskasz Esc, jeśli juz sie zbudował to zaznaczasz wojsko, wciskasz "a" i klikasz na tym budynku, żeby ci go rozwalili. Bunkry tylko można rozwalać przez salvage, wtedy kase odzyskasz.
Na ESL zaraz bedzie 3 rematch o 2 miejsce miedzy SjoW, Squirtle ,Socke :) . Ostatnia gra z base tradem miedzy Squirtle i Sjow byla epicka.
edit w grupie wygladalo to tak
Socke d. Squirtle 2-0
Squirtle d. Sjow 2-0
Sjow d. Socke 2-0
i teraz jeden z zawodnikow musi wygrac 2 razy z rzedu.
edit 4 tiebraker...
Jest taka zasada. Im dłuzej trwa turniej/gra tym lepiej korki grają :) Socke i Sjow wyglądali na wycieńczonych, a Squirtle po 10h dopiero się rozgrzał :P Skutkiem tego było w końcu wyjście z grupy.
Niestety IEM to porażka dla foreignerów. Rośnie przepaść między Koreą :( Jedynie Ret, Jinro i idra coś tam grają, ale bez rewelacji ;/ Szkoda ;/
Squirtle po 10h dopiero się rozgrzał :P
Mówił przecież w wywiadzie, że pada na twarz i myślał o walkowerze ;P.
Jedynie Ret, Jinro i idra coś tam grają, ale bez rewelacji ;/ Szkoda ;/
Idra ma jakiś problem z grą, nie wiem czy zerg jest aż tak przesrany na wyższym poziomie, no ale... Jinro przecież ostatnio tylko wygrywa :P. Ret chorował przez miesiąc, to też na pewno miało wpływ. Przepaści jakiejś dużej nie ma skoro Sjow był blisko wygrania tych gier ze Squirtle. 1 tur nie ma żadnego znaczenia, na dobrą sprawę Ci co są w korei są w stanie urywać sobie regularnie gry, ret np. mówił że na ladderze z MVP mu idzie całkiem dobrze.
Pewnie tak mówił dla niepoznaki :) Przeciez koreańce to są boty jeśli chodzi o granie :)
Idra zawsze miał jakiś problem. On nie ma talentu do tej gry. On poprostu gra i myśli o Starcrafcie znacznie więcej od innych foreignerów, a nawet od niektórych pro z Korei. W SC1 też robił wielką kariere. Jako jeden z nielicznych polecial do Koreańców, dostał się do teamu itp. Niestety dla niego zawsze grał bez pomysłu. Jego atutem była solidna mechanika i bardzo dobre macro. Jednak jak dochodziło do turniejów to zawsze ktoś go eliminował, czy to w finale, czy na innym etapie. Najbardziej zapamiętałem jeden z ostatnich TSL w SC1 kiedy wygrywał w finale 2-0 z Liquid~Tyler aby ostatecznie przegrać. Tak samo WCG gdzie dostał od anonimowego na tamte czasy Kolla z Niemiec. Dzieciak 15-letni pokonał go w ZvZ 2-0, po czym cała Korea zaczęła z Idry drwić :). Dla mnie Idra zawsze będzie się kojarzył z masowaniem gier i wzorowym przykładem Nerda :) Cieszę się, że dojrzał i nie zachowuje się jak palant po grach tak jak kiedyś :)
Słynny tekst jak dostał w pupe od Draco :)
http://img41.imageshack.us/img41/4462/makingcarriers.jpg
Ciężko stwierdzić, że nie ma talentu. Ostatnio jak oglądałem mrbittera, no i Idra był na jednym czy dwóch. Można tam było zobaczyć jego tok myślenia, i byłem zajebiście pod wrażeniem, szczególnie w zvz.
W tej korei przecież młucił tylko ladder, ladder to dupa, teraz sam nawet to widzę i staram się poznać jak najwięcej ludzi do customów. Dopiero przy 2 sezonie zaczął się kontaktować z 3-4 osobami do treningów. TL i reszta teamów miała cały czas środowisko do treningów, TL przecież ma codziennie jakieś wewnątrzklanowe turnieje.
Wbrew pozorom Idra bardzo urozmaicił swoją grę, no może nie bardzo ale już nie gra tak sztywno, dobrze spreaduje creep, ovy, brakuje u niego tylko przekonania do upgradów takich jak dropy, burrow. Dochodzi jeszcze sprawa różnych timingów, nawet Ret mówił że jeżeli nie zdechnie wcześnie od jakiegoś rusha, którego na oczy nie widział to ma jakieś szanse.
Może w tej Arizonie z ziomeczkami z EG nastąpi 'przełom' :PP.
Na Idre patrze w szczególności pod względem SC1. Potrafił zagrać na poziomie średniego Koreańczyka aby za chwile zagrać słabiutko. Jego pobyt u Korków pozwolił mu spojrzeć na SC z zupełnie innej strony, nauczył się mechaniki itp. Aczkolwiek jeśli przeciwnik zagrał przeciwko niemu coś innego niż schemat to Idra nie potrafił się odnaleźć. Mając odpowiednie narzędzia do szlifowania gry(team partnerzy z prohouse w Koreii) powinien ownować i czynić piekło. W SC2 też nic znaczącego nie wygrał i nie wierze, że nie ma graczy z najwyższej półki do treningów.
Teraz w TSL drabinka ułożyła mu się wyśmienicie. Jeśli tutaj nie dojdzie do półfinału/finału to znów fail :)
http://www.pawelserver.com/ruzga/scr001961b.jpg
btw. Niezłe gry nas czekają, aż sam obejrze Goody vs Nestea, Nightend vs Boxer, Morrow vs Jinro :)
btw2. Kiedy wipe laddera ?
tt - idra gra z cruncherem a to cheeser :D, zobaczymy jak sobie poradzi z grą spoza schematu :)
O wipie laddera jeszcze nic nie wiadomo, ale patch jest już na PTR, wipe ma być z tym patchem, jak będą problemy to z następnym. A co, zamierzasz pograć?:D
Miniu -> Chyba 19 Marca
Lagbzz -> Właśnie niewiem co to za cruncher. Udało mu się zakwalifikować w eliminacjach pokonując min TLO. Kto wie, może zaskoczy. Chociaż Idra powinien go przemielić.
Szkoda, że Kiwikaki nie dał rady :( Próbował w każdych eliminacjach coś ugrać i przyznam, że jego gra zrobiła na mnie wrażenie.
Tak:) Format zrobie + 2 systemy. 1. Win7 2. Win xp specjalnie do SC2 aby jeszcze szybciej działał :) W sumie powodem dla którego nie gram jest mój sprzęt, który psuje mi satysfakcje z rozgrywki ;/
Jak tam podobają się nowe mapy? Ja już trochę na nich pokatowałem, jedyne zastrzeżenia mam do backwater gulch... Tam wszystko oprócz cross spotów to close spoty XD. Nat nie do obrony przed allinami z 2 raxa, pierdole to, biorę przykład z Catza i jade do golda <(^_^<).
Delta i Scrap to chyba pomysł jakiegoś lead designera map, bo przyczepili się tych map jak cholera...
http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=199322
:OOOOOOOO
Tak serio to za duże te mapy x.x
Mi nowe mapy tylko na początku się podobały, ale teraz po kilku meczach mogę powiedzieć, że są całkiem niezłe, chyba nawet lepsze od tych starych, wyrzuconych.
Co do wielkości map to może faktycznie trochę za duże, ale tylko trochę ;]
Ma ktoś link do podglądu tych nowych map ?
Większe mapy napewno będą służyć Zergowi. Tak jak Jungle Basin to jest auto-win dla Terka w TvZ tak im większa mapa tym Zergowi łatwiej przemacrować przeciwnika :) Chociaż zobaczymy w praniu.
lagbzz -> rewanżyk napewno zagramy, tylko musze sobie przypomnieć grę :P
Szykuje nam się następny ciekawy turniej:
http://www.gomtv.net/view/worldChampionShip.gom
a za chwile:
(P)MC vs (P)HongUn
Set 1: Shakuras Plateau
Set 2: Xel'Naga Caverns
Set 3: Terminus RE
Set 4: Crossfire SE
Set 5: Metalopolis
(Z)JulyZerg vs (T)NaDa
Set 1: Crossfire SE
Set 2: Terminus RE
Set 3: Metalopolis
Set 4: Crevasse
Set 5: Xel'Naga Caverns
----
W szczególności drugi meczyk przedstawia się jako "must see" :) Dwóch zasłużonych progamerów z SC: BW w akcji.
http://www.gomtv.net/2011gslsponsors2/live/
@66 - za duze to sa te mapy gslowe. Te nowe w ladderze sa z kolei za male jak na mapy 4v4. Shakuras bylo idealne to musieli wywalic :(
spoiler start
Ale miazgi JulyZerg uczynił Nadzie :)))
omg wylaczylem GOMTV bo myslalem, ze to juz koniec i 3-0, a teraz patrze... 2-2 !:)
W przedostatniej stracił większość mutów ;).
Ostatnia rzeczywiście ładna, trochę się przestraszyłem jak miał gaz tylko na 3 blingi :D, kontratak uratował mu tyłek.
Julyzerg to potwór :) Finał MC vs July zapowiada się równie interesująco.
VODY:
http://sc2rep.com/replays?page=1&s_race=&search=
Polecam ostatnią grę na Xel Naga.
Jakby ktos mial ochote na sentymentalna podroz w przeszlosc :)
Remake kampanii terran z SC1 http://www.sc2mapster.com/maps/sc1-episode-1-rebel-yell/
http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=177791¤tpage=54
Bitter będzie robił to samo dla wszystkich ras, może nareszcie dobijecie do tego diamonda z powrotem =)
Odswieze watek przypomnieniem ze dzis o 18 zaczyna sie turniej TSL zapowiedziany przez ttwizard w poscie 57
Streamy
http://www.teamliquid.net/video/streams/TeamLiquidTV
http://www.teamliquid.net/video/streams/TeamLiquidTV2
TSL znowu mnie utwierdzil w przekonaniu, ze Koreanczycy moze i sa najlepsi, ale to foreignerzy graja widowiskowo.
High Templar
Khaydarin Amulet upgrade (+25 starting energy) has been removed.
Fungal Growth
Stun duration decreased from 8 to 4 seconds.
Damage increased by +30% vs. armored units.
hm, w końcu mam trochę czasu żeby znowu pograć (od wyjścia 1.2 nie grałem nic :< ), ale wygląda na to że powrót będzie bolał dużo bardziej niż się spodziewałem : P
Ja sobie wróciłem do Starcrafta, gram sobie pare razy dziennie, obecnie jestem 35ty w mojej dywizji i chce dobić do Top 25. Bo ja jestem tani jak barszcz i chce śliczniejszy milestone. :-D
O ja pierdzieeeeeeleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Padłem, spadłem z krzesła i nie wstałem.
http://www.youtube.com/watch?v=G-3ZrXOrz_0&feature=youtu.be
r_ADM---> faktycznie fajnie, dzięki temu jestem już w platynie ;]
Oficjalne mody (Aiur Chef, Left 2 Die, Starjeweled) wyszły z fazy beta i by zaczęcić takie proste i bezmyślne jednostki jak ja, dodali achievementy, które można sobie zdobyć.
Kolejna fajna gra. ZvZ, ale nie nudne do oglądania(no może trochę w midgame). Supply blok mnie zaskoczył jak cholera, zwykle coś z dronów się traci w takiej sytuacji xD, no i stąd 0 lingów na początku.
http://www.sc2replayed.com/replays/161164-1v1-zerg-gutterhulk#rd:dna
Świetny ten DH - zacięte gry, wesoły prowadzący, żywiołowa publiczność, zajebiste wywiady.
"He cares" :P
http://img535.imageshack.us/img535/9143/whiteracares.jpg
pfft, co za bezsens robic taki turniej w tygodniu.
e:
zomg whitera zownowal mc drugi raz :)
hehe, 4gate albo cheese.
Po raz kolejny potwierdza sie, ze koreance widowiskowo grac nie umieja.
Ale z Ciebie downer, finał był zajebisty moim zdaniem. Micro wars w pvp zawsze jest bardziej widowiskowe niż turtlowanie z techowaniem i 3 bitwami w ciągu 20 minut. A co z tego, że 4gate? 4gate to teraz w PvP standard.
MC widowiskowo zagrał też z Idrą, nawet zrobił warp prisma, co zaprzecza twierdzeniu, że koreańce widowiskowo grać nie umieją :).
Lipton - dokładnie :P. Prowadzącego mogliby na więcej turniejów wkręcić.
http://www.teamliquid.net/video/streams/TeamLiquidTV
Wlasnie leci Boxer vs Sen.
Terran Emperor gra zajebiscie widowiskowo :D
Bo gra marine/tank. Ten styl wymaga agresywnego podejścia :). Zajebista seria, gg dla obu graczy. Trochę kurewski ten bait na końcu na crevasse :/. Tak to już jest z tymi terkami ;P. Siegują się na środku mapy i czekają, albo zaatakujesz i zrollujesz gościa, albo zaraz będzie tyle tanków, i to w takiej formacji, że nie da się tego bez BLów złamać.
Bardzo podobna gra na crevasee od boxera jak z kasem vs haypro(też chyba tsl). Cały czas delay 4rda i expandowanie.
Do obejrzenia polecam z wczoraj best of 5 miedzy oGsMC i ThorZain
http://sc2casts.com/cast3501-oGsMC-vs-ThorZain-Best-of-5-TSL-3-Round-of-8
Swoja droga MC takze wczoraj w Dani rozgromil Kasa 4:0.
Wstępne zmiany na przyszły patch 1.3.3:
Balance
PROTOSS
Archons are now a massive unit.
Pylon power radius has been decreased from 7.5 to 6.5.
Cybernetics Core
Research Warp Gate time increased from 140 to 180.
Gateway
Sentry train time decreased from 42 to 37.
Stalker train time decreased from 42 to 37.
Zealot train time decreased from 38 to 33.
Warp Gate unit train times remain unchanged.
TERRAN
Ghost
Cost changed from 150/150 to 200/100.
Salvage resource return reduced from 100% to 75%.
ZERG
Spore Crawler
Root time decreased from 12 to 6.
Bug Fixes
Fixed a bug where Ghosts could not quickly EMP the same location.
Fixed a bug where players were still able to stack flying units on top of each other.
Co za pojebani ludzie w to grają, same rushujące dziwki w ladderze :(
so boring
U mnie skoki tzn : 1 dobra makro gra na 5 zjebanych rushy - do 10 min. :(
dziwne bo po resecie moje gry srednio trwaja 15min+ a czesto zdarza sie i 20 pare+
A mi po resecie ciupło ponad 150 meczy w grze dowolnej - miałem ponad 200, a po resecie równe 60...
Napisałem niewyraźnie?
W statystykach miałem ponad 200 gier dowolnych, a po nowym sezonie ta liczba "przez jakąś niespotykaną siłę" zmniejszyła się do równego 60...
Nie pamiętam, żeby gdziekolwiek zapisywało wyniki z customów (gry dowolne). Chodzi Ci pewnie o ladder? Jak tak to pewnie jakiś bug, jeśli zależy Ci na portretach to trochę dłużej poczekasz. Jak nie chodzi o portrety to nie wiem o co, bo nie ma to znaczenia.
lololololol.
Strasznie długo nie grałem, dzisiaj zachciało mi się dostać kopa w dupe, no to gram, ZvP, oczywiście ze względu na przerwe grałem okropnie (ale mój przeciwnik też nie najlepiej, a w tym sezonie ma już ~700 zwycięstw) i dostałem się do srebra.
Jak można mieć przerwę od czegoś czego się nigdy zbyt często nie robiło?
spoiler start
Gratulacje!;)
spoiler stop
Przepraszam bardzo, ja mam okresy (tak), że gram bardzo często, ale potem długo nie gram. No. Ciekawe, kiedy spadne z powrotem do brązu.
Tez wrocilem do Sc2 po dosc dlugiej przerwie od grania. Ogladanie streamow z turniejow roznie sie troche jednak od praktyki i dostaje teraz baty niemilosierne :).
Ja sobie zniszczyłem karte muzyczną Audigy 2, po czym SC2 przyspieszyl mi o 10-20% grając na zintegrowanej muzyce:)
Szkoda tylko, że T już nie imba :( To jaką krzywde robią mi zergi w tej chwili to aż żal komentować. Co zerg to zupełnie inny styl gry. Infestory + baneling + muta combo lub muta + bane + ling + ultry na ladderze. Lagbzz pokarał mnie fast roachami z szybkim switchem na muta+ling.
Zergi zachowują się bez kultury przeciwko Terkom :)
I jeszcze ladder mnie oszukuję. Wrzuca mnie do diamentu po 3 przegranych grach, a ja w tej chwili najwyżej do golda się kwalifikuje czy innego bronza :P
Dobrze ci tak :p
ja w tej chwili najwyżej do golda się kwalifikuje czy innego bronza :P
To się naucz grać jakąś porządną rasą. (Napisał leszcz)
Lipton -> Research Warp Gate time increased from 140 to 160. -> Giń :))
Orlando -> Przerzuce się na random i będzie spokój. btw no offence w sprawie niższych lig, poprostu po przerwie niewiem jakie w tej chwili są bo dużo się pozmieniało :)
Research Warp Gate time increased from 140 to 160.
i Pylon power radius has been decreased from 7.5 to 6.5. :-D
Azi, żaden offence. Nie wiem czy się domyśliłeś, ale pisząc "leszcz" miałem na myśli siebie. :-D
Spoko, zrozumiałem, ale też mój post mógł uderzyć w osoby z niższych lig, a prawda jest taka, że sam nie zasługuję na diament na chwile obecną. 2 wygrane z Protossami, z którymi zawsze nawet po przerwach potrafiłem nawiązać walkę. Gorzej z Zergami... z tym miałem problem, bo nigdy nie grałem reaper allin rush, a teraz to już w ogóle po tych wszystkich patchach... patrzę jak moje jednostki topią się w rytmie szyderczego śmiechu banelingów :)
Mówiłem, obejrzyj chociaż z jednego mrbittera z qxc (było wczoraj). Vody są albo niedługo będą.
http://mrbitter.blip.tv/file/5134573/
Puść sobie tak od ~8 minuty, wcześniej jest muzyczka tylko.
nie wiem czy kiedykolwiek bedziesz potrzebowal robic bcki po 2 porcie ;P
Ja wczoraj pierwszy raz wygrałem w multi, grałem Protossami, a przeciwnik Zergami i zrobiłem mu Void Ray rusha :P
#142 -> Dzięki.
Postanowiłem zamiast walczyć z moim przeciwnikiem, zbliżyć się do niego, zaprzyjaźnić, a nawet dołączyć do stada zergów :) Tak, gram zergiem i narazie mam 7 lose streak :P
btw. Na 7 gier, 6 było ZvP i 1x ZvZ. W tym 3x pod rzad cannon rush pod naturalem....
nowa mapa GSL wygląda ciekawie:
http://www.gomtv.net/2011gstl3/news/65288
Coraz bardziej podoba mi się zerg :)) zalewanie masą przeciwnika jest takie słodkie. Grając inną rasą widzę dokładnie w jakich momentach Zerg jest podatny na śmierć oraz czym może zagrozić. Banelingi wiadomo, że są koszmarem każdego Terka, ale to co przed chwilą zrobiłem Terkowi to podchodzi pod paragraf i więzienie :-) Poczekałem sobie pod bramami Terrańskiej bazy aż ruszy wojskiem i w odpowiednim momencie banelingi przetoczyły się przez mariny - tanki. Osobiście czułem ogromną satysfakcję, przez co zaczynam się o siebie martwić :) This is Starcraft !
Zobaczymy co będziesz mówił po ZvZ. roache + infestory to jakiś koszmar :(
#147
Ja kompletnie tego nie ogarniam, w razie innego składu jednostek przeciwnika radzę sobie znacznie lepiej. Zresztą ja z każdym "mirrorem" mam problemy :( ( colo wars, czy to co powyżej )
Lipton -> Narazie nie widziałem żadnego Infestora w ZvZ( 3 gry jak narazie) w tym jedna trwała ponad 20 minut. Nadal jednak największą trudność sprawia mi mechanika Zerga, czyli spawning larva, kiedy dronować, a nawet same koszty jednostek, w szczególności w late game są dla mnie obce, ale jest coraz lepiej, nawet ZvZ z diamentem wygrałem :)
Wczorajszą sobote spędziłem przy sc2 jak nigdy wcześniej. Nawet usiadłem sobie na spokojnie i zacząłem theorycrafting zważywszy na to, że moje gry zergiem kończyły się do 12 minuty :)
Doszedłem do kilku wniosków.
1. Z repów topowych zergów bardzo ciężko nauczyć się grać. To trzeba na własnej skórze ćwiczyć i analizować swoje replaye, a w szczególności jedną ważną rzecz, która sprawia, że Zerg jest najtrudniejszą rasą w grze i nie chodzi o balans, a o samą mechanike. Mianowice kiedy budować drony, a kiedy wojski. Terek i Prot mają bardzo prostą sprawe... widzicie nexusa/cc i poprostu cały czas budujecie roboli z wyjątkiem pewnych taktycznych timingów, gdzie musisz zrezygnować z roboli na rzecz techa/wojska itp. W każdym razie w innych przypadkach lecisz z pracą roboli. Zerg ma to znacznie trudniej rozwiązane, bo wszystkie jednostki, które budujesz łącznie z dronkami są z hatchery, która ma określoną ilość larv zwiększanych przez queeny. A więc cały czas należy podejmować decyzje, czy budować drony, czy nie. Po przegraniu ponad 10 gier we wczorajszym dniu, przez pierwsze pushe musiałem przestać grać, usiąść i zastanowić się nad tym aspektem :P Okazuje się, że ja źle dronuje. Zerg jest zupełnie inną rasą... adaptujesz się do przeciwnika. Jeśli przeciwnik robi expa to Ty musisz robić o jednego więcej. W takim przypadku czekasz i scoutujesz co robi. Jeśli idzie w high eco to dronujesz jak szalony. Jest tyle czynników, które trzeba opanować zergiem, że SC staje się zupełnie inną grą :) Oczywiście na wyższym lvl.
lagbzz -> Jeszcze jedną rzecz wymyśliłem. Jeśli mamy przewage expa przeciwko T lub P to nie lepiej zamaist większej ilości lingów budować queeny ? Queen nie zajmuje larvy, więc w tym czasie możesz dronować i techować, a przy okazji bronić się queenami :) Nawet z 8 queenów można by z początku :P
Juz jest taki build. Spanishiwa gasless zvx. Jest bardzo pasywny i nie pozwala na walke off creep. Dobry jest na mapach takich jak taldarim, od razu techujesz do infestorow i ultrow, transfuse na ultry
Człowiek uczy się grać zergiem, a tu mu samych noobów w laderze losuje eh ;/
http://imageshack.us/photo/my-images/856/screenshot2011051616560.jpg/
Terran imba jak to R_ADM zawsze mawiał ^_^
http://imageshack.us/photo/my-images/709/screenshot2011051616495.jpg/
close spot? ;P Wiem, że dostałeś bunker rusha, ja zresztą też ostatnio zergiem zdechłem od tego, jak koleś na cross spotach wziął 4 scv i zrobił mini wallina przy rampie, tak że mogłem sobie tylko gg wpisywać. Nawet cwaniak zdala od prawej xel nagi to brał, tak to byłbym przygotowany... Jak teraz gram 2rax na zerga to wszyscy albo nie skautują, albo robią 30 lingów a potem allinują ^^
no przecież napisałem, że noob to pewnie że bunker rush dostałem xD tak close spot. Poprostu wymarzony matchup z wymarzonym przeciwnik do ogrania dla mojego zerga :))))
Najlepsze, że wyscoutowałem 2 raxy i wiedziałem, że coś się szykuje, ale nigdy nie dostałem bunker rusha na twarz, więc źle zareagowałem.
Wrzuciłem bardzo ciekawe 3v3, które razem z Lagbzz i Zapruder rozegraliśmy w poniedziałek. Prawie brakło minerałów na mapie i do końca nie wiadomo kto wygra :)
http://www.mediafire.com/?49hhbhm3l6ky76c
http://www.sc2replayed.com/replay-videos/1803
niewiem czy dobrze wrzuciłem, nie jestem na czasie z nowymi stronami z repkami.
No nie bardzo, bo to powinno wyglądać tak:
http://www.sc2replayed.com/replays/174221-1v1-protoss-zerg-taldarim-altar-le
Ale właśnie tak patrze na tą strone i troche nie rozumiem po co zmieniali prosty sposób dodawania riplejów. Wystarczyło dać plik, tagi i reszta sama się wypełniała. o.O
O, znalazłem. Tamto wywal i wrzuć przez to:
http://www.sc2replayed.com/replays/upload
Anyways, sądze, że epickość waszych bitew mógłby oddać tylko Micheal Bay. ;-)
hehe;)
eh szkoda tylko, że podczas większości akcji miałem 5-20 fps :( Czas uzbierać kase na nowego procka.
Popełniliście masę błędów w tej grze, ale to nic. Super gra, chciałbym mieć rozgrywki z taką ilością akcji :)
CreaToN ma w 100% racje. Na naszą obrone napiszę, że rozgrywki teamowe gramy z lekkim przymróżeniem oka :) W 1v1 nie ma litości :P
Orlando -> Przynajmniej wygrałeś z Protossem. Mi się ta sztuka jeszcze nie udała Zergiem :)
3v3 gra się właśnie tak, żeby najbardziej epicko było, jakbyśmy chcieli wygrać za wszelka cene to miałbym coś do obrony kiedy przyszedł 1 atak :PP
A sc2replayed ma jakieś problemy z nowym formatem repek po paczu, dlatego taka dziwna metoda teraz jest.
Btw. tt porównując iccup do sc2, to gdzie mniej więcej jest diamond albo master? Chodzi mi o takie ogólne ogarnięcie gry.
lagbzz -> diamond = D :) master = D+ - B-
Nie oszukujmy się, mechanika w SC2 jest znacznie bardziej przyswajalna. W SC1 nie ma stratów typu 4WG, które są tak proste do zrealizowania :) 4WG perfekcyjnie może wykonać każdy diament. W SC1 bardzo łatwo opóźnić swój timing attack, bo masz mnóstwo innych cznników na głowie m.in wysyłanie probek manualnie itp;) iccup jest osaczony przez Koreańców, co ogarniają tą całą mechanike i trudno się przebić przez ich zajebistość :) no i APM. W SC1 potrzebujesz minimum 180 APM. Ilu graczy spotkałeś w SC2 z takim APM ?
Napiszę tak.... poczekaj aż Jaedongowi, Storkowi i Flashowi skończą się kontrakty z KESPA. Wtedy przejdą na SC2 i pokarają wszystko co się rusza. Nie ma lepszych graczy od tej trójki w SC1 :)
wczoraj rozegrałem sporo gier jak na mnie, ponad 10. Udało mi się 3 razy pokonać protossów, przegrałem robiąc 6pool rusha i pierwszy raz zrobiłem rage quita po tym jak dostałem proxy gatey blisko maina :)
Gra ktoś w ogóle jeszcze z tego forum w sc2 ? :P Ostatnio nikogo nie widze z Was :(
btw. Wczoraj z Sovietem uśmialiśmy się na ladderze w 1v1. Na około 7 meczy same Protossy... lepiej - gram randomem i gram protossem. Gram random vs random i wychodzi PvP :))
Chętnie służę treningiem;) Sam też bym poćwiczył bo zabieram się (w końcu) do zaczęcia ligi.
Z terkami ? Harrass mutami - spraw aby bali się wyjść z bazy, a w międzyczasie expuj, upgraduj, tech do infestorów + banelingi i pozamiatane :) Moim zdaniem na chwilę obecną Zerg ma przewagę w ZvT. Infestory zadają zbyt dużo szkód jak na castera. To jest kluczowa jednostka w tym matchupie. Wymusi to na Terku granie ghostów.
Z kolei w ZvP ja mam problemy, o których wcześniej pisałem. Nie potrafię bronić efektywnie 4WG. Walka z kulą śmierci w postaci colossusów, stalkerów, zetów też jest dla mnie górą nie do przejścia. Wszystkie gry, które wygrałem na Srotossa to po dropie banelingów w proby lub przy próbach ataku dwóch ekspansji jednocześnie. 4WG to dla mnie autoloss jeżeli nie znajdę pylona. 3G + Stargate to autoloss bez wyjątków :)
Zresztą sam zagrałem 4WG na zerga i zmasakrowałem gościa w 10 minut. Zważywszy na to, że Protossem grałem 5-6 gier i te 4WG było robione na własne wyczucie to świadczy tylko o mocy tej strategii. Ona działa na każdym etapie skilla.
Ja się musze dobrego scoutingu nauczyć i pamiętać o Spore Crawlerach, bo ciągle mnie cloacked banshee zabijają.
btw. http://www.youtube.com/watch?v=JJbAT1wzS8U
Też zauważyłem trend banshee i to z dwóch starportów. Jeżeli terek szybko nie expuje to jak najszybciej tech do lair, a potem muty. W momencie kiedy zobaczysz jakimś cudem lecące 2 sztuki banshee od razu rób overseera i dorabiaj queeny. Spore Crawlery wcale nie są kluczowe w tych przypadkach, bo w momencie kiedy lecą banshee, Ty powinieneś mieć w ponad połowie ukończone spire. Najlepiej też poświęcić jednego linga i polecieć do jego bazy, badając ile ma wojska. Jeżeli nie ma dużo rinów/ruderów to szykuj się na push w postaci fast banshee ;)
MUAHAHAHAHA BEST WIN EVER.
http://www.sendspace.com/file/yy3tyx
(no dobra, dostałem gościa z brązowej ligii, w której sam zresztą powinnienem być, no ale come on)
Kurde, przez ponad godzine walczylem z terranem i ostatecznie przegralem, ale pewnie by mi sie udalo, gddybym wczesniej zdobyl bazy i mial ciagly dostaw gazu.
(4 posty pod rzad, jestem osom)
Oj Totalbiscuit. :-DDD
http://www.youtube.com/watch?v=dVo-qyshZRk&feature=feedu
(ludzie, piszcie coś do diaska)
Teaser Heart of the Swarm, oglądać póki jest
http://www.youtube.com/watch?v=_Zxn470z0qw
Po tym teaserze jeszcze bardziej nie mogę się doczekać heart of swarm
Ja jeszcze kampanii nie przeszedłem. Bardziej interesuję się jednostkami, które wprowadzą do multi, jeżeli coś takiego planują.
Dokładnie to samo dziś pomyślałem jadąc kolejką. Kiedyś bym się przejmował przede wszystkim fabułą, ale dziś tylko mi chodziło po głowie "jakie jednostki dadzą, żeby zachować imitacje balansu".
imitacje balansu? nie wiem czy to troll czy faktyczna opinia :P. Teaser jak to teaster, krótki, stary raynor znowu będzie się uganiał za Kerrigan. A co do jednostek to nie mam pojęcia jakie jednostki mieliby dodać, wszystkie swoje pomysły zawsze wyrzucałem z głowy, bo każdy miał swój odpowiednik w podstawce. Lurkera btw. już nie dadzą, bo tak mówili, O!
imitacje balansu? nie wiem czy to troll czy faktyczna opinia :P
Oj jakie to poważne się znalazło. :-P
http://www.youtube.com/watch?v=yGJP0BgvUPA
Wschodząca gwiazda Terranów - Happy. Za rok takie micro będzie czymś zupełnie normalnym.
Z foreignerów Happy jako jedyny nie narzeka w MU TvZ :)
----
Bardzo ciekawy replay TvZ Beasty vs Dimaga
http://gosugamers.net/starcraft2/replays/44785
Kurcze nie sądziłem, że tan Happy taki dobry jest xD.
Mam pytanko odnośnie kampanii:
Czy jest możliwość zagrania tej ostatniej ukrytej misji po ukończeniu kampanii ale bez odblokowania jej czy muszę przejść jeszcze raz kampanie?
Z tego co wiem, to możesz powtórzyć ostatnią misję rebeliantów i sobie odblokować ukrytą misję.
Happy o_O Dżizas krajst.
Mam pytanie, a co jeśli nie jestem obeznany w tego typu grach, trudno jest się nauczyć w Starcraft II jak najlepiej budować domy, jakie jednostki rekrutować ?
Jako osoba, która się bała multi, powiem, że tak. Single nauczy mechaniki i przedstawi jednostki terranów, ale jednocześnie nauczy troche złych nawyków, które będzie można szybko wyplenić. Są Wyzwania podzielone na trzy kategorie, które uczą jakie jednostki trzeba użyć by efektywnie zniszczyć wojsko przeciwnika, walka na dwa fronty, używanie klawiatury etc., ot taka podstawa. Plus można dać troche filmików instruktażowych Day9, jeżeli znasz na tyle dobrze angielski, jak i trochę ogólnych wskazówek.
Odpowiadając krótko, tak.
Trailer Heart of the Swarm, który już YT nie wywali:
http://www.youtube.com/watch?v=Wyxg5SWgAMM&feature=feedu
a Husky wrzucił screeny:
http://www.youtube.com/watch?v=S7SPBnLaclU&feature=feedu
więcej screenów:
http://www.insidegamer.nl/pc/starcraftiiheartoftheswarm/screenshots/?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
Na Eurogamerze dosc szczegolowa zapowiedz z bulida zawierajacego 2 misje (jest z nich filmik choc procz dialogow nic ciekawego nie ma)
http://www.eurogamer.net/articles/2011-05-30-starcraft-ii-heart-of-the-swarm-preview
No nie wiem, czytam i oglądam, fajnie to wygląda, ale jednak... nie wiem. Ufam Blizzowi, mam nadzieję, że najlepsza rasa świata dostanie najlepszą kampanie. ^_^
FOR THE SWARM.
Nie ma co się łudzić, że zostaniemy zaskoczeni dodatkiem. Ja tylko czekam na pokaz nowych jednostek. Jestem przekonany, że 1-2 jednostki na daną rase zostaną wkrótce zaprezentowane. Blizz musi je wprowadzić aby wymusić kupno tego dodatku bo co innego może zaoferować ? Wiele osób kupiło SC2 dla multi, a nie kampanii. Oczywiście czekam też na informacje o cenię dodatku. Jeżeli będę zmuszony wydać 140zł za 3-6 jednostek to wtedy poczekam aż cena zmaleje poniżej 100zł. Taka sama cena jak podstawki to nic innego jak żerowanie na fanach gier Blizzarda.
Kampania jak kampania, moze bedzie ciekawie. Mam tylko nadzieje, ze multi sie nie zmieni. WC3 mi sie nie podobal przez to cale rpg w multi.
@ttwizard Lurker chyba pewny :)
Ok już się dowiedziałem, że cena dodatku będzie mniejsza od podstawki i jest to oficjalne info. W gruncie rzeczy Blizz mógłby za dodatek zażyczyć sobie 300zł, a i tak sprzedałby się podobnie do podstawki.
nagytow -> Również czekam na lurkera ;) i mam taką samą nadzieje co do braku zmian w mechanice gry. Jednak prawdopodobieństwo, że Blizz wprowadzi tak drastyczne zmiany są równe 0. Old schoolowość Starcrafta bardzo dobrze została przyjęta przez graczy. Takie rozwiązania jak herosi czy itemy powrócą w postaci Warcrafta 4 ;)
Z kolei możemy oczekiwać drobniejszych zmian w mechanice gry. SC2 wprowadził już skały do niszczenia oraz wieże obserwacyjne. Zapewne dodatek wprowadzi inne elementy taktyczne. Może zmiany warunków pogody wpływające na mobilność jednostek ?:) Chociaż to już czysta fantazja i wprowadziłoby za dużo zamieszania do balansu gry. Aczkolwiek trzeba oczekiwać, że Blizz musi coś nowego zaoferować do multiplayer.
Tak przegladam sobie galerie z insidegamera i cos mi sie wydaje, ze kampania bedzie jak WC3. Przekonuje mnie obrazek gdzie roache atakuja grupe jakichs polarnych miskow.
Widac tez, ze kampania bedzie chyba naciskac na styl gry typowy zergom: ilosc a nie jakosc. Przemawiaja za tym upgrady: natychmiastowe zerglingi i 3 lingi w cenie 2.
Ogolnie wyglada zachecajaco. Chetnie bym juz zlozyl preordera :)
@ttwizard
Z kolei możemy oczekiwać drobniejszych zmian w mechanice gry.
Colossusy strzelajace w powietrze! :D